Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Wydawcy

ikona-data-publikacji
Opublikowano

22/08/2022

ikona-data-publikacji
Opublikowano

22/08/2022

Spis treści

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki!

Najnowsze narzędzie pomaga znaleźć Wydawcom w ich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i udostępnić je na platformie Linkhouse do wykupienia. Reklamodawcom pozwala natomiast wyszukać oferty broken linków na interesujących ich stronach i zastąpić je własnymi łączami.

Dlaczego warto korzystać z modułu Uszkodzonych Linków?

Broken links to linki, które nie działają. Skoro w gruncie rzeczy link nie spełnia swojej funkcji, to nie można ocenić jego jakości w żaden sposób. Może mieć to negatywny wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania, ale co gorsza – widzą to także użytkownicy. Jeśli natrafią na niedziałający link, mogą stracić zaufanie do naszej strony. Korzystając z odnośnika mamy nadzieję na znalezienie pożytecznych informacji. Jeśli ktoś nie będzie usatysfakcjonowany, opuści naszą stronę i najpewniej do niej nie wróci.

Jakie są zatem najważniejsze korzyści modułu?

  • Wydawcy (blogerzy, media, portale) mogą łatwo zdobyć nowe zlecenia, które przyniosą im dodatkowy, szybki zysk, a także zminimalizować ilość linków które mogą mieć negatywny wpływ na ranking strony.
  • Reklamodawcy (marki, firmy, agencje) mogą po umieścić link do swojej strony na interesującej ich witrynie. Bez konieczności tworzenia nowego contentu i budowania zasięgów od zera.

Jak dodać ofertę Uszkodzonych Linków?

Aby dodać nową ofertę, w widoku Moje strony należy wybrać Dodaj ofertę a następnie opcję Uszkodzone Linki.

H9XqZ3VKS3PS67Imo DsTB1FHiUNbVcPtWdpN8IvCaRTa2ik O1raa3OAp2CGyO9hUT4WlAfJQYkw wgYDTqXj5YkxSmcjYjizEYnZGq3Llo J6DwjWZBZuQc1U36zf6Vp

Po chwili wyświetli się lista wszystkich Uszkodzonych Linków na danej stronie, które po dodaniu oferty będą mogli kupić Reklamodawcy. 

jt8Jv2U1PvrDfhteaslznOeDccYvlJLYdpEjhKC2zSfttmJR3DQm2v7XV5ZPxkmLGjsTiuzGMAxEyna7sJL2b5qq9FHTffwhsuwPCCf0gVzRyAmbJ t0Jvlw sWeGaJHsNNW7yWYgRDbUa78GVwPmg

Przed publikacją warto pamiętać, że dane o uszkodzonych linkach pobieramy bezpośrednio z Ahrefsa bez ich szczegółowej weryfikacji. Niektóre linki mogą być zatem nieaktualne z uwagi na brak aktualizacji bezpośrednio w Ahrefsie, natomiast część może prowadzić do mało wartościowych lub niecieszących się dużym zainteresowaniem linków z uwagi na ich specyfikę. Dlatego też udostępniamy możliwość samodzielnego usunięcia ich ze swojej oferty.

Jeżeli istnieją linki, które nie nadają się do udostępnienia, wystarczy wykluczyć poszczególne pozycje z oferty:

  • klikając X po prawej przy wybranym linku 
  • lub wpisując fragment adresu URL, np. jeśli decydujemy się nie umieszczać ofert linków z katalogu /sklep/ czy /forum/
LSeDq6v1 0lovuactWRiHhLYyzTbgIV1l71UW241vOanpjT4zRrr gG34pHjhyv8yvovITzNSmH8F pe EXzqUF6vj9l7WifMIP geTgGtXRpS1LoiJVegCNWwL4SJhPuDTa45LH1vOcZFnlBNuWdA

Oczywiście im więcej wykluczeń tym mniej zamówień, więc trzeba korzystać z nich ostrożnie.

W przypadku chęci przywrócenia danego linku do oferty, wystarczy odklikać akcję wykluczenia.

XDProuqqbZ9fdWR B5eB2kXnUMyVUGlSdTLWlbppQej5MhzjBK38mt99uJpWoAtjNBkjRzo

Jak liczona jest sugestia ceny w Uszkodzonych Linkach?

Sugestia ceny w Uszkodzonych Linkach zależna jest od kosztów aktualnych ofert Wydawcy na artykuły sponsorowane. Jeżeli takich nie posiada, sugestia nie zostanie wyświetlona. Ostatecznie cenę oferty określa się jednak samemu.

DT95l6EMtsYZlNE arXM4aUQ3q2I0lZ36Cn8T9SqutLmvyp0ltLSMfKdZXocQCB 46eRBoKnOjE6KZ2XoSvrkkEF sboN1YLBPpePQjNSn0fTKMJjQV0eodBHK9T6VhvMuFIVaPebrDuqwlFjtUGhw

Realizacja zlecenia i publikacja nowego linku

Kiedy Reklamodawca zakupi daną ofertę, Wydawca otrzyma informację o nowym zleceniu. Wyświetli się wtedy panel z wytycznymi wpisanymi przez osobę składającą zamówienie. Następnie należy zastąpić swój broken link anchorem i odnośnikiem podanym przez kupującego i potwierdzić wykonanie zlecenia.

M0qplDAO5WG7rMdgLorIbGYLFohbBPfh2eqS UKY55VxQs90lNV0ObTtibcJSbqw3bYIwy56iJgeBcIEOxa9Opn
Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Podobne wpisy

Zapisz się do newslettera

Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój proces budowy linków.