To uczucie, gdy przychodzisz posłuchać o SEO przy piwie, a jesteś świadkiem kupna najdroższych klapek Kubota w historii… ale po kolei.
Pierwszy SEO Barcamp by Linkhouse
W miniony piątek 8 lutego w katowickim CityPubie zorganizowaliśmy nasz pierwszy SEO Barcamp (a konkretniej pierwszy event w ogóle w historii Linkhouse). Udało nam się zgromadzić ponad 120 uczestników i 4 fantastycznych prelegentów – na scenie wystąpili Sławek Borowy, Szymon Słowik, Mateusz Muryjas i Damian Sałkowski.
Prezentacje nie były nagrywane (no niestety, trzeba się ruszyć i posłuchać na żywo), ale poniżej linkujemy slajdy z wszystkich wystąpień:
Sławek Borowy – Gruba ryba: jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów i czego można się od nich nauczyć
Szymon Słowik – Audyt on-page – co powinien zawierać i z jakich narzędzi korzystać?
Mateusz Muryjas – Jak mówić o SEO z użyciem GDS, tak, żeby wyniki działań były zrozumiałe
Damian Sałkowski – Popyt, podaż i customer journey w strategii contentowej
Kiedy kolejna edycja?
Tutaj zamiast odpowiedzi mamy pytanie do Was. Mamy swój typ, ale chętnie poznamy zdanie śląskich (i zagłębiowskich!) seowców na temat najbardziej dogodnego terminu kolejnej edycji. Odpowiednie dla Was daty możecie zaznaczyć tutaj.
Najdroższe Kuboty i ponad 13 000 PLN dla Fundacji Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu
Po raz drugi (poprzednio na naszym stoisku na semKRK BIG) udało nam się zorganizować charytatywną aukcję na rzecz Fundacji Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu, którą ponownie poprowadził niezastąpiony Sławek Borowy. Wśród fantów podarowanych na aukcję znalazły się:
- Roczny pakiet Gold od Senuto
- Audyt SEO od Szymona Słowika
- Dashboard analityczny od Mateusza Muryjasa
- Ślubna muszka (!) od Sławka Borowego
- Całodniowy wynajem łodzi od Damiana Sałkowskiego
- i… złote klapki Kubota od kubotastore.pl, które licytowane były tak (wybaczcie jakość) :
Pulę pieniędzy, które zostały przekazane fundacji powiększyła także wpłata od Linkhouse o równowartości kuponów (tzw. linkhajsów), które uczestnicy zdecydowali się podarować zamiast wykorzystać na barze.
Razem zebranych zostało 13 131 PLN! Szczodre brawa dla dobrych ludzi od SEO 🙂
SEO Barcamp w Twoim mieście?
Poza kolejną katowicką edycją zastanawiamy się także nad zorganizowaniem spotkania w formule SEO Barcampu w innych miastach Polski. I tutaj pytanie do Was – w jakim mieście powinien odbyć się Barcamp, który chcielibyście odwiedzić? Na odpowiadające Wam miasta można zagłosować tutaj.