
Indexing API – kompendium wiedzy
Indexing API jest interfejsem pozwalającym na powiadomienie Google o zmianach związanych z adresami URL w danym serwisie internetowym.
Indexing API jest interfejsem pozwalającym na powiadomienie Google o zmianach związanych z adresami URL w danym serwisie internetowym.
Indexing API to programowy interfejs, który pozwala na szybkie i efektywne indeksowanie treści na stronach internetowych. Dzięki temu, że strony internetowe mogą być indeksowane przez roboty wyszukiwarek, użytkownicy mogą znaleźć potrzebne informacje szybciej i łatwiej. Indexing API przyspiesza proces indeksowania, co jest kluczowe dla skutecznej wyszukiwarki.
12 kwietnia o 11:00 (środa) odbędzie się specjalny webinar z Sebastianem Heymannem, który przybliży temat Indexing API. Zachęcamy do zapisów!
20 grudnia o 11:00 (wtorek) odbędzie się specjalny SEO z Sebastianem Heymannem, który opowie Ci jak zwiększyć indeksację linków i stworzyć własny indekser!
13 grudnia o 11:00 (wtorek) odbędzie się specjalny webinar dedykowany wszystkim Wydawcom Linkhouse. Opowiemy na nim jak poprawić indeksację swojej strony.
Już 17 listopada (czwartek) o 12:00 zapraszamy Was na kolejny bezpłatny webinar, który poświęcony będzie Link Plannerowi: „Jak łatwo zwiększyć widoczność strony w Google?”
Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji. Dzięki niemu możesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google. Już w 60 sekund* otrzymasz gotowy plan kampanii, której przygotowanie do tej pory wiązało się z dużym nakładem pracy, posiadaniem wiedzy SEO, a także potrzebą korzystania z wielu, najczęściej płatnych narzędzi.
W ramach testowania skuteczności Link Plannera przeprowadziliśmy kilka kampanii. Przedstawiamy case studies trzech z nich: tattoartist.pl, velomapa.pl oraz agrowies.pl
Przedstawiamy kolejne case study, które powstało podczas prowadzonych przez Link Planner testowych kampanii.
Link Planner, czyli nasze narzędzie działające w oparciu o system sztucznej inteligencji, samodzielnie oceniło potencjał, dobrało linki i wskazało słowa kluczowe dla kampanii link buildingu poszczególnych domen.
Przeczytajcie case study kampanii dla portalu 32m2Treningu.pl!
Niedawno na naszej platformie miała miejsce premiera nowego narzędzia – Link Planner – które samodzielnie dobiera linki do kampanii, w oparciu o system sztucznej inteligencji.
Aby przetestować jego działanie, przeprowadziliśmy kilka kampanii, których efekty potwierdziły skuteczność naszego narzędzia.
Przeczytajcie case study kampanii dla portalu kawawbiurze.pl!
Za nami kolejna edycja przeprowadzonego przez nas badania Link Building w Polsce, które miało na celu sprawdzenie istniejących trendów link buildingowych w naszym kraju.
Weź udział w webinarze Już 12 października (środa) o 12:00 zapraszamy Was na bezpłatny webinar, który poświęcony będzie Link Plannerowi: „Jak stworzyć kampanię link buildingu w
Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać
Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! Najnowsze narzędzie pomaga znaleźć Wydawcom w ich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i
Z punktu widzenia użytkownika linki tworzą pewnego rodzaju mapę, która w ogromnym stopniu ułatwia oraz usprawnia nawigację w sieci oraz na stronie. Linki możemy podzielić
Linki sponsorowane są niezwykle skutecznym i chętnie wybieranym przez przedsiębiorców elementem strategii marketingowych. Stanowią one rodzaj reklamy, która wyświetla się w przeznaczonym do tego przez
Link building, czyli pozyskiwanie linków, może z pozoru brzmieć przerażająco, zwłaszcza jeśli wcześniej nie miałeś z nim do czynienia. Na szczęście nie masz się czego
Internet jest rozległą i stale rozwijającą się przestrzenią. Kiedyś składał się zaledwie z kilku stron, nie było mediów społecznościowych, a o sklepach internetowych mogliśmy tylko
Linki są walutą w Internecie dla wielu firm. Nie można mieć obecności online bez nich, a im jest ich więcej i mają świetną jakość, tym
Content marketing pozwala budować merytoryczną wartość naszej witryny, ale nawet najlepsza strona internetowa potrzebuje pomocy, aby odbiorcy dowiedzieli się o jej istnieniu. Właśnie dlatego niezbędny
Tel.: +48 794 977 899
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729