Kampanie na podstawie Google Search Console

Zintegruj swój panel GSC z naszą platformą i twórz najefektywniejsze kampanie link buildingowe dla swojej domeny!

Spis treści instrukcji

Chcesz planować efektywne działania w oparciu o najlepsze wytyczne dla swojej strony? Skąd zatem uzyskać o niej najlepsze dane? Odpowiedź jest prosta: Google Search Console – panelu posiadającego realne i obszerne dane o Twojej domenie. Ale jak wykorzystać te dane w strategii link buildingowej? Nic prostszego – skorzystaj z Link Plannera i zacznij wykorzystywać realne dane o Twojej stronie prosto ze źródła, aby tworzyć kampanie o największej efektywności, oszczędzając przy tym czas na dobór odpowiednich adresów URL, fraz kluczowych i konieczności procesowania działań. Zintegruj swój panel GSC z Linkhouse i zacznij działać nad poprawą pozycji i widoczności swojej strony w wynikach wyszukiwania.

 

Kampania na podstawie Google Search Console

Skąd czerpać najlepsze informacje o Twojej domenie? Z Google Search Console. Twój panel informacyjny posiada najlepsze dane dotyczące Twojej witryny, dzięki czemu możesz tworzyć skuteczne kampanie link buildingowe.

Aby ułatwić cały proces – od weryfikacji i planowania działań po wybór i zakup najlepszych portali, w Link Plannerze udostępniliśmy tryb tworzenia kampanii w oparciu o dane z GSC.

Wystarczy zintegrować panel Google Search Concole z platformą app.linkhouse.co, co pozwoli na pobranie dokładnych danych o  adresach URL oraz słowach kluczowych, na które już rankujesz. Narzędzie zweryfikuje tysiące fraz z największym potencjałem na Twojej strony i wyodrębni popularne oraz obiecujące adresy URL, dla których Link Planner przygotuje najbardziej zoptymalizowaną i dopasowaną do Twojej domeny ofertę, dzięki której podniesiesz pozycję fraz!

Skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci Link Planner, i rozpocznij skuteczne działania link buildingowe!

Integracja z Google Search Console

Aby stworzyć kampanię na podstawie Google Search Console, zaloguj się do panelu, a następnie do zakładki Link Planner.

Spośród wszystkich dostępnych trybów (o których więcej przeczytasz w naszej instrukcji obsługi) wybierz Zwiększenie widoczności na postawie Google Search Console.

f+bgciriz3g9gAAAABJRU5ErkJggg==

Po jego wybraniu, pojawi się okno, w którem w górnej sekcji znajdziesz przyciski powiązane z integracją konta GSC z platformą.

wHJzawlDuPYbgAAAABJRU5ErkJggg== 

Po kliknięciu ’Dodaj integrację’ otworzy się okno z listą kont do zintegrowania lub możliwością dodania nowej integracji.

Po wybraniu lub dodaniu nowego konta i zezwoleniu na dostęp, powrócisz do poprzedniego widoku. Jeżeli integracja została pomyślnie przeprowadzona, powróć do tworzenia kampanii w Link Plannerze.  

Po dodaniu integracji w sekcji URL Domeny otrzymasz listę dostępnych domen, dla których możemy stworzyć kampanię.

XoAAAAASUVORK5CYII=

 

Dokonaj wyboru domeny i dostosuj ustawienia GSC w zakresie pobieranych danych oraz filtrowania danych.

AAAADvEXgAAID3CDwAAMB7BB4AAOA9Ag8AAPAegQcAAHiPwAMAADwn8v8Daq4W59H0CIkAAAAASUVORK5CYII=

Po dokonaniu edycji, możesz każdorazowo przetestować ustawienia integracji.

Dy2s7s8ToJk9AAAAAElFTkSuQmCC

Następnie przejdź do uzupełnienia standardowych wytycznych:

  • języka i tematyki domeny,
  • budżetu
  • ustawień zaawansowanych w zakresie parametrów stron i ofert.

Na tym etapie możesz również zdecydować się na stworzenie oferty cyklicznej, o której przeczytasz więcej w naszej instrukcji.

Tworzenie i procesowanie kampanii

Po kliknięciu Stwórz ofertę! system przekieruje Cię do kolejnych kroków tworzenia kampanii. Etapy te są tożsame z krokami dostępnymi w pozostałych trybach.

Pamiętaj, że każde stworzenie oferty równoznacznie jest z pobraniem jednego kredytu do Link Plannera. 

W drugim kroku pojawia się lista adresów URL oraz słów kluczowych, wybranych na podstawie dostępnych w Twoim panelu GSC danych. 

Wybierz interesujące Cię adresy URL i frazy kluczowe lub pozostaw ich wybór narzędziu.

A2g4oRL5HNpfAAAAAElFTkSuQmCC

 
 
Następnie przejdź do kroku trzeciego, w którym otrzymasz propozycję portali z dobranymi podstronami oraz anchorami. Zaznaczone  portale są gotową do realizacji propozycją kampanii z optymalnym wykorzystaniu budżetu oraz danych z Google Search Console. Propozycję tę możesz dowolnie modyfikować.
 
Następnie przejdź do podglądu zamówienia, w którym znajdziesz informacje dotyczące ostatecznej kwoty zamówienia, liczby publikacji oraz zaawansowane wytyczne.
 
Dodaj zamówienie do koszyka i dokonaj jego płatności.
 
W przypadku wyboru kampanii z napisaniem tekstów przez Linkhouse, po opłaceniu zamówienia, kampania zostaje automatycznie przekazana do realizacji, w przeciwnym razie – pamiętaj o konieczności dodania wytycznych do zleceń.

Szczegóły opłaconych kampanii znajdują się w bocznym menu w zakładce Moje kampanie.

A328LQOGGdRPAAAAAElFTkSuQmCC

Jeśli masz jakiekolwiek pytania – skontaktuj się z nami na [email protected] lub zapisz się na demo, na którym przedstawimy jak tworzyć kampanie na podstawie Google Search Console.