Nie chcesz pisać pełnych artykułów sponsorowanych, ale chcesz pozyskiwać nowe linki do swojej strony? W kilka sekund możesz wybrać i kupić linki z tysięcy stron dostępnych w Bazie Ofert Linkhouse.
Największa lista portali sponsorowanych w Polsce (ponad 79 tysięcy!)
Oferty publikacji lokalnych i zagranicznych
Narzędzia, filtry i integracje ułatwiające wybór
Dodatkowe funkcje dostępne z poziomu jednej platformy
Linkhouse ułatwia proces budowania linków, od szukania ofert po monitorowanie efektów. Wierzymy, że liczby mówią za siebie, ale opinie naszych Klientów mówią jeszcze głośniej!
„Poszukiwanie dobrych linków w procesie SEO wymaga czasu – mnóstwo czasu. Produkt, który mi go oszczędza, jest na mojej liście priorytetowej. Linkhouse jest na mojej liście priorytetowej…”
„Z platformy Linkhouse korzystam regularnie, jako wygodnej formy dotarcia do ofert wydawców i to zwykle w atrakcyjnych cenach. Atutem platformy są metryki pozwalające na stosunkowo szybką analizę domen czy nowe funkcje w postaci wyszukiwania miejsc pod relinkowanie czy linki tematyczne.“
„Linkhouse wybiega mocno poza standardową platformę do zamawiania publikacji. Stara się wykorzystać technologię i dane do tego, by dostarczać istotną wartość i przewagę konkurencyjną dla swoich klientów. Duża baza portali na wielu rynkach w połączeniu z danymi to przepis na sukces w SEO.“
„Nawet najlepsza agencja SEO musi opierać swoje prace o rzetelnych partnerów. Dla nas takim partnerem jest Linkhouse. Cechuje ich wysokie przywiązanie do jakości i satysfakcji klienta. Dodam, że jako osoba z Krakowa dodatkowo cenię bardzo konkurencyjne ceny 😉“
„Z Linkhouse współpracuję już czwarty rok i jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim bardzo sprawnie działa BOK i kontakt z firmą jest bezproblemowy – zarówno właściciele, jak i pracownicy są nastawieni na najwyższą jakość obsługi klienta. Szeroka oferta pozwala realizować różnorakie kampanie.“
„Linkhouse to platforma, która poza pośrednictwem w publikacji odnośników dostarcza szereg danych na temat serwisów wydawcy. Wciąż rozrastająca się baza serwisów oraz zaawansowana wyszukiwarka pozwalają na wybór wartościowych źródeł linków. Warto korzystać z platformy Linkhouse do promocji marki w sieci.“
„Przyjdziesz tu, kiedy już zrozumiesz że teoria i praktyka «pozyskiwania wartościowych linków» nieco się ze sobą rozmijają. Cenię zarówno narzędzie i zespół Linkhouse za to, że nie udają, a po prostu dostarczają potrzebnych w branży SEO rozwiązań. Potrzebujesz linków, znajdziesz je tutaj.“
„Linkhouse to platforma, która łączy zarówno reklamodawców, jak i wydawców, umożliwiając sprawne przeprowadzenie kampanii link buildingowych. Nieustannie rozwijana baza serwisów i wydawców z Polski i z zagranicy, intuicyjna wyszukiwarka oraz fachowe Biuro Obsługi Klienta to jedne z wielu zalet platformy.“
„Dlaczego Linkhouse? Bo to najbardziej profesjonalna platforma do link buildingu. Rozbudowana baza portali do publikacji oraz szereg funkcjonalności, które pomagają w planowaniu i realizacji różnego typu kampanii sprawiają, że szanse na dobre SEO są naprawdę duże. Do ciekawych i zautomatyzowanych rozwiązań dochodzi profesjonalna obsługa, na pomoc której można liczyć nawet w skomplikowanych przypadkach.“
„Linkhouse to nie tylko dostęp do wydawców w atrakcyjnych cenach, szeroka oferta serwisów czy bogate metryki (agregowane z kilku narzędzi), ale również obsługa klienta, która wybija się ponad standardy branży. Co więcej, doceniam możliwość zamawiania publikacji wraz z napisaniem artykułu. W przypadku publikacji zagranicznych Linkhouse oszczędza mi kilkanaście godzin dodatkowej pracy z copywriterami miesięcznie.“
„Linkhouse to narzędzie must have dla pozycjonerów. Muszę je pochwalić przede wszystkim za intuicyjny interfejs, dokładną wyszukiwarkę i bogaty wybór serwisów. Podoba mi się szybka analiza domen, dzięki której wybranie tej dla nas odpowiedniej jest jeszcze prostsze. Niezawodne narzędzie, z którym link builiding przebiega sprawniej.
Polecam każdemu, kto ceni wygodę i skuteczność!“
„Duży nacisk na lekką obsługę platformy oraz prezentacja czynników (także autorskich!) wpływających na pozycjonowanie w kontekście publikacji artykułu, to widoczna już przewaga Linkhouse nad konkurencją. Jestem też pod wrażaniem dużej uwagi liderów zespołu Linkhouse na sygnały z zewnątrz, współpracy ze specjalistami oraz przekładania całej tej wiedzy na rozwój projektu.“
„Linkhouse był przeze mnie wiele lat temu postrzegany jako jeden z wielu sklepów z pakietami katalogowania czy budowania zaplecz. Od tego czasu wiele się zmieniło. Ze zwykłego sklepu Linkhouse stał się narzędziem, które rozwiązuje wiele problemów. Nieustanny rozwój jest największą zaletą tej platformy. Mogę jej zaufać i liczyć, że będzie się dostosowywać do coraz większych wymagań, jakie stawia przede mną pozycjonowanie.“
„Linkhouse jest świetnym serwisem, który pozwala na pozyskiwanie różnej jakości linków. W Gdaq.pl korzystamy z niego na co dzień i poprzez niego zlecamy najwięcej publikacji, ze względu na ich konkurencyjne ceny. Bardzo cenię autorów Linkhouse za pracę nad unikalnymi funkcjami, jak Relinkowanie czy Linki Tematyczne i mam nadzieję, że będzie ich z czasem jeszcze więcej.“
Poprzedni
Następny
Wszystkie opinie dotyczące naszych usług publikowane na stronie internetowej linkhouse.pl pochodzą od naszych aktualnych lub byłych klientów, z którymi zawarliśmy umowę o świadczenie usług. Opinie zostały wyrażone w sposób dobrowolny i w żaden sposób nie ingerowaliśmy w ich treść. Zostały one przesłane do nas w odpowiedzi na naszą prośbę o dokonanie oceny współpracy z nami. Opinie wyrażają subiektywną ocenę naszych klientów o poziomie świadczonych przez nas usług.
Wszystkie opinie dotyczące naszych usług publikowane na stronie internetowej linkhouse.pl pochodzą od naszych aktualnych lub byłych klientów, z którymi zawarliśmy umowę o świadczenie usług. Opinie zostały wyrażone w sposób dobrowolny i w żaden sposób nie ingerowaliśmy w ich treść. Zostały one przesłane do nas w odpowiedzi na naszą prośbę o dokonanie oceny współpracy z nami. Opinie wyrażają subiektywną ocenę naszych klientów o poziomie świadczonych przez nas usług.
Sprzedaż linków w treści
Twoja strona żyje treścią, ale wiesz, że możesz monetyzować ją w lepszy sposób? Zaoferuj linki w istniejących treściach dzięki Linkhouse i zarabiaj na własnych zasobach!
Umieszczanie linków w istniejących artykułach to strategia link buildingu, która w 2019 roku bardzo mocno zyskuje na popularności. Oczywiście nie jest to zupełnie nowy koncept, ale w takiej skali nie był wykorzystywany nigdy wcześniej. Mają na to wpływ dwa główne czynniki.
Po pierwsze, pozycjonowanie to ciągłe szukanie nowych przewag i walka z konkurencją, a nie z algorytmem. W sytuacji, gdy praktycznie każdy kogo na to stać wykorzystuje w swojej strategii artykuły sponsorowane (96,3% firm z budżetem powyżej 500 PLN kupuje linki z artykułów sponsorowanych), trzeba szukać alternatyw pozwalających na jeszcze lepsze zróżnicowanie linkowania. Jedną z nich są właśnie linki w istniejących publikacjach.
Po drugie na rynku zaczynają pojawiać się narzędzia, które ułatwiają szybkie znalezienie odpowiednich miejsc, a to właśnie czas – obok budżetu – jest największym problemem w link buildingu dla polskich firm i agencji. Nieskromnie widzimy tutaj małą zasługę Linkhouse, który jako pierwszy wprowadził do oferty dużą bazę stron oferujących sprzedaż linków w już opublikowanych artykułach. Sama baza ofert nie jest jednak wystarczającym rozwiązaniem, dlatego stworzyliśmy 2 narzędzia, które umożliwiają błyskawiczne znalezienie najlepszych miejsc do zdobywania linków z uwagi na:
W chwili pisania tego tekstu w Bazie Ofert na platformie Linkhouse.co dostępne są oferty zamieszczenia linków w istniejących artykułach na 2067 polskich stronach.
Linki w istniejących treściach – główne zalety
Oszczędność czasu
Przygotowanie treści artykułu to czas. Czas potrzebny na przygotowanie wytycznych dla copywritera, stworzenie przez niego tekstu, sprawdzenie i naniesienie ewentualnych poprawek. A to wszystko przy założeniu, że tego copywritera mamy. Znalezienie odpowiedniego pisarza to wyzwanie samo w sobie (coś o tym wiemy, w Linkhouse pracujemy z ponad 40 copywriterami).
Oczywiście w przypadku już opublikowanego artykułu tekstem nie musimy w ogóle zaprzątać sobie głowy.
Oszczędność pieniędzy
Oczywiście problem znalezienia copywritera można rozwiązać zamawiając publikację artykułu wraz z napisaniem treści (Linkhouse daje taką możliwość, wraz z wyborem długości tekstu), ale dalej pozostaje kwestia czasu i kosztów przygotowania tesktu. W bardzo dużym uproszczeniu (i z pełną świadomością licznych wyjątków) można przyjąć, że dłuższe teksty są lepiej widoczne. Są też oczywiście droższe w przygotowaniu, więc oszczędności w tej kwestii mogą być istotne.
Linki z podstron z historią i ruchem
Umówmy się – choć oba wspomniane wyżej problemy są bardzo istotne, to można je jednak rozwiązać skończoną liczbą stażystów. To, czego jednak nie zapewni nawet nieskończona liczba początkujących adeptów sztuki SEO, to natychmiastowe pozyskanie odnośnika z zaindeksowanej, podlinkowanej wewnętrznie, rankującej na interesujące nas frazy podstrony. W tym celu niezbędne jest namierzenie takiego adresu i umieszczenie na nim linka do swojej strony.
Widoczność w Google oznacza ruch. Bardzo dobrze stargetowany ruch, bo szukający informacji na konkretny temat. Znając frazy na które widoczny jest wybrany artykuł możemy oszacować ilość odwiedzin, które zbiera, a następnie założyć pewną ilość przeklików do naszej strony.
Na jaki CTR można liczyć? Bazując na naszych doświadczeniach od 0% (widzimy czasem teksty z linkami umieszczonymi w taki sposób, że nawet Googlebot zastanowi się 3 razy czy kliknąć) do 7%. Zdarzają się też wyższe wyniki – np. jeśli artykuł sponsorowany zamieszczony jest na stronie o wąskiej tematyce i tak naprawdę jest informacją o konkursie z atrakcyjnymi nagrodami, od zaufanej marki, a żeby wziąć udział wystarczy tylko… KLIKNIJ TUTAJ.
Użytkownik na stronie to oczywiście szansa na konwersję, zebranie leada przez formularz kontaktowy czy kolejna pozycja na listach remarketingowych. Reasumując – w niektórych branżach i przy dobrym wykonaniu koszt zdobycia linków może zwrócić się bezpośrednio z wygenerowanego ruchu, pomijając wartość dla SEO.
Oczywiście ciężko mówić tutaj o zaletach w porównaniu do artykułów sponsorowanych, gdzie dowolność w sposobie umieszczenia linka w treści jest praktycznie nieograniczona. Założyliśmy jednak, że również w przypadku linków w istniejących artykułach chcemy zapewnić reklamodawcommaksymalną decyzyjność odnośnie formy linkowania. Na naszej platformie istnieją 4 możliwe formy dodawania linków do opublikowanych treści. O tym, które są dostępne dla poszczególnych domen decydują właściciele tych stron:
link zamieszczony pod dowolnymi słowami w artykule
dodanie krótkiej, podlinkowanej wzmianki do tekstu
dodanie na końcu artykułu podlinkowanej informacji o przygotowaniu tekstu przy współpracy z klientem
wstawienie w tekście podlinkowanego bannera
Jak widać, na stronach które dopuszczają wszystkie formy linkowania (a robi tak wiele z nich) istnieje możliwość zamieszczenia odnośników graficznych i tekstowych; wykorzystując fragment treści jako anchor lub dodając nowy fragment (np. 1-2 zdaniowy komentarz eksperta z podlinkowaną nazwą firmy, w której pracuje).
Taka dowolność pozwala na budowanie możliwie najbardziej naturalnie wyglądających linków. Podlinkowany banner w tematycznej treści na podstronie dobrze widocznej w Google to świetna alternatywa dla „tradycyjnych” kampanii bannerowych, pozwalająca na połączenie korzyści display z SEO. Jak jednak znaleźć artykuły, które rankują?
Dobrym pomysłem będzie wykorzystanie do tego modułu Linki Tematyczne. Dokładnie opisaliśmy go już w tym artykule, a poniżej krótki tutorial, który pokazuje jego praktyczne wykorzystanie:
Wszystkie oferty na linki w istniejących artykułach można także łatwo znaleźć w Bazie Ofert, używając odpowiedniej zakładki: