,

Stan indeksacji – totalna nowość! Przewodnik dla Reklamodawców

Sebastian Heymann

Sebastian Heymann

ikona-data-publikacji

Opublikowano

06/04/2023

ikona-data-publikacji

Opublikowano

30/11/2022

W panelu Linkhouse pojawił się nowy parametr dzięki której jeszcze lepiej dobierzesz odpowiedni portal do kampanii link buildingowej a także zweryfikujesz zrealizowane już publikacje. Jest to parametr STAN INDEKSACJI. Określa on stopień zaindeksowania publikacji w Google pochodzących z danego portalu w czasie, który jest uzależniony od ilości trafiających na ten portal publikacji.

1. Stan indeksacji portali w Bazie Ofert

W widoku Bazy Ofert dodany został parametr INDEKSACJA. Dzięki niemu dowiesz się, jaki stopień indeksacji posiada strona, na której zakupić można publikację artykułu sponsorowanego. 

Jeśli chcesz wyfiltrować portale, które posiadają wyłącznie wysoką indeksację skorzystaj z dedykowanego filtra:

Natomiast korzystając z dedykowanego filtra w parametrach oferty można wyszczególnić portale z różnym, wybranym przez Ciebie stanem indeksacji.

    Wyniki pokazane będą w tabeli Bazy Ofert:

    Kolorem oznaczone są stopnie indeksacji:

    • zielonym – portale z bardzo dobrym stanem indeksacji,
    • żółtym – portale z dobrym stanem indeksacji,
    • pomarańczowym – portale z częściowym stanem indeksacji,
    • czerwonym – portale z niskim stopniem indeksacji,
    • szarym – brak danych odnośnie indeksacji.

      2. Stan indeksacji publikacji na Liście Zleceń

      Nie musisz już samodzielnie weryfikować indeksacji za pomocą innych narzędzi – stan indeksacji pojawił się również na Liście Zleceń. Dzięki niemu zweryfikujesz, czy dany wpis na wykupionym przez Ciebie portalu jest już zaindeksowany.

      Zlecenia, które oczekują na publikację i nie pojawiły się jeszcze na stronie Wydawcy będą oznaczone jako oczekujące na publikację, a tym samym na zaindeksowanie (kolor szary). Natomiast kolorem zielonym oznaczone są opublikowane już, zaindeksowane wpisy, i analogicznie czerwonym – niezaindeksowane. 

        3. Wykorzystanie indeksacji w Link Plannerze

        Link Planner jest narzędziem które jest w stanie dobrać i zrealizować najlepszą kampanię link buildingową dla Twojej strony w podanym przez Ciebie budżecie. Obecnie korzysta też z parametru stanu indeksacji i w przygotowaniu kampanii bierze pod uwagę jedynie strony z wysokim wskaźnikiem indeksacji! Przetestuj Link Planner w jego nowym obliczu klikając tutaj

        Udostępnij na Facebooku
        Udostępnij na Twitterze

        Podobne wpisy

        Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

        Monitoring aktywności linków

        Bezpłatny Monitoring Aktywności Linków W Linkhouse monitorujemy aktywność i parametry (follow, nofollow) wszystkich linków z wykupionych artykułów sponsorowanych i linków w istniejących artykułach. Bezpłatnie. Gdy

        Jak zarabiać więcej na stronie Linkhouse

        Linkhouse to platforma content marketingu i link buildingu, która pozwala na monetyzację stron każdego typu (portale, blogi, fora internetowe) na wiele sposobów. W poniższym poradniku

        Zapisz się do newslettera

        Bądź na bieżąco z nowościami Linkhouse!