
Struktura strony internetowej a indeksacja – jak dobrze ją zaplanować?
Chcesz zwiększyć widoczność firmowej witryny? Zadbaj o lepsze pozycjonowanie. Sprawdź, jak zaplanować strukturę strony, aby przyśpieszyć indeksowanie w Google.
Chcesz zwiększyć widoczność firmowej witryny? Zadbaj o lepsze pozycjonowanie. Sprawdź, jak zaplanować strukturę strony, aby przyśpieszyć indeksowanie w Google.
Indexing API jest interfejsem pozwalającym na powiadomienie Google o zmianach związanych z adresami URL w danym serwisie internetowym.
Kto choć raz nie widział stron czy forum, na których w sposób bezrefleksyjny wstawiona została lista odnośników mająca (teoretycznie) wspomóc proces link buildingu? Algorytmy Google
Wprowadzenie Core Web Vitals, czyli Podstawowych wskaźników internetowych to z pewnością jedno z ważniejszych wydarzeń w branży SEO w 2021 r. Pierwszy raz wspomniane jeszcze
Tworzenie czytelnych raportów SEO może być sporym wyzwaniem. Niektórzy klienci mają niewielkie doświadczenie marketingowe, więc otrzymanie raportu z przytłaczającą ilością liczb, wykresów i tabelek bez
Treści stanowią podstawę każdej strategii marketingowej. Już od kilku lat głosi się, że to właśnie one są najważniejsze – zarówno przy pozycjonowaniu witryny, jak i
Czy wiesz, że źle rozplanowany i źle prowadzony content marketing ma negatywny wpływ na pozycjonowanie całego serwisu? Na to pytanie większość z nas odpowie tak,
Przyjęło się, że aby dotrzeć do klienta B2B, należy się z nim spotkać osobiście, wypić kawę oraz przedstawić ofertę na żywo. W tym momencie (poniekąd
WordPress to zwykle co najmniej dobry wybór jako silnik będący podstawą tworzonej strony www. Ze względu na swoją popularność posiada dziesiątki tysięcy wtyczek i modyfikacji,
W pozycjonowaniu mamy jedno główne pytanie: jak zdobyć najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania na odpowiednie frazy. Wysokie położenie naszej domeny w SERP może przynieść duży
Optymalizacja strony pod SEO to pierwszy krok w skutecznym pozycjonowaniu witryny. Czy można przeprowadzić ją samodzielnie? Na czym właściwie polega i od czego zacząć? Podpowiadamy
Mimo że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne, a właściciele firm i sklepów internetowych chętnie w nie inwestują, to jednak mity o SEO są wciąż wiecznie
Ciężko wyobrazić sobie pracę Specjalisty SEO bez odpowiednich narzędzi wspomagających raportowanie i pracę z danymi. Najlepszym sposobem na szybkie sortowanie, kategoryzowanie i analizowanie danych jest
Monitoring sieci to bardzo ważny element prowadzenia wszelkich działań. Monitorować można konkurencję i jej działania, aby inspirować się dobrymi praktykami oraz nie popełniać błędów. Śledzić
Twoja firma planuje wejście na nowe rynki zagraniczne? Wspaniale! Pewnie masz już opracowaną strategię wejścia, produktową czy też cenową. Ale co z marketingiem? Z tego
Obecnie większość działań przenosi się do Internetu. Dlatego wiele branż musi zacząć myśleć o digitalu jak o szansie, nie o zagrożeniu. Nawet branża PR odczuwa
Promocja e-commerce może przybierać różne formy. Na popularności przybiera jedna z form reklamy natywnej, czyli artykuł sponsorowany. Aby stworzyć dobry artykuł sponsorowany, który spełnia swoje
Linki zewnętrzne od zawsze miały wielkie znaczenie w pozycjonowaniu. Zarówno testy, jak i osobiste doświadczenia specjalistów SEO wykazały, że liczba linków bezpośrednio wpływa na pozycję
Obecność w wynikach wyszukiwania Google może stanowić o być albo nie być dla każdego e-biznesu. Co o niej decyduje? Wśród głównych kategorii czynników w mojej
Związanie się z firmą SEO to poważna decyzja, gdyż w ten sposób wybierasz ludzi, którzy będą odpowiedzialni za Twoją obecność w sieci. Oprócz tego nietrudno
Tel.: +48 794 977 899
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729