
7 typowych błędów, przez które reklamy na Facebooku nie przynoszą rezultatów
7 typowych błędów, przez które reklamy na Facebooku nie przynoszą rezultatów Czy Facebook sprzedaje? Czy Facebook już się „kończy”? Czy w 2020 roku nadal jest
7 typowych błędów, przez które reklamy na Facebooku nie przynoszą rezultatów Czy Facebook sprzedaje? Czy Facebook już się „kończy”? Czy w 2020 roku nadal jest
W panelu Linkhouse wprowadziliśmy zupełnie nową opcję: Monitoring Stron. W oddzielnej zakładce Narzędzia otrzymujesz możliwość monitorowania aktywności swoich stron, a już niebawem znajdziesz tam inne
Google jest najpotężniejszą wyszukiwarką, z której korzystają miliardy osób na całym świecie. Tkwi w niej ogromny potencjał, dlatego sklepy internetowe dążą do zajmowania najwyższych pozycji
Marketing szeptany czyli inaczej buzz marketing lub WoMM opiera się na dyskusji i przekazywaniu informacji dalej. Wdrażając marketing szeptany można wiele zyskać, zwłaszcza jeśli działasz
Kosmetyki to jedne z tych produktów, które kupujemy zmysłami. Patrzymy na nie i wyobrażamy sobie jak ubogacą nasz makijaż czy też pielęgnację. Podobnie jest perfumami,
Giełda Stron to zupełnie nowy moduł platformy Linkhouse. Pozwala na kupno i sprzedaż stron internetowych dowolnego typu. Portali, forów, blogów czy zapleczy SEO. Zarówno serwisów
Konkurencja w Internecie jest coraz bardziej zawzięta. Niezależnie od tego czy patrzymy na polski czy globalny rynek, firmom coraz ciężej przyciągnąć uwagę użytkowników a jeszcze
Obecnie większość działań przenosi się do Internetu. Dlatego wiele branż musi zacząć myśleć o digitalu jak o szansie, nie o zagrożeniu. Nawet branża PR odczuwa
Zamawianie w Linkhouse jest dziecinnie proste. Równie bezproblemowe jest zarządzanie wydatkami w obrębie platformy. Poniżej znajdziesz wszystkie możliwości zarządzania portfelem w Linkhouse. Rodzaje płatności w
Czasami długie intro nie jest ani trochę potrzebne. Przed Wami wywiad z Grzegorzem Strzelcem – byłym headem of SEO w Onecie, byłym Chief SEO Consultantem
Chociaż współpraca z agencją social media, podobnie jak w przypadku innych typów agencji reklamowych, może być niezwykle owocnym procesem wspierającym rozwój marki, a na rynku
Do sprzedaży domeny, jak do każdej sprzedaży, trzeba się odpowiednio przygotować. Jeżeli szukasz informacji co powinieneś zrobić przed samą sprzedażą, podpowiemy Ci. Oto kilka porad,
Sukcesem content marketingu jest jego ciągły rozwój i otwartość na coraz nowsze formy. Aby zaskakiwać i przyciągać uwagę użytkowników content marketing idzie w stronę interakcji.
Nie samym Shutterstockiem internet stoi. Jak powszechnie wiadomo zdjęcia, które używamy w naszych internetowych projektach muszą posiadać odpowiednie licencje i powinny być publikowane zgodnie z
Pomyśl o swojej ostatniej kampanii marketingowej. Zapewne wiązała się ona z dużą ilością artykułów blogowych, maili promocyjnych, wpisów na mediach społecznościowych itp. Chciałeś w ten
Raport CONTENT MARKETING & SEO W E-COMMERCE (możesz pobrać go tutaj) sporządzony przez Senuto to analiza 78 953 artykułów opublikowanych w branży e-commerce. Ten obszerny
Pisanie artykułów to nie tylko czasochłonny, ale też wyczerpujący proces. Same badania nad stworzeniem wartościowej treści potrafią zająć cenne godziny naszej pracy. Rycerzem na białym
Mówiąc o metrykach stron internetowych, często z przerażeniem zaczynają migać nam przed oczami wzory, liczby i tajemnicze tabelki. Widmo tych nieznanych wskaźników powoduje nasze przerażenie
Założenie grupy na Facebooku jest stosunkowo proste. Nie oznacza to jednak, że rozwój takiej społeczności przychodzi z równie dużą łatwością. Polskich grup marketingowych – małych
Zdradzę wam pewien sekret, tylko nie mówcie, proszę, nikomu! Większość z nas jest zapominalska i chaotyczna, w dodatku część z nas nie potrafi zaplanować dobrze
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729