Jak mierzyć doświadczenia w produktach cyfrowych?
Choć slogan mówiący o tym, że dane są złotem XXI wieku, większość z nas słyszała przynajmniej raz, to nie wszyscy wiedzą, że przedsiębiorcy na analizę
Choć slogan mówiący o tym, że dane są złotem XXI wieku, większość z nas słyszała przynajmniej raz, to nie wszyscy wiedzą, że przedsiębiorcy na analizę
Treści stanowią podstawę każdej strategii marketingowej. Już od kilku lat głosi się, że to właśnie one są najważniejsze – zarówno przy pozycjonowaniu witryny, jak i
Jak wyróżnić się na tle konkurencji i nie zrazić swoich odbiorców? Dbając o komfort użytkowników, którym dostarczamy rozwiązania uwzględniające ich oczekiwania, potrzeby i przyzwyczajenia. Do
Nie samym Shutterstockiem internet stoi. Jak powszechnie wiadomo zdjęcia, które używamy w naszych internetowych projektach muszą posiadać odpowiednie licencje i powinny być publikowane zgodnie z
Breadcrumbs, z angielskiego „okruszki chleba„, to drugorzędne menu nawigacyjne, które pozwala w szybki sposób przejść do poprzednio przeglądanej strony lub strony nadrzędnej. Spotykane są najczęściej
Czy wiesz, że poprawa doświadczenia użytkownika może zwiększyć konwersję nawet o 400%? W wypadku biznesu e-commerce, może to stanowić o być albo nie być Twojego
Jak może Ci pomóc Smartlook? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci dowiedzieć się więcej o Twoich użytkownikach? Smartlook może być idealnym wyborem dla Ciebie. W tym
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729