Zgodnie z sugestią Macieja Chmurkowskiego z AdInspire i w odpowiedzi na głosy o często zbyt słabym podlinkowaniu wewnętrznym artykułów sponsorowanych, przekładającym się na problemy z indeksacją i przede wszystkim mniejszą moc linków wprowadziliśmy nowy parametr ofert.
Czym jest Dodatkowe podlinkowanie?
Dodatkowe podlinkowanie wewnętrzne to linki z kilku – w zależności od tego ile zostało określone w ofercie – artykułów redakcyjnych/niekomercyjnych z tego samego portalu. Dodawane są na taki sam czas jak artykuł sponsorowany, a ich obecność, podobnie jak linków wychodzących z artykułu sponsorowanego, jest stale sprawdzana przez nasz monitoring linków. Od strony SEO ma pozytywny wpływ na indeksację i moc linków wychodzących z artykułu sponsorowanego. Może mieć także przełożenie na większy ruch na publikacji oraz jej bardziej naturalny „wygląd” w strukturze serwisu.
Jak znaleźć oferty obejmujące dodatkowe podlinkowanie?
W Bazie Ofert dodaliśmy filtr Dodatkowe podlinkowanie wewnętrzne, który znaleźć można w na końcu sekcji Wyszukiwanie zaawansowane. Pozwala błyskawicznie znaleźć oferty z dodatkowym podlinkowaniem określając przy tym ile minimalnie linków wewnętrznych chcemy otrzymać.
Informacja o dodatkowych podlinkowaniu jest także widoczna w szczegółach oferty w kolumnie Dodatkowe podlinkowanie.