, ,

Case studies 3 kolejnych domen z wykorzystaniem Link Plannera

Sebastian Heymann

Sebastian Heymann

ikona-data-publikacji

Opublikowano

27/10/2022

ikona-data-publikacji

Opublikowano

27/10/2022

Spis treści

W dzisiejszym wpisie przedstawimy Wam case studies aż trzech domen – Tattooartist.pl, Velomapa.pl oraz Agrowies.pl!

Tattooartist.pl

Koszty: 2841,30 netto
Liczba zakupionych linków: 21
Start kampanii: 26.08

Przykłady kupionych linków:

Adresy URL, które otrzymały linki zewnętrzne:

Tattooartist.pl w Ahrefs

Niebieska linia to linia wzrostu w ostatnich 4 tygodniach – statystycznie bez żadnych innych zmian SEO, serwis rósłby właśnie w taki sposób. Załamanie na końcu w organicznych słowach kluczowych to kwestia dwóch dni załadowanych z danego tygodnia (24-25 października).

Tattoartist.pl w Semstorm

Niebieska linia to linia startu kampanii.

Ruch na linkowanych adresach URL

Porównanie ruchu linkowanych adresów URL

Porównanie pozycji linkowanych adresów URL

Przykładowy wynik:

Interpretacja: serwis fantastycznie rośnie, a po linkach przyśpieszył jeszcze mocniej swój wzrost.

Velomapa.pl

Koszty: 2568,83 netto
Liczba zakupionych linków: 21
Start kampanii: 26.08

*Przykład możesz zobaczyć tutaj.

Przykłady kupionych linków:

Adresy URL, które otrzymały linki zewnętrzne:

Velomapa.pl w Ahrefs

Velomapa.pl w Semstorm

Porównanie pozycji linkowanych adresów URL

Przykładowy wynik:

Interpretacja: wzrosty pozycji linkowanych adresów URL mimo, że serwis w ostatnim tygodniu zanotował spadek widoczności. Nie pokazujemy kliknięć ponieważ jest to serwis z dużą sezonowością w trakcie wakacji i spadek kliknięć czy wyświetleń nie jest spowodowany spadkiem pozycji. Na koniec porównanie rok do roku kliknięć bez zapytań brandowych.

Agrowies.pl

Koszty: 2413,19 netto
Liczba zakupionych linków: 14
Start kampanii: 26.08

Przykłady kupionych linków:

Adresy URL, które otrzymały linki zewnętrzne:

Agrowies.pl w Ahrefs

Agrowies.pl w Semstorm

Ruch na linkowanych adresach URL

Porównanie ruchu linkowanych adresów URL

Porównanie pozycji linkowanych adresów URL

Przykładowy wynik:

Krótka interpretacja: serwis, który od końca 2020 nie zanotował żadnego wzrostu. Po linkach serwis w końcu poszedł do góry! 

W najbliższym tygodniu postaramy się pokazać Case Study z wynikami finansowymi e-commerce.

Chcesz, aby Twoja strona również zanotowała wzrost??

Zapraszamy do zapoznania się z case study 32m2treningu.pl oraz kawawbiurze.pl.

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Podobne wpisy

Analiza GAP linków zewnętrznych

Analiza GAP linków zewnętrznych

Praca nad najwyższą pozycją w wynikach wyszukiwania to zaciekła rywalizacja z konkurencją, w której rolę sędziego przyjmuje algorytm Google. Jak zabiegać o jego względy i jaką rolę odgrywają w tym linki zewnętrzne?

Zapisz się do newslettera

Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój procesie budowy linków.