Zarejestruj się

Jakie media społecznościowe wybrać dla firmy?

Media społecznościowe to jeden z najbardziej efektywnych kanałów komunikacji firmy z użytkownikami. To wielofunkcyjne narzędzie marketingowe, dzięki któremu możesz efektywnie zrealizować swoje plany. Nikt już

Podstawy Google Analytics – e-commerce

Prowadząc sklep, nie sposób obejść się bez informacji, czego szukają Twoi klienci, co najczęściej kupują, czego nie kupują i dlaczego. Sklep internetowy nie stanowi tutaj

20 najlepszych podcastów o marketingu

Podcasty, czyli internetowe serie tematycznych nagrań audio, zyskują w Polsce coraz większą popularność. Całkowicie zasłużenie, bo dają wiele korzyści, których próżno szukać na blogach, vlogach

19 sposobów na generowanie leadów B2B

Możesz mieć najlepszy produkt na rynku lub najskuteczniejszą usługę w branży, dodawać do niej masę gratisów i mieć najniższą cenę na rynku. To wszystko nie

Jak stworzyć viral?

Na YouTube co minutę pojawia się kilkadziesiąt godzin nowych filmów. Nie trzeba być orłem z matematyki, aby zauważyć, że już w skali jednej doby ta

Narzędzia dla e-commerce – 26 propozycji

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy jesteś już e-commerce’owym wygą, niczego nigdy nie powinieneś zostawiać ślepemu losowi. Może być trudno, bo prowadzenie sklepu internetowego

Kategorie