,

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Wydawcy

ikona-data-publikacji

Opublikowano

22/08/2022

ikona-data-publikacji

Opublikowano

22/08/2022

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki!

Najnowsze narzędzie pomaga znaleźć Wydawcom w ich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i udostępnić je na platformie Linkhouse do wykupienia. Reklamodawcom pozwala natomiast wyszukać oferty broken linków na interesujących ich stronach i zastąpić je własnymi łączami.

Dlaczego warto korzystać z modułu Uszkodzonych Linków?

Broken links to linki, które nie działają. Skoro w gruncie rzeczy link nie spełnia swojej funkcji, to nie można ocenić jego jakości w żaden sposób. Może mieć to negatywny wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania, ale co gorsza – widzą to także użytkownicy. Jeśli natrafią na niedziałający link, mogą stracić zaufanie do naszej strony. Korzystając z odnośnika mamy nadzieję na znalezienie pożytecznych informacji. Jeśli ktoś nie będzie usatysfakcjonowany, opuści naszą stronę i najpewniej do niej nie wróci.

Jakie są zatem najważniejsze korzyści modułu?

  • Wydawcy (blogerzy, media, portale) mogą łatwo zdobyć nowe zlecenia, które przyniosą im dodatkowy, szybki zysk, a także zminimalizować ilość linków które mogą mieć negatywny wpływ na ranking strony.
  • Reklamodawcy (marki, firmy, agencje) mogą po umieścić link do swojej strony na interesującej ich witrynie. Bez konieczności tworzenia nowego contentu i budowania zasięgów od zera.

Jak dodać ofertę Uszkodzonych Linków?

Aby dodać nową ofertę, w widoku Moje strony należy wybrać Dodaj ofertę a następnie opcję Uszkodzone Linki.

Po chwili wyświetli się lista wszystkich Uszkodzonych Linków na danej stronie, które po dodaniu oferty będą mogli kupić Reklamodawcy. 

Przed publikacją warto pamiętać, że dane o uszkodzonych linkach pobieramy bezpośrednio z Ahrefsa bez ich szczegółowej weryfikacji. Niektóre linki mogą być zatem nieaktualne z uwagi na brak aktualizacji bezpośrednio w Ahrefsie, natomiast część może prowadzić do mało wartościowych lub niecieszących się dużym zainteresowaniem linków z uwagi na ich specyfikę. Dlatego też udostępniamy możliwość samodzielnego usunięcia ich ze swojej oferty.

Jeżeli istnieją linki, które nie nadają się do udostępnienia, wystarczy wykluczyć poszczególne pozycje z oferty:

  • klikając X po prawej przy wybranym linku 
  • lub wpisując fragment adresu URL, np. jeśli decydujemy się nie umieszczać ofert linków z katalogu /sklep/ czy /forum/

Oczywiście im więcej wykluczeń tym mniej zamówień, więc trzeba korzystać z nich ostrożnie.

W przypadku chęci przywrócenia danego linku do oferty, wystarczy odklikać akcję wykluczenia.

Jak liczona jest sugestia ceny w Uszkodzonych Linkach?

Sugestia ceny w Uszkodzonych Linkach zależna jest od kosztów aktualnych ofert Wydawcy na artykuły sponsorowane. Jeżeli takich nie posiada, sugestia nie zostanie wyświetlona. Ostatecznie cenę oferty określa się jednak samemu.

Realizacja zlecenia i publikacja nowego linku

Kiedy Reklamodawca zakupi daną ofertę, Wydawca otrzyma informację o nowym zleceniu. Wyświetli się wtedy panel z wytycznymi wpisanymi przez osobę składającą zamówienie. Następnie należy zastąpić swój broken link anchorem i odnośnikiem podanym przez kupującego i potwierdzić wykonanie zlecenia.

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Link Planner: Case study Zestawienie.pl

Przeczytaj case study kolejnej kampanii przeprowadzonej przy użyciu narzędzia Link Planner, które pomogło dobrać odpowiednie linki do wzrostu widoczności strony Zestawienie.pl!

Podsumowanie roku 2022 w Linkhouse

Grudzień to idealny moment na podsumowania! Z racji tego chcielibyśmy się z Wami podzielić najważniejszymi rzeczami, które wydarzyły się u nas w tym roku. Co udało nam się osiągnąć w Linkhouse w 2022?