Case study sklepu sportowego – 32m2treningu.pl

ikona-data-publikacji
Opublikowano

25/10/2022

ikona-data-publikacji
Opublikowano

25/10/2022

Spis treści

Koszty: 4756,08 netto
Liczba kupionych linków: 26

FB Post 34

Przykłady kupionych linków:

Adresy URL, które otrzymały linki zewnętrzne:

Chronologia:

Kampania została zaplanowana 2022-08-30, a pierwsze linki opublikowane już po dwóch dniach roboczych 1.09.2022. Czas ten potrzebny był na napisanie tekstów przez copywriterów Linkhouse, którzy do ich stworzenia wykorzystują integrację z Surfer. Dzięki temu teksty zoptymalizowane są pod odpowiednie słowa kluczowe. 

W trakcie realizacji kampanii na stronie 32m2treningu.pl nie były wprowadzane żadne zmiany On-Siteowe (treści, zmiany techniczne, linkowanie wewnętrzne).

Jak zmieniała się widoczność według narzędzi?

Semstorm:

bG0tupx2t8am8KPvcNBX

Ahrefs: 

jy uDxWzAZ7gkQk2JjEywC3zvNaxE YA2SCW8JRvuVrbOx2f8KozFc zd5eHH52oD3GP1D4DbI0QGuo0 3trcIlxRYhuzuOz09ECjiTZ4GQdOa9CHEx0D2mdi9eL7lTpKGHeWBcGKrPivhpbDN7kdThWIHxz zouAn2K4Tb CFyPH0EYgRvWEpMWvg

Tak wygląda ruch całego serwisu:

Fgv1FVb8N2JTVXFc b9NB7AXfK6Q9kco JuYm2BWtJcdFyyKBN6buGhwHhWjimImW17G5RLAOO 5oqgyTRlpJtRa4L Hj0dHN5nhO CDSOOa lmjXYnPm5b78A C3MvZV5SG0boxfrBPo7lKWHJE6QQicpVeJ6b4OqgHW4r0poFv wjbXDY0bla29A

Każdy z tych wykresów wskazuje, że od moment uruchomienia kampanii Link Buildingowej – serwis zaczął zwiększać swoją widoczność w wynikach organicznych. Jednocześnie zwiększał się ruch.

Jednak przechodząc głębiej w te dane możemy zauważyć że dla linkowanych adresów URL, które wybrał Link Planner, kliknięcia i wyświetlenia rosną. W ostatnim tygodniu (17-22 października) osiągnęły już poziom 600 kliknięć, gdzie przed kampanią było to 380 kliknięć tygodniowo.

OWrn6VgXsLksMeRwIUxU1tTY s6wHOFhYwUsKukmpZ wk F8 XqQzH5zwt6eKXE mm79ldvf9PJ6zdsooDKDwmi1sOADsJmq9FoGt5cFeZ5GST0ITCpQ7Auk aNKnr4P

Przechodząc jednak do bardziej szczegółowych danych na temat linkowanych adresów URL. Każdy adres zostanie pokazany w 3 aspektach:

  1. kliknięcia od 22 sierpnia do 21 października
  2. kliknięcia tygodniowo 17-23 października do 22-28 sierpnia
  3. porównanie pozycji 17-23 października do 22-28 sierpnia

Kliknięcia od początku

2XYHFN0VPWMbvHsb3EaW7tVnaUkusbIcQRrP rx yK BV0l1RztVbmqJSRURZB6aSq31yk8WhrPVtISFNt1xmma5 eUlproSjOVEm8nOp22M7JUlEqxIDtYHcsJCTfXVl58b1So8unwIp7bNNVLdWEViefdC88g

Porównanie tygodniowe kliknięć

qsm9SMjMdMxv3ozFk2gLlL6srGcm1vMYPmkjavIDnUb7Q8DaTWRscbzQQ6zSRSczFQ0BiqiCpnTult89r3nyvPFiWdZj79BmEwVQ29mVOysNYZX0zftT8Vy4WtYYQICjHj9q2cJDlyzMi4khWKhJWs6e0SMjkZr54l9oqU9wUaVH2 Gk0B oTH9nQw

Porównanie tygodniowe pozycji

mwpNQrk9p0WaNgjEdLFPvqAM9U4HW89Cejx015kxS57MGk6EnszM0toC lks82UQQH3kx4kB46d9X0O SHQAEcN3A6C9H7t3hQ3FPPO

Przykładowy wynik:

H5THvj0I2A3u2Vy1 SPY7UmtYHBwfkvp67IseXY6zn62DOvSOmbjyYw

Interpretacja: Fantastyczny wzrost kliknięć, wyświetleń i pozycji.

Adres URL: https://32m2treningu.pl/blog/hula-hop-z-masazerem-co-to-jest-i-jakie-daje-efekty.html

Kliknięcia od początku

i0GJNX35WTSOlut0UI ptXyWxMVbjXny0DSZJ2IP9NGyfzdI1KfFga5Itg3ovF9f95OSaE1FXOwOrCpqSJ6wLYZFTCgFNPmAZV5eh8LaZUKTgRGt0Z hlmTlIanV7dazsY

Porównanie tygodniowe kliknięć

tie rE6A5Js PEg9wWeFG FROXUWiqVAIJV4VJmH8yrTqjmSHMdCniddLQvcAVxo6bKc6qYP1rFqgIAYjC6WKZ0kOE4 JcCEp3CTlhwbw8TOH3gwPFJV4WbM 98e9tQLJGTgvfJBqLydDYUHI7NJ

Porównanie tygodniowe pozycji

ZhyDNxdsgXC 1we7Gbo5RAiFp pRQL0XUenhrj63Q9bxTrgy3y6VENjMmm0mlc8tMckvYm7Unv AHG6zyMvn1dvtwnijG6j7Sh5L2fNMONijR6 WVCvGZ8J774 DLnURQy6ri1hDJ

Przykładowy wynik:

2EUK5KiZcvwz9IVerPy3aWpDhgLBXHe7E hfqyawuMx1d7WelQvKw8sfnI37K5KbXYKkMqUE68 rWyJ5ibDZdzdIcRXv48HLZOrRIZer0oaD5pPeXvm9KtqrEoz1D5E7ZbCA63GSSXhIN bz5BHtbpGTBk1HG5C7Yy2 cGCjFqI80JmEdlCI8MXmjA

Interpretacja: Mimo wzrostu pozycji odpowiednich fraz nie widać wielkiego wzrostu ruchu. Wynika to z faktu, że strona spadła w wynikach na frazy związane z zapytaniami, których intencja nie dotyczy strony docelowej jak “hula hop smart”, “hula hop z wypustkami” czy “hula hop”. Gdyby nie linkowanie zewnętrzne strona miałaby spadek ruchu.

Adres URL: https://32m2treningu.pl/blog/jaki-orbitrek-do-domu.html

Kliknięcia od początku

qHstpafHTfnvk5JePUzYA3dob5sreGafE9akaY3JCljno4E4uxeFES7mlNNPYP0pzhRRU30TU2BNNeJHOn00f4ssG4A vDv3 NAUu387z1CoqDrG8TwwrjQzEIpMw0Yn70KEIYbhuaGFqh2VKFXyNGdyquqF

Porównanie tygodniowe kliknięć

8rEHtL piBm28MIsZoaFHUCVUIDrOlCwbmFsylIdo5WABF9zUyCX pZ466uY7ZN dUnDnN jrctK q2WHwQjTeMEEHaub4VyGz5l3UKTiFHvbbVwi9SjuRuNsw Rl

Porównanie tygodniowe pozycji

V eJ50oLcQehyssNguBwP uRzd0XLWpHX9vz8bpwhJq VetzLfMjVHCNgT8rQhorqcURwDMTazwDPjvn qRUOYUY FcBPZHR8jAL5 tml9YzuNWQ3JwKmDq8Qwm03B8ZDlllg7v3f1XtF4wPS0ttGgkXmHq4boDWlZYoIgzOgym2qgDQn 2B Jrtw

Przykładowy wynik:

XllbUNGPL2mCjVwVGuGI8LKzQ4LCiWhPcJB3Sqdxq tul 3Hn6VJ HWqPJPlpUi6y69b8KXaXMjBOLct7v7THjrwW39MwKzQEkLQgPXQOPDmso Iws819SFdYDHk fyaXHKkrNuQwY91Vs3enhiIAdQNYeQf8EQ4FlMI11bPndumPO6OGwRD3wNMjg

Interpretacja: wzrost kliknięć wynika z wzrostu fraz w wynikach wyszukiwania. Wyprzedzona nawet silna konkurencja jak abcfitness czy sklep morele.

Adres URL: https://32m2treningu.pl/blog/jaki-rower-stacjonarny-kupic.html

Kliknięcia od początku:

cFE7 GKvMc8u4UE

Kliknięcia porównanie tygodniowe:

eOUmblZuM3DBebjPQTanuGdMP i5B8wa7qu4 xh3U1dlULuvxZtk9ZXHREDpI7AcCgJIlUGRjuoNRB0I7sKAY91j70zncyp6pKI9rahOrYfTUZ49ebN8ryQaNEiaw2gu

Pozycje porównanie tygodniowe:

HcRSl3bb0BgaBeBv9J33xhV NmMy MIV0ReUgQy2DD 4XNValaO1XXXFcxIZsTKQ 0VR0hg4XEnZHM2HTRS2oHQECP8WFuzcnFCxVjvCHGeQmQrkKqe JI6u2c2mIWxBlthCEG CSmmcaPgDd2c2hLuMfWbKMen FXCM0AawDl08HWUfriLQ5gcR7A

Przykładowy wynik:

w 84woBZXXdHzulhMuLDHSE UPByn5am5IS e8EZQTpwXdB159D5iOyztpZEvpgtEiN6jbvZHqoS8juETIe7OFUHd6I1b2kzdvryNk7R38i5O MDuuRgZrtuWl9C64d23LwC12HFTB1JkoUq1P2EBotgNKdn pCAgprceX4aO7W pYiukQnawASr5w

Interpretacja: konkurencja jest bardzo mocna, mimo to udało się odnotować wzrost pozycji oraz wzrosty kliknięć. Nie przeszkadza temu nawet spadek z początku października. Strony, które wyprzedzają serwis 32m2treningu są dużo mocniejsze w ogólnej ocenie domeny, a także “często” linkach zewnętrznych. 

mw bsVOgBswhANAE2afZvhNgJrCsdU3OL63FI5sVowiQVTysZQw oifKmMzeFXYuHpfYG9pOL2hd0HXtqokktAlUs1XjXhGUmuY vtP1aVQoDTgS77PT50WCh9YKiCfrSlrkybURgi01eSXiDxW3H0C4o3iAzNb vQ92fq4JpSKSR0Fin5sz25uNjw

Adres URL: https://32m2treningu.pl/category/beret-do-cwiczen

Wyświetlania od początku (strona dopiero zaczynała rosnąć):

U97z AMu0 DW Px91roHRjEnFQviNXR241lI1tKruQQsYmBHgujRr3y5g2AXvLxFlp3XnmgDlzoypgAAuT 6RsiX0pQ1DoEttH5 DAcxHKX94fEFS2K0X7Yw3O dxW

Wyświetlenia porównanie tygodniowe:

jKktKNINKY OxVG zqyIZyFJ2AOe97vLtSUfqe9HutxpohPYH2bXKAJaleMRGOiY7a9rkHbiVsuwUQFSONmmvwXx0NdU1ma1HrPGkOw8yStGySx8osoUra utlFqMAshSoBJSES07D myk iVRKRB2FR11L2hlDeykbBBql1V3NoydFoeSnoRzDU A

Pozycje porównanie tygodniowe:

LHD2T GI5s4pGP2Oq5pnbrGB3Sy0QsOyHo5E PHZcQU7aykqF5yTJnR0e4n4ttzQwv19e2sSvgWZriKGl3VkzycBN8uMblv6V8pW6GpRxUDxLOols5wmKsbEFFvbu7NYAOWxpai5OObjeZRM9TIimN4PiYLovVNcV XcZk fwclussQ6bso7 5lyLQ

Przykładowy wynik:

tvUKr2sbZhaaHHcdsuOxoQEHrZ 00FkSsuypP nuDhliNRj flQBqADH

Interpretacja: udało się uzyskać tylko większą widoczność adresu URL, bez wpływu na kliknięcia. Konkurencja bardzo mocna (allegro, ceneo), aby ją wyprzedzić należy więcej zainwestować w treść i linki zewnętrzne do tego adresu URL. Oferta 32m2treningu na ten moment jest niewielka w stosunku do konkurencji.

Adres URL: https://32m2treningu.pl/category/walki-do-rolowania

Wyświetlenia od początku:

FpZKyG8OPcYSHd8xKjJJNo8IuL4w9Tp4pTHlDiu7YLy9n7vz21lDnBOPIO idDXB JPkxH7HPiR5AlbzUABvPEmk1NpiSSwflU2AkUKYVHae g1BSJUQ hwT5RD1vuLjDhTdw5zg8S6x0NE93g7EdBqNtLh97ir K 6f4Gwr9A71Y9vud444m3husg

Wyświetlenia porównanie tygodniowe:

JOAQJAHESZ8PohlvSoQMWQLxEy6vEsFt3tvZY7qjGTlJrLfdDWxGoc5cct3434RmtKCes3tKMKI77l 0wQ8Pl pG5PEKSLLb3weLxWqJKfxuH94h37efe5K Ru5B6NPFqBEWbOTfgCAAfA7NMb0fZBMuu84dP 3Mg1mdKTzyvBChv DF2rFmMoh47Q

Pozycje porównanie tygodniowe:

27tg4jT mEWYhqKXKjzSPReAGJlVKRxBi4FEMZyqgU QlGbwqb6wQt25uw1G1MuGdD qWJXGohjtrfvop1nPuzU97 jGAJ5

Przykładowy wynik: 

KKc1U2k2koSrXk5YehNE92cof2slUNBtbIeTCQmvqk2DT rwYvVif2CsshYBSGO55pynHMHjaMVbZM5 qeuhL2ddQDfF i0D745V95uHuD3132434EJtbTTUH0BpUBKOzKZDvE1pI8DcKLMHFy Svqnqg5dCLObLZ2h7z 0jr3xn0nsq9hr1yTcS w

Interpretacja: strona nie jest dobrze zoptymalizowana pod tą frazę, dlatego widać wyłącznie wzrosty wyświetleń i pojedynczych pozycji. Jedną z H1 na tej stronie jest “Odbierz ebooka”.

Adres URL: https://32m2treningu.pl/orbitrek-magnetyczny-hms-h9249.html

Wyświetlenia od początku:

Uvlb9A Fvl5p5A UUspAFsiiqb0EXnZsgIkABNai5u LgumOJO2LyvWg87Av 1VzQGoFrXTYMxKopQ2B560 zGvPvEZyhmldv BT TXZMf5LJFCbDVWcZDEv4TKhXk592b9NA jK8cxa XJMlFIH7pOzaSnlllwcBhyXRH8UIuXwqSkIbsUjdtyXA

Kliknięcia porównanie tygodniowe:

2gGY8KFAd0lgUCgectQCVkrVj6gYdjUI5 lVR5hRo1orCozTwA6ZSHXxinqMiqG6UI0aSWKzMIjFGhIrZF SvOG4AATHk9r1hiOvYY9Xp8lu5AnFHpk6lgeNe qRQkpqpHjVzzNdFpexUP56JbjY AR1pANWS2PcxwIJmXw 3Cd FCXl5 cK6B7qQ

Pozycje porównanie tygodniowe:

Znt9FKNsvZxhAKpI3p4o1t2Rn AQWUflpaT7bUAJ6n9hRTRY3Lp

Przykładowy wynik: 

CS2IkDxE9Ca303GH5yYU6 Q2lDvTe05QoYtd5BwSUWv4nnFtGQ1 Wi8gWhOL0ilg8 ktIuEcHsV5DxU T LOX

Interpretacja: wyniki ciągle poniżej konkurencji (ceneo, mediaexpert, allegro, sport-shop, morele). Każda strona powyżej jest dużo lepiej zoptymalizowana od URLa 32m2treningu.pl stąd nie widać efektów.

Podsumowanie wyników kampanii

Podsumowując dla wszystkich linkowanych adresów URL porównanie 17-23 października do 22-28 sierpnia. Tygodniowo kliknięcia wzrosły o 213.

mUZvxeFjXbW MC9B337 i S RAF2Zp4oJE2Xx4aX9uKPJoDrkG5o5 7q11MSD3r9nU4Wfhq

Dla całego serwisu w pełnych tygodniach – wynik poprawił się z 2280 do 2630 kliknięć czyli o 15%. Tygodniowo kliknięcia wzrosły o 350.

cPtb7NfwEUYNp6WsAoGZyQgk6cmIYxXDFbZZZ PuBBfA7MFS2qpo rIFFlk891P4u 1f36K u7xBBc8K1rHKm8o r3zVZxjHFSf1JyOTw0NVU7P2wkMOpSXC9bfWx2Sb8OhzLraC05UQFUjgWTWLTVCx1BdiMVDaWEH98d7i3S2eWNs sZ80aYpzhw

Wzrost kliknięć wynosi już 58% dla linkowanych adresów URL, a 15% dla całego serwisu. Średnia pozycja dla całej witryny wzrosła o 1,2. I to w zaledwie 8 tygodni. Mimo to w najbliższym czasie spodziewamy się jeszcze poprawienia tych wyników, ponieważ serwis notuje regularne wzrosty pozycji od początku września.

Adresy URL i portale do linkowania zostały wybrane w Link Planerze w kilkadziesiąt sekund. Narzędziu, które bierze pod uwagę więcej czynników, z większej liczby narzędzi niż specjalista SEO (na podstawie badania Link Building w Polsce 2022). Cała realizacja stała po stronie Linkhouse – od przygotowania, realizację i pomoc przy publikacjach. Zadaniem klienta było tylko przejście 3 prostych kroków i zaufaniu systemowi sztucznej inteligencji, że to co proponuje przyniesie pozytywny wpływ na serwis. 

Daj szansę swojej domenie, skorzystaj z Link Plannera! A jeśli chcesz wiedzieć więcej – daj nam znać na bok@linkhouse.co

Group 71

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Podobne wpisy

Jak wypromować sklep internetowy?

Branżę e-commerce możemy rozumieć jako szeroko pojęty handel elektroniczny. Rynek ten z roku na rok staje się coraz bardziej dochodowy. Dodatkowo taka forma sprzedaży wiąże

Zapisz się do newslettera

Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój proces budowy linków.