Kategoria: SEO

Jak tworzyć treści SXO?

Treści stanowią podstawę każdej strategii marketingowej. Już od kilku lat głosi się, że to właśnie one są najważniejsze – zarówno przy pozycjonowaniu witryny, jak i

11 funkcji w Google Sheets dla SEOwca

Ciężko wyobrazić sobie pracę Specjalisty SEO bez odpowiednich narzędzi wspomagających raportowanie i pracę z danymi. Najlepszym sposobem na szybkie sortowanie, kategoryzowanie i analizowanie danych jest

Dlaczego warto monitorować aktywność stron?

Monitoring sieci to bardzo ważny element prowadzenia wszelkich działań. Monitorować można konkurencję i jej działania, aby inspirować się dobrymi praktykami oraz nie popełniać błędów. Śledzić

Jak SEO może pomóc w PR?

Obec­nie więk­szość dzia­łań prze­nosi się do Inter­netu. Dla­tego wiele branż musi zacząć myśleć o digi­talu jak o szan­sie, nie o zagro­że­niu. Nawet branża PR odczuwa

Artykuły sponsorowane w promocji e-commerce

Promocja e-commerce może przybierać różne formy. Na popularności przybiera jedna z form reklamy natywnej, czyli artykuł sponsorowany. Aby stworzyć dobry artykuł sponsorowany, który spełnia swoje

Jak optymalizować treści pod Google?

Obecność w wynikach wyszukiwania Google może stanowić o być albo nie być dla każdego e-biznesu. Co o niej decyduje? Wśród głównych kategorii czynników w mojej