,

Stan indeksacji – totalna nowość! Przewodnik dla Wydawców

Sebastian Heymann

Sebastian Heymann

ikona-data-publikacji

Opublikowano

21/12/2022

ikona-data-publikacji

Opublikowano

21/12/2022

Spis treści

W app.linkhouse.co pojawiła się nowa opcja dzięki której sprawdzisz stan indeksacji swoich portali oraz publikowanych przez Ciebie wpisów! Indeksacja jest jednym z najważniejszych czynników na które uwagę zwracają Reklamodawcy przy wyborze portalu na którym chcą umieścić artykuł sponsorowany. Warto więc postarać się aby mieć ją na jak najwyższym poziomie.

  •  

  1. Sprawdź stan indeksacji swojej strony w zakładce „Moje strony

W kolumnie statystyki zaindeksowania sprawdzisz, jaki jest stan indeksacji zleceń na Twojej stronie. Kolorem:

    • zielonym oznaczone są portale, które uzyskują wysokie wyniki indeksacji, 

    • żółtym – dobre wyniki indeksacji,

    • pomarańczowym – częściowe wyniki indeksacji,

    • czerwonym – niskie wyniki indeksacji,

    • szarym – oznaczone są portale, które nie mają jeszcze zrealizowanych zleceń.

Indeksacja jest jednym z najważniejszych czynników na które uwagę zwracają Reklamodawcy przy wyborze portalu. Jeśli więc Twój portal posiada słabą indeksację, a chcesz aby był on częściej być brany pod uwagę, zachęcamy do poprawienia poziomu indeksacji. Upewnij się, że odpowiednio umieszczasz linki do publikacji weryfikując tutaj.

  1. Zweryfikuj stan indeksacji zrealizowanych publikacji znajdujących się na liście zleceń.

Każde zrealizowane zlecenie weryfikowany ma status indeksacji w Google. Po dodaniu adresu URL publikacji do panelu app.linkhouse.co zlecenie przez czas dwóch tygodni ma czas, aby się zaindeksować. Jeśli zaindeksowane zostanie przed upłynięciem lub równo po 14 dniach, otrzymuje zielone oznakowanie, natomiast jeśli nie spełni tego warunku i pozostanie niezaindeksowane przez roboty Google otrzymuje oznakowanie czerwone.

Upewnij się, że przesyłasz odpowiedni adres publikacji, w celu prawidłowej weryfikacji indeksacji – sprawdź tutaj.

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Podobne wpisy

Analiza GAP linków zewnętrznych

Analiza GAP linków zewnętrznych

Praca nad najwyższą pozycją w wynikach wyszukiwania to zaciekła rywalizacja z konkurencją, w której rolę sędziego przyjmuje algorytm Google. Jak zabiegać o jego względy i jaką rolę odgrywają w tym linki zewnętrzne?

Zapisz się do newslettera

Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój procesie budowy linków.