Strefa Pomocy

Potrzebujesz wsparcia z konfiguracją platformy?

Frame 1

Poradniki dla Klientów

Jak poruszać się po platformie Linkhouse?

Założyłeś konto i nie wiesz gdzie znaleźć poszczególne funkcje, jak odnaleźć się na platformie oraz co znajdziesz w panelu użytkownika? Przeczytaj nasz poradnik!

Jak złożyć swoje pierwsze zamówienie?

Zastanawiasz się jak dokonać pierwszego zamówienia? Założyłeś konto i nie wiesz co dalej? Nie wiesz, które moduły oraz opcje filtrowania będą najlepsze dla Twojej firmy?

Zarządzanie portfelem w Linkhouse

Zamawianie w Linkhouse jest dziecinnie proste. Równie bezproblemowe jest zarządzanie wydatkami w obrębie platformy. W artykule znajdziesz wszystkie możliwości zarządzania portfelem w Linkhouse.

Jak używać narzędzia Link Planner?

Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji, które przygotuje i zrealizuje za Ciebie kampanię link buildingową.

Jak używać modułu Uszkodzone Linki?

Dlaczego warto korzystać z modułu Uszkodzonych Linków? Jak wyszukać oferty broken linków na interesujących nas stronach i zastąpić je własnymi łączami po okazyjnej cenie?

Przechwytywanie domen w Linkhouse – FAQ

Jak można zamówić przechwycenie domen pod zaplecze pozycjonerskie? Czy Linkhouse wspiera w wyborze wartościowych domen, szczególnie pod kątem SEO?

Monitoring stron

W oddzielnej zakładce Narzędzia otrzymujesz możliwość monitorowania aktywności swoich stron, a już niebawem znajdziesz tam inne przydatne funkcje.

Artykuły sponsorowane

Dlaczego warto inwestować w artykuły sponsorowane? Jak wybrać najlepszy portal i maksymalnie wykorzystać swoją publikację?

Dodatkowe podlinkowanie

W odpowiedzi na głosy o często zbyt słabym podlinkowaniu wewnętrznym artykułów sponsorowanych, przekładającym się na problemy z indeksacją i mniejszą moc linków, wprowadziliśmy nowy parametr ofert.

Stan indeksacji – poradnik dla Reklamodawców

W jaki sposób weryfikować stan indeksacji publikacji w Google? Dzięki naszemu parametrowi dobierzesz odpowiedni portal do kampanii link buildingowej i zweryfikujesz zrealizowane już publikacje.

Moduł Projekty – instrukcja od A do Z

Jesteś posiadaczem kilku stron? Chcesz stworzyć wiele kampanii? Wtedy niezbędna jest organizacja pracy i Twoich projektów w jednym miejscu. Właśnie do tego służy moduł Projekty. Oto jak wykorzystać go efektywnie od A-Z!

Poradniki dla Wydawców

Instrukcja obsługi dla Wydawców

Instrukcja obsługi platformy Linkhouse stworzona z myślą o naszych Wydawcach. Jak poruszać się po panelu i dodawać swoje oferty do bazy?

Dodawanie raportów z Google Analytics do ofert w Linkhouse

Dodanie raportu z Google Analytics do swoich ofert w Linkhouse może wzmocnić ich popularność. Zobacz, jak to zrobić.

Jak zarabiać więcej na stronie Linkhouse?

Zestaw dobrych praktyk i porad dotyczących jak najbardziej efektywnego zarabiania na swoich ofertach w Linkhouse.

Stan indeksacji – poradnik dla Wydawców

Jak sprawdzić stan indeksacji swoich portali oraz publikowanych przez siebie wpisów? Przetestuj nowy parametr w Linkhouse i odpowiedz na potrzeby klientów!

Moduł Uszkodzone Linki – poradnik dla Wydawców

Dlaczego warto korzystać z modułu? Jak znaleźć na swoich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i udostępnić je na platformie Linkhouse do wykupienia?

Ceny specjalne

Ceny specjalne to funkcja pozwalająca wydawcom samodzielnie ustawiać promocyjne stawki za publikacje artykułów sponsorowanych i linków w istniejących artykułach na serwisach w zdefiniowanym okresie.