Case studies 3 kolejnych domen z wykorzystaniem Link Plannera
W ramach testowania skuteczności Link Plannera przeprowadziliśmy kilka kampanii. Przedstawiamy case studies trzech z nich: tattoartist.pl, velomapa.pl oraz agrowies.pl
W ramach testowania skuteczności Link Plannera przeprowadziliśmy kilka kampanii. Przedstawiamy case studies trzech z nich: tattoartist.pl, velomapa.pl oraz agrowies.pl
Przedstawiamy kolejne case study, które powstało podczas prowadzonych przez Link Planner testowych kampanii.
Link Planner, czyli nasze narzędzie działające w oparciu o system sztucznej inteligencji, samodzielnie oceniło potencjał, dobrało linki i wskazało słowa kluczowe dla kampanii link buildingu poszczególnych domen.
Przeczytajcie case study kampanii dla portalu 32m2Treningu.pl!
Niedawno na naszej platformie miała miejsce premiera nowego narzędzia – Link Planner – które samodzielnie dobiera linki do kampanii, w oparciu o system sztucznej inteligencji.
Aby przetestować jego działanie, przeprowadziliśmy kilka kampanii, których efekty potwierdziły skuteczność naszego narzędzia.
Przeczytajcie case study kampanii dla portalu kawawbiurze.pl!
Za nami kolejna edycja przeprowadzonego przez nas badania Link Building w Polsce, które miało na celu sprawdzenie istniejących trendów link buildingowych w naszym kraju.
Weź udział w webinarze Już 12 października (środa) o 12:00 zapraszamy Was na bezpłatny webinar, który poświęcony będzie Link Plannerowi: „Jak stworzyć kampanię link buildingu w
16 września 2022 w ICE Kraków odbyła się współorganizowana przez nas największa konferencja dla polskiej branży SEO. Połączyła w sobie ponad 600 uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów,
Z punktu widzenia użytkownika linki tworzą pewnego rodzaju mapę, która w ogromnym stopniu ułatwia oraz usprawnia nawigację w sieci oraz na stronie. Linki możemy podzielić
Skrót B2C, choć może dla niektórych brzmieć dość enigmatycznie, wcale nie oznacza niczego skomplikowanego! Relacją B2C nazywamy relację businness to consumer, czyli relację między przedsiębiorcami
Linki sponsorowane są niezwykle skutecznym i chętnie wybieranym przez przedsiębiorców elementem strategii marketingowych. Stanowią one rodzaj reklamy, która wyświetla się w przeznaczonym do tego przez
Link building, czyli pozyskiwanie linków, może z pozoru brzmieć przerażająco, zwłaszcza jeśli wcześniej nie miałeś z nim do czynienia. Na szczęście nie masz się czego
Tworzenie i dostarczanie klientom wartościowych treści to jeden z podstawowych elementów content marketingu w relacji B2B. Jeśli zależy Ci na tym, by publikowane przez Ciebie
Jeśli nie będziesz nastawiony na tworzenie autentycznych i wartościowych dla czytelnika materiałów, mamy dla Ciebie smutną wiadomość – prawdopodobnie zmarnujesz swój czas i wysiłek, jaki
Linki są walutą w Internecie dla wielu firm. Nie można mieć obecności online bez nich, a im jest ich więcej i mają świetną jakość, tym
Artykuły sponsorowane to świetny sposób na dotarcie do nowych odbiorców i zwiększenie świadomości marki. Jednak nie wszystkie artykuły tego typu są sobie równe! Niektóre cieszą
Co wydarzyło się w branży SEO w roku 2021? Mamy za sobą rewolucję, przewidywalne zmiany, czy „myślę, że nie stało się nic”? Zapytaliśmy kilkunastu specjalistów
Content marketing pozwala budować merytoryczną wartość naszej witryny, ale nawet najlepsza strona internetowa potrzebuje pomocy, aby odbiorcy dowiedzieli się o jej istnieniu. Właśnie dlatego niezbędny
W połowie października wprowadziliśmy w Linkhouse poprawki, które pozwoliły nam znacznie zwiększyć skuteczność przechwytywania domen. Między 24 października, a 23 listopada przechwyciliśmy 428 z 668
Content marketing zwykle przynosi efekty dopiero po dość długim czasie. Warto zatem zadbać o to, aby treści, które publikujesz, sprowadzały ruch i pozyskiwały klientów z
W idealnym świecie wartościowy content jest jednocześnie skuteczny – wspiera proces pozycjonowania i zdobywania klientów. Czy jest coś, co możesz zrobić, aby tę skuteczność zwiększyć?
W panelu Linkhouse pojawił się nowy filtr zaawansowany – Stabilność Domeny. Pozwala na wybór portali w oparciu o ich historyczne zmiany: dla polskich stron –
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729