Kilka dni temu wprowadziliśmy możliwość doładowania salda klienta i wykorzystywania go do opłacania zamówień artykułów sponsorowanych i pozostałych produktów dostępnych w sklepie.

Jak doładować saldo klienta?

Możliwość doładowania salda dostępna jest dla zalogowanych użytkowników. Po zalogowaniu, przejdź do zakładki Twoje Konto na górze strony:

Saldo Klienta w Linkhouse

W tym miejscu widzisz także obecny stan konta. Po kliknięciu w Kliknij aby doładować przejdziesz do ekranu, w którym możesz wybrać kwotę oraz metodę doładowania:

Wybór kwoty doładowania i formy płatności

Możesz skorzystać z błyskawicznych płatności Tpay lub przelewu bankowego. W przypadku przelewu, możesz poprosić o wystawienie proformy:

Prośba o proformę - doładowanie salda klienta

Środki pojawią się na Twoim koncie po zaksięgowaniu płatności. Możesz je wykorzystać w dowolnym czasie do opłacenia zamówień.

Jak płacić saldem klienta za zamówienia?

Płatność z salda widoczna jest jako jedna z metod płatności w Koszyku. Na przycisku Zapłać z salda prezentowany jest aktualny stan konta oraz kwota jak pozostanie na nim po opłaceniu danego zamówienia. Z tego miejsca można także przejść do doładowania salda.

Płatność saldem klienta za zamówienia w Linkhouse

Jeżeli stan konta jest niższy niż kwota zamówienia, pojawi się przycisk z informacją i możliwością przejścia do doładowania salda:

Brak środków na koncie do opłacenia zamówienia

Problem?

Za nami kilka dni testów i z dumą możemy powiedzieć, że działa nie tylko u nas. Jeżeli jednak napotkałeś jakiekolwiek problemy z doładowaniem czy wykorzystaniem środków na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@linkhouse.pl lub marcin@linkhouse.pl

/* */