Zaplecze SEO – czym jest i czy warto je tworzyć?
Zaplecza SEO: Czym są i czy warto je tworzyć? W świecie SEO jednym z kluczowych czynników wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania jest autorytet. Im
Zaplecza SEO: Czym są i czy warto je tworzyć? W świecie SEO jednym z kluczowych czynników wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania jest autorytet. Im
Sztuczna inteligencja (AI) pozwala współcześnie na automatyzację wielu żmudnych procesów, a także na analizę danych i tworzenie strategii, które byłyby niemożliwe do osiągnięcia wyłącznie dla
Pozycjonowanie stron internetowych to prawdziwe wyzwanie – w tłumie konkurencyjnych witryn walka o widoczność w wynikach wyszukiwania staje się coraz bardziej zacięta. W tym kontekście
Chcesz zmienić coś w swojej strategii linkowania, ale nie wiesz, od czego zacząć? Odpowiedź jest prosta – najwyższa pora na audyt linków. Jak go zrobić?
Działając w SEO nie sposób pominąć temat link buildingu, a co za tym idzie – profilu linków. Na czym polega jego analiza? Co możesz z
Internet jest rozległą i stale rozwijającą się przestrzenią. Kiedyś składał się zaledwie z kilku stron, nie było mediów społecznościowych, a o sklepach internetowych mogliśmy tylko
Linki są walutą w internecie – nie sposób mówić o pozycjonowaniu stron bez nich, a im jest ich więcej i im wyższa ich jakość, tym
Systemy Wymiany Linków jeszcze kilka lat temu święciły triumfy w świecie SEO -co zmieniło się od tamtego czasu? Czy wciąż warto angażować się w działania
Wpisy gościnne to nie tylko sposób na budowanie marki osobistej – to też ważny element link buildingu. Odkąd pozycjonowanie stron internetowych stało się podstawowym elementem
Praca nad najwyższą pozycją w wynikach wyszukiwania to zaciekła rywalizacja z konkurencją, w której rolę sędziego przyjmuje algorytm Google. Jak zabiegać o jego względy i jaką rolę odgrywają w tym linki zewnętrzne?
Testy SEO przeprowadzane przez specjalistów cieszą się coraz większym zainteresowaniem i stanowią wartościowe źródło wiedzy. W związku z tym postanowiliśmy przeanalizować ponad sto takich testów,
Zwiększenie ruchu organicznego o 50% w ciągu 5 miesięcy jest ambitnym celem, który wymaga dobrze opracowanej strategii. Studium przypadku Elus.pl pokazuje, jak można skutecznie zwiększyć ruch organiczny i osiągnąć niesamowite rezultaty przy użyciu narzędzia Link Planner.
Jeżeli chcesz zaistnieć w wynikach organicznych Google twój serwis musi znajdować się w indeksie Google. Indeks Google to baza danych do której trafiają adresy URL
Indexing API jest interfejsem pozwalającym na powiadomienie Google o zmianach związanych z adresami URL w danym serwisie internetowym.
20 grudnia o 11:00 (wtorek) odbędzie się specjalny SEO z Sebastianem Heymannem, który opowie Ci jak zwiększyć indeksację linków i stworzyć własny indekser!
13 grudnia o 11:00 (wtorek) odbędzie się specjalny webinar dedykowany wszystkim Wydawcom Linkhouse. Opowiemy na nim jak poprawić indeksację swojej strony.
Już 17 listopada (czwartek) o 12:00 zapraszamy Was na kolejny bezpłatny webinar, który poświęcony będzie Link Plannerowi: „Jak łatwo zwiększyć widoczność strony w Google?”
Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji. Dzięki niemu możesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google. Już w 60 sekund* otrzymasz gotowy plan kampanii, której przygotowanie do tej pory wiązało się z dużym nakładem pracy, posiadaniem wiedzy SEO, a także potrzebą korzystania z wielu, najczęściej płatnych narzędzi.
W ramach testowania skuteczności Link Plannera przeprowadziliśmy kilka kampanii. Przedstawiamy case studies trzech z nich: tattoartist.pl, velomapa.pl oraz agrowies.pl
Przedstawiamy kolejne case study, które powstało podczas prowadzonych przez Link Planner testowych kampanii.
Link Planner, czyli nasze narzędzie działające w oparciu o system sztucznej inteligencji, samodzielnie oceniło potencjał, dobrało linki i wskazało słowa kluczowe dla kampanii link buildingu poszczególnych domen.
Przeczytajcie case study kampanii dla portalu 32m2Treningu.pl!
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729