Stan indeksacji – totalna nowość! Przewodnik dla Reklamodawców

ikona-data-publikacji
Opublikowano

30/11/2022

ikona-data-publikacji
Opublikowano

30/11/2022

Spis treści

W panelu Linkhouse pojawił się nowy parametr dzięki której jeszcze lepiej dobierzesz odpowiedni portal do kampanii link buildingowej a także zweryfikujesz zrealizowane już publikacje. Jest to parametr STAN INDEKSACJI. Określa on stopień zaindeksowania publikacji w Google pochodzących z danego portalu w czasie, który jest uzależniony od ilości trafiających na ten portal publikacji.

1. Stan indeksacji portali w Bazie Ofert

W widoku Bazy Ofert dodany został parametr INDEKSACJA. Dzięki niemu dowiesz się, jaki stopień indeksacji posiada strona, na której zakupić można publikację artykułu sponsorowanego. 

IjcEI0CGrHNb TVpBRaEPwgCsc8UnYc1sjyXZRSZpcYWqvbiA4Z9xYAik9XCpIU5DFm W4tOovd 1uXg6ysXnF64U680z2KV3o7TeZx

Jeśli chcesz wyfiltrować portale, które posiadają wyłącznie wysoką indeksację skorzystaj z dedykowanego filtra:

NE4xRUMG4OjZR1zKSK51GhOUYSfLPKA3UUhgv8ZUmM3GYiJa5nJViGDSqyRae9OAHcs4e5J6wIVHD4DxE88c9my3LF 76XK UjpGYcaq6lVTYtR06scnjYO8ySvH3brVeO7qulsTaplRbdDyEDOVxjGZX73uur1lUJfEXL68 F15AUKpFGXTmnoU8IP4w

Natomiast korzystając z dedykowanego filtra w parametrach oferty można wyszczególnić portale z różnym, wybranym przez Ciebie stanem indeksacji.

indeksacja filtr zaawansowany 1

    Wyniki pokazane będą w tabeli Bazy Ofert:

    Rjged7hZLNsR4bad hxCqbD90nW 9IPasDZYV1cky8L36FoFKQhoBrd8NaxF20fgfiGcZW8XkoBXT06F PTlN BDKezyKE0qR4EzIsAKN7L7fRc2ORt3zq19WMuOCRsSXBkk0REp6CRNPl1VtBPEorsbOWz4DT1gdqAiOpQ6wsy8nR45CrXV0CwyYEIDug

    Kolorem oznaczone są stopnie indeksacji:

    • zielonym – portale z bardzo dobrym stanem indeksacji,
    • żółtym – portale z dobrym stanem indeksacji,
    • pomarańczowym – portale z częściowym stanem indeksacji,
    • czerwonym – portale z niskim stopniem indeksacji,
    • szarym – brak danych odnośnie indeksacji.

      2. Stan indeksacji publikacji na Liście Zleceń

      Nie musisz już samodzielnie weryfikować indeksacji za pomocą innych narzędzi – stan indeksacji pojawił się również na Liście Zleceń. Dzięki niemu zweryfikujesz, czy dany wpis na wykupionym przez Ciebie portalu jest już zaindeksowany.

      JZQP2 ZnOUvcg3FXflnwzOVFjbVh cl8xcy WfbrFevp DKOxaHrceqMB6t1BZBqbTtZO1VmsUfzJflzo3icnKSTM S7kB1ROrOOdf8hpZvpvpc4N6EQG7IWwiC

      Zlecenia, które oczekują na publikację i nie pojawiły się jeszcze na stronie Wydawcy będą oznaczone jako oczekujące na publikację, a tym samym na zaindeksowanie (kolor szary). Natomiast kolorem zielonym oznaczone są opublikowane już, zaindeksowane wpisy, i analogicznie czerwonym – niezaindeksowane. 

        3. Wykorzystanie indeksacji w Link Plannerze

        NzvWFKoz1gi CiBTObJQWNCyoGqdGEfGrQm0gYpwBJyQn vsLINgZ03Y5ieunlpnysqkAJYMn6xc4g4B6idMnjkt8D6gSf IK9WPbfnUUC4XWk4HkVoDllZQHXnTgZ4mn1dk92Z7OOev2vlo f5CsyItbsRKyK3X5tq7tsV76jiFDAulR6nksXJ1mYm3Tw

        Link Planner jest narzędziem które jest w stanie dobrać i zrealizować najlepszą kampanię link buildingową dla Twojej strony w podanym przez Ciebie budżecie. Obecnie korzysta też z parametru stanu indeksacji i w przygotowaniu kampanii bierze pod uwagę jedynie strony z wysokim wskaźnikiem indeksacji! Przetestuj Link Planner w jego nowym obliczu klikając tutaj

        Udostępnij na Facebooku
        Udostępnij na Twitterze

        Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

        Podobne wpisy

        Zapisz się do newslettera

        Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój proces budowy linków.