
AI copywriting – tworzenie treści ze sztuczną inteligencją
Czy sztuczna inteligencja może zastąpić copywritera? Odpowiedź nie jest taka oczywista, jak mogłoby się wydawać, bo… i tak, i nie. Nie ulega wątpliwości, że AI
Czy sztuczna inteligencja może zastąpić copywritera? Odpowiedź nie jest taka oczywista, jak mogłoby się wydawać, bo… i tak, i nie. Nie ulega wątpliwości, że AI
Content to jeden z istotniejszych elementów strony www. Pozwala sprzedającemu opowiedzieć o sobie, zaprezentować produkty i przede wszystkim znaleźć w Google. Jednak jego stworzenie ma
Artykuł sponsorowany to jedna z form reklamy. Może być publikowany w tradycyjnych mediach, jak również w internecie. Szczególnie w sieci ten rodzaj promocji marki stał
Jeśli chcesz świetnego contentu oraz sprzedażowych treści, potrzebujesz do tego dobrego copywritera. Jednak na znalezieniu odpowiedniego specjalisty się nie kończy – w końcu współpraca nie
Roger Bacon powiedział kiedyś: „Znajomość języków jest bramą do wiedzy”. Czy faktycznie znamy nasz rodzimy język polski i potrafimy się nim bezbłędnie posługiwać? Według raportu
Pomyśl o swojej ostatniej kampanii marketingowej. Zapewne wiązała się ona z dużą ilością artykułów blogowych, maili promocyjnych, wpisów na mediach społecznościowych itp. Chciałeś w ten
Każdy sukces zaczyna się ustalania celów. Potwierdzi to każdy sportowiec czy biznesmen. Dzięki wyznaczaniu celu zyskuje się szerszą perspektywę. Pomaga to także ustalić ramy czasowe
W czasach gdy przeciętny człowiek otrzymuje każdego dnia pięciokrotnie więcej informacji niż niecałe 50 lat temu, panuje wybiórczość informacyjna. Jako cywilizacja nawykliśmy do szybkich i
Nasze treści możemy podzielić na dwa gatunki: te strukturyzowane i te bez struktury przewodniej teksty. Jedne i drugie są warte stosowania, warto być świadomym kiedy
Powiedzenie mówi, że nie popełnia błędów ten, kto nic nie robi. Z drugiej strony, lepiej uczyć się na cudzych błędach, aby nie musieć już popełniać
Wartościowe treści, które spełniają potrzeby czytelnika, dostarczają firmie wielu biznesowych korzyści. Jednym z rodzajów treści, na które warto wygospodarować przestrzeń w strategii content marketingowej, są
Notatka prasowa jest jednym z podstawowych narzędzi działań PR. Pozwala poinformować zainteresowanych o nowościach, zmianach i bieżących wydarzeniach w firmie. Stworzenie jej nie jest trudne,
Według badań HubSpota z 2020 roku, 70% marketerów inwestuje w strategię content marketingową. Z tego względu stanowisko content writera staje się coraz bardziej popularne. Obojętnie
Pozycjonowanie strony internetowej można porównać do budowania wieży z klocków — jeśli starannie dobieramy właściwe elementy, jej szczyt po pewnym czasie będzie naprawdę wysoki. Tak,
Reklamy są wszędzie tam, gdzie konsumenci, jednak lawina komunikatów sprawia, że reklamy często przynoszą efekt odwrotny od zamierzonego. Według badania Mindshare Huddle For Good 30%
Copywriter to zawód tak stary, jak sam marketing. Jeśli i Ty szukasz nowej ścieżki rozwoju i zastanawiasz się, jak zostać copywriterem, trafiłeś w dobre miejsce!
Copywriting sprzedażowy to cenna umiejętność nie tylko w branży e-commerce, ale w całym świecie biznesu. To sztuka perswazji, przekonywania, uświadamiania. Ten, kto ją opanuje, będzie
Czy aby zostać copywriterem wystarczy umieć dobrze pisać? Czy mityczne lekkie pióro i poprawność językowa to wszystko, co potrzebne do rozpoczęcia dynamicznej kariery przy najlepszych
Ikorekta: Sprawdzanie pisowni i korekta tekstu – 10 narzędzi – Linkhouse Popełnianie błędów językowych jest integralnym elementem pracy każdego copywritera, dziennikarza czy pisarza. Poprawianie ich
Nigdy nie jest tak dobrze, aby nie mogło być lepiej. Zwłaszcza jeśli chodzi o poziom umiejętności zawodowych, a marketingowych w szczególności. Rynek zmienia się bardzo
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729