W dzisiejszym wpisie przedstawimy Wam case studies aż trzech domen – Tattooartist.pl, Velomapa.pl oraz Agrowies.pl!
Tattooartist.pl
Koszty: 2841,30 netto
Liczba zakupionych linków: 21
Start kampanii: 26.08
Przykłady kupionych linków:
- https://huza.pl/mandala-tattoo-modna-ozdoba-ciala-10796/
- https://www.upandown.pl/tatuaz-na-nadgarstku-jaki-wzor-wybrac/
- https://warsawnow.pl/czy-warto-miec-tatuaz/
Adresy URL, które otrzymały linki zewnętrzne:
- https://www.tattooartist.pl/artykuly/inspiracje/tatuaz-joker-czyli-popularne-motywy-z-popkultury-idealne-na-tatuaz/
- https://www.tattooartist.pl/artykuly/inspiracje/tatuaz-meski-na-przedramie-czy-boli-wzory-i-pielegnacja/
- https://www.tattooartist.pl/artykuly/inspiracje/tatuaz-na-nadgarstku-inspirujace-wzory/
- https://www.tattooartist.pl/artykuly/inspiracje/tatuaz-wilk-co-oznacza-zobacz-najciekawsze-tatuaze-z-wilkiem-wykonane-przez-polskich-tatuazystow/
- https://www.tattooartist.pl/artykuly/na-czasie/matching-tattoos-czyli-tatuaze-dla-par-i-nie-tylko/
- https://www.tattooartist.pl/artykuly/na-czasie/tatuaz-na-dloni-czy-to-dobry-wybor/
- https://www.tattooartist.pl/kubamandala
Tattooartist.pl w Ahrefs
Niebieska linia to linia wzrostu w ostatnich 4 tygodniach – statystycznie bez żadnych innych zmian SEO, serwis rósłby właśnie w taki sposób. Załamanie na końcu w organicznych słowach kluczowych to kwestia dwóch dni załadowanych z danego tygodnia (24-25 października).
Tattoartist.pl w Semstorm
Niebieska linia to linia startu kampanii.
Ruch na linkowanych adresach URL
Porównanie ruchu linkowanych adresów URL
Porównanie pozycji linkowanych adresów URL
Przykładowy wynik:
Interpretacja: serwis fantastycznie rośnie, a po linkach przyśpieszył jeszcze mocniej swój wzrost.
Velomapa.pl
Koszty: 2568,83 netto
Liczba zakupionych linków: 21
Start kampanii: 26.08
*Przykład możesz zobaczyć tutaj.
Przykłady kupionych linków:
- https://zbygniew.pl/szlak-rowerowy-green-velo-nietuzinkowa-atrakcja/
- https://przegladdziennikarski.pl/trasa-rowerowa-green-velo-wyprawa-marzen/
- https://www.mp3j.pl/2022/09/01/sciezka-rowerowa-nad-wisla-wyprawa-na-ktora-warto-postawic/
Adresy URL, które otrzymały linki zewnętrzne:
- https://velomapa.pl/
- https://velomapa.pl/szlaki/green-velo
- https://velomapa.pl/szlaki/regiony/wislana-trasa-rowerowa
- https://velomapa.pl/szlaki/szlak-orlich-gniazd
- https://velomapa.pl/szlaki/velo-baltica-eurovelo-10-13-r10
- https://velomapa.pl/trasy/miasta/warszawa
Velomapa.pl w Ahrefs
Velomapa.pl w Semstorm
Porównanie pozycji linkowanych adresów URL
Przykładowy wynik:
Interpretacja: wzrosty pozycji linkowanych adresów URL mimo, że serwis w ostatnim tygodniu zanotował spadek widoczności. Nie pokazujemy kliknięć ponieważ jest to serwis z dużą sezonowością w trakcie wakacji i spadek kliknięć czy wyświetleń nie jest spowodowany spadkiem pozycji. Na koniec porównanie rok do roku kliknięć bez zapytań brandowych.
Agrowies.pl
Koszty: 2413,19 netto
Liczba zakupionych linków: 14
Start kampanii: 26.08
Przykłady kupionych linków:
- https://www.zielonalekcja.pl/kaczka-hodowlana-jaka-najlepiej-nadaje-sie-na-nasz-stol/
- https://ineko.net.pl/2022/09/02/co-warto-wiedziec-o-soczewicy/
- http://chronimysrodowisko.pl/jak-skutecznie-uprawiac-slonecznik/
Adresy URL, które otrzymały linki zewnętrzne:
- https://agrowies.pl/agrotechnika-uprawy-zyta-ozimego/
- https://agrowies.pl/hodowla-kaczek-francuskich-metody-hodowli-a-naturalne-cechy-rasy/
- https://agrowies.pl/hodowla-przepiorek-japonskich-zasady-wymagania-i-oplacalnosc/
- https://agrowies.pl/plantacje-lawendy-coraz-bardziej-popularne-w-polsce/
- https://agrowies.pl/slonecznik-podstawowe-warunki-i-zasady-uprawy-roslin-na-ziarno/
- https://agrowies.pl/soczewica-jadalna-wymagania-zasady-uprawy-i-oplacalnosc-upraw/
Agrowies.pl w Ahrefs
Agrowies.pl w Semstorm
Ruch na linkowanych adresach URL
Porównanie ruchu linkowanych adresów URL
Porównanie pozycji linkowanych adresów URL
Przykładowy wynik:
Krótka interpretacja: serwis, który od końca 2020 nie zanotował żadnego wzrostu. Po linkach serwis w końcu poszedł do góry!
W najbliższym tygodniu postaramy się pokazać Case Study z wynikami finansowymi e-commerce.
Chcesz, aby Twoja strona również zanotowała wzrost??
Zapraszamy do zapoznania się z case study 32m2treningu.pl oraz kawawbiurze.pl.