Zarejestruj się

Jak napisać artykuł ekspercki?

Wartościowe treści, które spełniają potrzeby czytelnika, dostarczają firmie wielu biznesowych korzyści. Jednym z rodzajów treści, na które warto wygospodarować przestrzeń w strategii content marketingowej, są

Trendy UX w e-commerce na 2020

Czy wiesz, że poprawa doświadczenia użytkownika może zwiększyć konwersję nawet o 400%?  W wypadku biznesu e-commerce, może to stanowić o być albo nie być Twojego

Jak napisać notkę prasową?

Notatka prasowa jest jednym z podstawowych narzędzi działań PR. Pozwala poinformować zainteresowanych o nowościach, zmianach i bieżących wydarzeniach w firmie. Stworzenie jej nie jest trudne,

30+ darmowych narzędzi dla content writera

Według badań HubSpota z 2020 roku, 70% marketerów inwestuje w strategię content marketingową. Z tego względu stanowisko content writera staje się coraz bardziej popularne.  Obojętnie

Jak może Ci pomóc Smartlook?

Jak może Ci pomóc Smartlook? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci dowiedzieć się więcej o Twoich użytkownikach? Smartlook może być idealnym wyborem dla Ciebie. W tym

SEO-friendly content: jak go tworzyć?

Pozycjonowanie strony internetowej można porównać do budowania wieży z klocków — jeśli starannie dobieramy właściwe elementy, jej szczyt po pewnym czasie będzie naprawdę wysoki. Tak,

Jak napisać artykuł sponsorowany?

Reklamy są wszędzie tam, gdzie konsumenci, jednak lawina komunikatów sprawia, że reklamy często przynoszą efekt odwrotny od zamierzonego. Według badania Mindshare Huddle For Good 30%

Jak stać się copywriterem?

Copywriter to zawód tak stary, jak sam marketing. Jeśli i Ty szukasz nowej ścieżki rozwoju i zastanawiasz się, jak zostać copywriterem, trafiłeś w dobre miejsce!

Link building bez ściemy

Pod koniec lutego mieliśmy okazję uczestniczyć w webinarze przeprowadzonym przez SEMrush. Opowiedzieliśmy o tym, jak specjaliści SEO przeprowadzają link building: jak wybierają serwisy oraz jak

Kategorie