Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki!
Najnowsze narzędzie pomaga znaleźć Wydawcom w ich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i udostępnić je na platformie Linkhouse do wykupienia. Reklamodawcom pozwala natomiast wyszukać oferty broken linków na interesujących ich stronach i zastąpić je własnymi łączami.
Dlaczego warto korzystać z modułu Uszkodzonych Linków?
Broken links to linki, które nie działają. Skoro w gruncie rzeczy link nie spełnia swojej funkcji, to nie można ocenić jego jakości w żaden sposób. Może mieć to negatywny wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania, ale co gorsza – widzą to także użytkownicy. Jeśli natrafią na niedziałający link, mogą stracić zaufanie do naszej strony. Korzystając z odnośnika mamy nadzieję na znalezienie pożytecznych informacji. Jeśli ktoś nie będzie usatysfakcjonowany, opuści naszą stronę i najpewniej do niej nie wróci.
Jakie są zatem najważniejsze korzyści modułu?
- Wydawcy (blogerzy, media, portale) mogą łatwo zdobyć nowe zlecenia, które przyniosą im dodatkowy, szybki zysk, a także zminimalizować ilość linków które mogą mieć negatywny wpływ na ranking strony.
- Reklamodawcy (marki, firmy, agencje) mogą po umieścić link do swojej strony na interesującej ich witrynie. Bez konieczności tworzenia nowego contentu i budowania zasięgów od zera.
Jak dodać ofertę Uszkodzonych Linków?
Aby dodać nową ofertę, w widoku Moje strony należy wybrać Dodaj ofertę a następnie opcję Uszkodzone Linki.
Po chwili wyświetli się lista wszystkich Uszkodzonych Linków na danej stronie, które po dodaniu oferty będą mogli kupić Reklamodawcy.
Przed publikacją warto pamiętać, że dane o uszkodzonych linkach pobieramy bezpośrednio z Ahrefsa bez ich szczegółowej weryfikacji. Niektóre linki mogą być zatem nieaktualne z uwagi na brak aktualizacji bezpośrednio w Ahrefsie, natomiast część może prowadzić do mało wartościowych lub niecieszących się dużym zainteresowaniem linków z uwagi na ich specyfikę. Dlatego też udostępniamy możliwość samodzielnego usunięcia ich ze swojej oferty.
Jeżeli istnieją linki, które nie nadają się do udostępnienia, wystarczy wykluczyć poszczególne pozycje z oferty:
- klikając X po prawej przy wybranym linku
- lub wpisując fragment adresu URL, np. jeśli decydujemy się nie umieszczać ofert linków z katalogu /sklep/ czy /forum/
Oczywiście im więcej wykluczeń tym mniej zamówień, więc trzeba korzystać z nich ostrożnie.
W przypadku chęci przywrócenia danego linku do oferty, wystarczy odklikać akcję wykluczenia.
Jak liczona jest sugestia ceny w Uszkodzonych Linkach?
Sugestia ceny w Uszkodzonych Linkach zależna jest od kosztów aktualnych ofert Wydawcy na artykuły sponsorowane. Jeżeli takich nie posiada, sugestia nie zostanie wyświetlona. Ostatecznie cenę oferty określa się jednak samemu.
Realizacja zlecenia i publikacja nowego linku
Kiedy Reklamodawca zakupi daną ofertę, Wydawca otrzyma informację o nowym zleceniu. Wyświetli się wtedy panel z wytycznymi wpisanymi przez osobę składającą zamówienie. Następnie należy zastąpić swój broken link anchorem i odnośnikiem podanym przez kupującego i potwierdzić wykonanie zlecenia.