Zarejestruj się

Kategoria: Treści

Błędy językowe w copywritingu

Roger Bacon powiedział kiedyś: „Znajomość języków jest bramą do wiedzy”. Czy faktycznie znamy nasz rodzimy język polski i potrafimy się nim bezbłędnie posługiwać? Według raportu

Interaktywny content marketing

Suk­ce­sem con­tent mar­ke­tingu jest jego cią­gły roz­wój i otwar­tość na coraz now­sze formy. Aby zaska­ki­wać i przy­cią­gać uwagę użyt­kow­ni­ków con­tent mar­ke­ting idzie w stronę inte­rak­cji.

Writing goals – jak je ustalić?

Każdy sukces zaczyna się ustalania celów. Potwierdzi to każdy sportowiec czy biznesmen. Dzięki wyznaczaniu celu zyskuje się szerszą perspektywę. Pomaga to także ustalić ramy czasowe

Content marketing jako źródło linków

Na temat content marketingu poja­wia się wiele arty­ku­łów czy webi­na­rów. Czym tak wła­ści­wie jest con­tent mar­ke­ting? Jak two­rzyć content, żeby ten rodzaj mar­ke­tingu się spraw­dzał?