Stan indeksacji – totalna nowość! Przewodnik dla Wydawców

ikona-data-publikacji
Opublikowano

21/12/2022

ikona-data-publikacji
Opublikowano

21/12/2022

Spis treści

W app.linkhouse.co pojawiła się nowa opcja dzięki której sprawdzisz stan indeksacji swoich portali oraz publikowanych przez Ciebie wpisów! Indeksacja jest jednym z najważniejszych czynników na które uwagę zwracają Reklamodawcy przy wyborze portalu na którym chcą umieścić artykuł sponsorowany. Warto więc postarać się aby mieć ją na jak najwyższym poziomie.

  •  

  1. Sprawdź stan indeksacji swojej strony w zakładce „Moje strony

QZipCe0N9m9bEBrawYW23mMbC7SA1lZJaqCgCopCBHpdHLjeMVR1G RU50ow3oKXEO85k5onEIHIBvWFGYn2LeusXUHIarRSneL76avfnB7bkaoIKUfnoV57jgzaJLD08bvOcKo3QJInER8JnxrW

W kolumnie statystyki zaindeksowania sprawdzisz, jaki jest stan indeksacji zleceń na Twojej stronie. Kolorem:

    • zielonym oznaczone są portale, które uzyskują wysokie wyniki indeksacji, 

    • żółtym – dobre wyniki indeksacji,

    • pomarańczowym – częściowe wyniki indeksacji,

    • czerwonym – niskie wyniki indeksacji,

    • szarym – oznaczone są portale, które nie mają jeszcze zrealizowanych zleceń.

Indeksacja jest jednym z najważniejszych czynników na które uwagę zwracają Reklamodawcy przy wyborze portalu. Jeśli więc Twój portal posiada słabą indeksację, a chcesz aby był on częściej być brany pod uwagę, zachęcamy do poprawienia poziomu indeksacji. Upewnij się, że odpowiednio umieszczasz linki do publikacji weryfikując tutaj.

  1. Zweryfikuj stan indeksacji zrealizowanych publikacji znajdujących się na liście zleceń.

TZtP02aHfP6TB3wJ07 UgEwJNUH2r2VkyT6C4hUSrJWqs CNp2IMiLyBPqKIbC6FWDFcrXHg JhA4OEdSk 9 muYg6st2G6Bh9T OoBdG 7hVV5r900NRHp9hqtA3BAXfLhUDEvwuQkmEz6IKNzPRGZh3CTMQQW92sfweAQtmFfFCFSVCNd

Każde zrealizowane zlecenie weryfikowany ma status indeksacji w Google. Po dodaniu adresu URL publikacji do panelu app.linkhouse.co zlecenie przez czas dwóch tygodni ma czas, aby się zaindeksować. Jeśli zaindeksowane zostanie przed upłynięciem lub równo po 14 dniach, otrzymuje zielone oznakowanie, natomiast jeśli nie spełni tego warunku i pozostanie niezaindeksowane przez roboty Google otrzymuje oznakowanie czerwone.

Upewnij się, że przesyłasz odpowiedni adres publikacji, w celu prawidłowej weryfikacji indeksacji – sprawdź tutaj.

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Podobne wpisy

Jak wypromować sklep internetowy?

Branżę e-commerce możemy rozumieć jako szeroko pojęty handel elektroniczny. Rynek ten z roku na rok staje się coraz bardziej dochodowy. Dodatkowo taka forma sprzedaży wiąże

Zapisz się do newslettera

Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój proces budowy linków.