fbpx

Nowy filtr w Bazie Ofert: Grupa docelowa

ikona-data-publikacji

Opublikowano

02/02/2021

ikona-data-publikacji

Opublikowano

02/02/2021

Nie ustajemy w dodawaniu nowych funkcji i filtrów do platformy Linkhouse! Już od dzisiaj, Wydawcy mogą określić Grupy docelowe swoich portali, a Reklamodawcy – filtrować według interesującego ich podziału demograficznego. 

Jak działa nowa funkcja w Linkhouse, jak mogą korzystać z niej Reklamodawcy, a jak Wydawcy mogą uzupełnić dodatkowe informacje? 

Czym jest filtr Grupa docelowa?

Reklamodawcy często szukają publikacji na portalach, które trafiają do konkretnej grupy docelowej, aby lepiej dobrać treści i zwiększyć zasięg w gronie klientów, na których najbardziej zależy im z biznesowego punktu widzenia.

Dzięki nowemu filtrowi w panelu Linkhouse, będzie można zaznaczać zainteresowanie ofertami portali, które skupiają wokół siebie jedną z poniższych grup docelowych:

  • Przedsiębiorcy
  • Kobiety
  • Mężczyźni
  • Młodzież
  • Seniorzy
  • Mieszkańcy dużych miast
  • Mieszkańcy średnich miast
  • Mieszkańcy małych miast
  • Mieszkańcy wsi
  • Zamożni

Możliwe jest jednoczesne zaznaczenie kilku grup docelowych (np. Przedsiębiorcy, Kobiety i Mieszkańcy dużych miast).

Gdzie znaleźć filtr Grupa docelowa?

Filtrowanie według grup docelowych można znaleźć w panelu Bazy Ofert, jako jedna z możliwych opcji zawężania listy portali. 

Po ustawieniu wszystkich pożądanych filtrów, wygenerowana zostanie lista ofert spełniających kryteria. Dane dotyczące grup docelowych znajdują się w sekcji Szczegóły dla każdego portalu.   

Jak Wydawca może dodać Grupę docelową? 

Uzupełnienie informacji o grupie docelowej jest proste zarówno w przypadku dodawania nowej strony do Bazy Ofert, jak i edycji już dodanej strony.

Jeśli strona zostanie określona jako portal lokalny, pojawi się opcja wyboru miasta. Dane o wielkościach miast Linkhouse pobiera z API, dlatego do danego miasta od razu automatycznie przyporządkowana jest Grupa docelowa, na przykład:

  • Katowice -> Mieszkańcy dużych miast
  • Chełmno -> Mieszkańcy małych miast
  • Michałowice -> Mieszkańcy wsi

Istnieje możliwość określenia więcej niż jednej grupy. Grupy docelowe można także określać dla portali innych niż lokalne. Linkhouse dodatkowo weryfikuje poprawność grup i dopasowuje inne typy ręcznie. 

_____

Mamy nadzieję, że nowe możliwości w Bazie Ofert Linkhouse spełnią Wasze oczekiwania i pozwolą Wam wyszukiwać jeszcze lepsze portale z naszej bazy już ponad 30 tysięcy stron! 🙂

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Link Planner – nowoczesne narzędzie do link buildingu

Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji. Dzięki niemu możesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google. Już w 60 sekund* otrzymasz gotowy plan kampanii, której przygotowanie do tej pory wiązało się z dużym nakładem pracy, posiadaniem wiedzy SEO, a także potrzebą korzystania z wielu, najczęściej płatnych narzędzi.

Relacja z Konferencji SEO Poland 2022

16 września 2022 w ICE Kraków odbyła się współorganizowana przez nas największa konferencja dla polskiej branży SEO. Połączyła w sobie ponad 600 uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów,

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość i wygodę świadczonych usług. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie plików cookies.