Jak wykorzystać content marketing w e-commerce?
Content marketing w często kojarzy się jako opozycja do twardych kampanii sprzedażowych — to mit, na wiarę w który nie możesz sobie pozwolić. W rzeczywistości
Content marketing w często kojarzy się jako opozycja do twardych kampanii sprzedażowych — to mit, na wiarę w który nie możesz sobie pozwolić. W rzeczywistości
Marketing treści to uniwersalne narzędzie, które doskonale uzupełnia różnorodne obszary działań reklamowych — SEO, kampanie Google Ads czy public relations. Content marketing i PR to
Ostatnie tygodnie w Linkhouse upłynęły pod znakiem wdrażania jednej z największych aktualizacji w historii naszej platformy. Poznajcie nowe moduły: Bibliotekę Tekstów i Panel Copywriterów. Co
W Bazie Ofert pojawiła się nowa funkcja – Hurtowe Wyszukiwanie. Pozwala ona jednorazowe sprawdzanie do 30 000 domen (sprawdzając z pliku do 500 000) pod
Zgodnie z sugestią Macieja Chmurkowskiego z AdInspire i w odpowiedzi na głosy o często zbyt słabym podlinkowaniu wewnętrznym artykułów sponsorowanych, przekładającym się na problemy z
Wartościowe treści, które spełniają potrzeby czytelnika, dostarczają firmie wielu biznesowych korzyści. Jednym z rodzajów treści, na które warto wygospodarować przestrzeń w strategii content marketingowej, są
Czy wiesz, że poprawa doświadczenia użytkownika może zwiększyć konwersję nawet o 400%? W wypadku biznesu e-commerce, może to stanowić o być albo nie być Twojego
Czy warto zainteresować się opcją prowadzenia sklepu w mediach społecznościowych? Facebook czy Instagram oferują funkcje sklepu, jednak nie są to sklepy per se — żaden
Notatka prasowa jest jednym z podstawowych narzędzi działań PR. Pozwala poinformować zainteresowanych o nowościach, zmianach i bieżących wydarzeniach w firmie. Stworzenie jej nie jest trudne,
Pandemia koronawirusa z dziką satysfakcją testuje nas i naszą przedsiębiorczość. W całej tej kłopotliwej sytuacji, efekty tych testów wydają się być najpiękniejsze. Widzimy solidarność, wspólną
Według badań HubSpota z 2020 roku, 70% marketerów inwestuje w strategię content marketingową. Z tego względu stanowisko content writera staje się coraz bardziej popularne. Obojętnie
Inwestujesz w reklamy, dbasz o angażujące treści w mediach społecznościowych i cieszysz się wysokimi liczbami, patrząc na ruch na stronie. Nie przynosi Ci on jednak
Jak może Ci pomóc Smartlook? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci dowiedzieć się więcej o Twoich użytkownikach? Smartlook może być idealnym wyborem dla Ciebie. W tym
Pozycjonowanie strony internetowej można porównać do budowania wieży z klocków — jeśli starannie dobieramy właściwe elementy, jej szczyt po pewnym czasie będzie naprawdę wysoki. Tak,
Reklamy są wszędzie tam, gdzie konsumenci, jednak lawina komunikatów sprawia, że reklamy często przynoszą efekt odwrotny od zamierzonego. Według badania Mindshare Huddle For Good 30%
Copywriter to zawód tak stary, jak sam marketing. Jeśli i Ty szukasz nowej ścieżki rozwoju i zastanawiasz się, jak zostać copywriterem, trafiłeś w dobre miejsce!
Copywriting sprzedażowy to cenna umiejętność nie tylko w branży e-commerce, ale w całym świecie biznesu. To sztuka perswazji, przekonywania, uświadamiania. Ten, kto ją opanuje, będzie
Po sukcesie pierwszej części pandemicznego cyklu o kształcie marketingu (Jak koronawirus zmieni marketing?) postanowiliśmy iść za ciosem i bliźniacze pytanie zadać specjalistom z branży SEO.
Jak zmieniała się branża SEO i SEM oraz co czeka nas w przyszłości? Na te pytania odpowiada Krzysztof Marzec, CEO agencji Deva Group. Patrząc na
Pod koniec lutego mieliśmy okazję uczestniczyć w webinarze przeprowadzonym przez SEMrush. Opowiedzieliśmy o tym, jak specjaliści SEO przeprowadzają link building: jak wybierają serwisy oraz jak
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729