Jak wypromować sklep internetowy?
Branżę e-commerce możemy rozumieć jako szeroko pojęty handel elektroniczny. Rynek ten z roku na rok staje się coraz bardziej dochodowy. Dodatkowo taka forma sprzedaży wiąże
Branżę e-commerce możemy rozumieć jako szeroko pojęty handel elektroniczny. Rynek ten z roku na rok staje się coraz bardziej dochodowy. Dodatkowo taka forma sprzedaży wiąże
Z początkiem kwietnia 2021, Senuto zaprezentowało wyniki kilkumiesięcznego researchu widoczności sklepów internetowych w formie raportu “E-commerce w Polsce 2021. Sklepy internetowe z najlepszym SEO”. Dokładna
Branża sprzedażowa swój największy rozkwit przeżywa w czwartym kwartale roku. Boom zakupowy rozpoczyna się już na początku listopada. Przed świętami mamy jeszcze Black Friday, Cyber
Black Friday to zdecydowanie jeden z ulubionych momentów wśród marek i sprzedawców. Firmy notują wówczas rekordowe zyski, prześcigają się w kampaniach i promocjach. Ale wzmożone
Informacji o tym, co powinna mieć Twoja strona, aby działała efektywnie, była dobrze pozycjonowana i przynosiła Ci zyski, jest bardzo wiele. Jednak tak samo ważne,
E-commerce, czyli handel internetowy to obecnie jedna z najbardziej rozwojowych gałęzi sprzedaży. Jeszcze większe znaczenie zyskał w czasie lockdownu, gdy nie mieliśmy dostępu do większości
Istnieje wiele sposobów na wypromowanie sklepu internetowego. Niektóre z nich przynoszą efekty szybko, z kolei inne wymagają więcej czasu. W przypadku nowych sklepów internetowych ważne
Tematyka związana z rodzicielstwem coraz większym szturmem zdobywa Internet. Młodzi rodzice ciągle poszukują informacji, które pomogą im jak najlepiej wychować oraz zadowolić ich pociechy. Nic
Google jest najpotężniejszą wyszukiwarką, z której korzystają miliardy osób na całym świecie. Tkwi w niej ogromny potencjał, dlatego sklepy internetowe dążą do zajmowania najwyższych pozycji
Marketing szeptany czyli inaczej buzz marketing lub WoMM opiera się na dyskusji i przekazywaniu informacji dalej. Wdrażając marketing szeptany można wiele zyskać, zwłaszcza jeśli działasz
Konkurencja w Internecie jest coraz bardziej zawzięta. Niezależnie od tego czy patrzymy na polski czy globalny rynek, firmom coraz ciężej przyciągnąć uwagę użytkowników a jeszcze
Pomyśl o swojej ostatniej kampanii marketingowej. Zapewne wiązała się ona z dużą ilością artykułów blogowych, maili promocyjnych, wpisów na mediach społecznościowych itp. Chciałeś w ten
Raport CONTENT MARKETING & SEO W E-COMMERCE (możesz pobrać go tutaj) sporządzony przez Senuto to analiza 78 953 artykułów opublikowanych w branży e-commerce. Ten obszerny
Mówiąc o metrykach stron internetowych, często z przerażeniem zaczynają migać nam przed oczami wzory, liczby i tajemnicze tabelki. Widmo tych nieznanych wskaźników powoduje nasze przerażenie
Zdradzę wam pewien sekret, tylko nie mówcie, proszę, nikomu! Większość z nas jest zapominalska i chaotyczna, w dodatku część z nas nie potrafi zaplanować dobrze
O znaczeniu contentu w strategii marketingowej powiedziano już bardzo wiele. Bez wątpienia Content is King i nic nie zapowiada tego, aby to stwierdzenie straciło swoją
Content marketing w często kojarzy się jako opozycja do twardych kampanii sprzedażowych — to mit, na wiarę w który nie możesz sobie pozwolić. W rzeczywistości
Inwestujesz w reklamy, dbasz o angażujące treści w mediach społecznościowych i cieszysz się wysokimi liczbami, patrząc na ruch na stronie. Nie przynosi Ci on jednak
W dobie szybko rozwijających się technologii i marketingu 4.0 nastąpiła ogromna zmiana w sposobie, w jakim marki komunikują się z klientami. Szczególnie widoczne jest to
Jest wiele sposobów na pozyskanie ruchu na stronę i tylko od Ciebie zależy, jakie wybierzesz dla swojej strony. Zanim jednak zdecydujesz się na cokolwiek, najpierw
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729