
Content marketing jako źródło linków
Na temat content marketingu pojawia się wiele artykułów czy webinarów. Czym tak właściwie jest content marketing? Jak tworzyć content, żeby ten rodzaj marketingu się sprawdzał?
Na temat content marketingu pojawia się wiele artykułów czy webinarów. Czym tak właściwie jest content marketing? Jak tworzyć content, żeby ten rodzaj marketingu się sprawdzał?
W czasach gdy przeciętny człowiek otrzymuje każdego dnia pięciokrotnie więcej informacji niż niecałe 50 lat temu, panuje wybiórczość informacyjna. Jako cywilizacja nawykliśmy do szybkich i
To od nas, autorów zależy czy artykuł będzie angażujący i przejrzysty dla czytelnika. Niezmiernie łatwo jest stworzyć nudną i nieprzystępną historię o zdobywaniu Mount Everestu,
#(hasztag)travel i kryjąca się za tym cała branża turystyczna wydaje się tematem bardzo przyjemnym i prostym w obsłudze. Szeroki wybór pięknych zdjęć powinien ułatwić nam
Nasze treści możemy podzielić na dwa gatunki: te strukturyzowane i te bez struktury przewodniej teksty. Jedne i drugie są warte stosowania, warto być świadomym kiedy
O znaczeniu contentu w strategii marketingowej powiedziano już bardzo wiele. Bez wątpienia Content is King i nic nie zapowiada tego, aby to stwierdzenie straciło swoją
Ten moment, w którym przychodzi nam poprowadzić ciekawą i angażującą komunikację firmy produkującej metale ciężkie, marki działającej w branży automotive albo finansowej. Rzecz niemożliwa w
Są różne kierunki, które możesz wybrać decydując się na działania marketingowe dla swojego sklepu internetowego. W tym tekście dzielę się strategicznymi radami i doświadczeniem na
Content marketing, w ogólnym ujęciu podejmowanej strategii, polega na regularnym tworzeniu i publikowaniu przydatnych treści, które nakierowane są na określoną przez siebie (lub przez branżę)
Pandemia koronawirusa dała branży gastronomicznej w kość jak żadna do tej pory recesja. Właściciele restauracji – zmuszeni decyzją rządu do ich zamknięcia na wiele tygodni
Content marketing w często kojarzy się jako opozycja do twardych kampanii sprzedażowych — to mit, na wiarę w który nie możesz sobie pozwolić. W rzeczywistości
Marketing treści to uniwersalne narzędzie, które doskonale uzupełnia różnorodne obszary działań reklamowych — SEO, kampanie Google Ads czy public relations. Content marketing i PR to
Według badań HubSpota z 2020 roku, 70% marketerów inwestuje w strategię content marketingową. Z tego względu stanowisko content writera staje się coraz bardziej popularne. Obojętnie
Po sukcesie pierwszej części pandemicznego cyklu o kształcie marketingu (Jak koronawirus zmieni marketing?) postanowiliśmy iść za ciosem i bliźniacze pytanie zadać specjalistom z branży SEO.
Ile treści powstaje codziennie w Internecie? Według Forbes, to ponad 2,5 kwintylionów danych. Na wiele z nich składają się z posty i blog posty, artykuły
Atrakcyjnie przedstawione fakty potrafią zdziałać więcej niż najlepsza kampania w Google. Przygotowanie mocnego case study wymaga sporego zaangażowania, przez co nie jest wykorzystywane tak często,
Osoby, które regularnie buszują w Internecie pewnie się ze mną zgodzą, że coraz więcej firm zakłada blogi. Ba, coraz trudniej znaleźć takie, które go nie
Wyobraź sobie, że szukasz w sieci informacji na ważny, złożony temat, który chcesz zgłębić. Co chciałbyś znaleźć? Zgaduję, że napisany zwięźle artykuł, który serwuje same
Czytaj także: Artykuły sponsorowane – jak wybrać portal i maksymalnie wykorzystać publikację Publikacje artykułów sponsorowanych to bardzo popularny (używany przez 84% seowców), skuteczny (61% uważa
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729