fbpx

Jak poruszać się po platformie Linkhouse?

ikona-data-publikacji

Opublikowano

09/11/2020

ikona-data-publikacji

Opublikowano

09/11/2020

Założyłeś konto i nie wiesz gdzie znaleźć poszczególne funkcje, jak odnaleźć się na platformie oraz co znajdziesz w panelu użytkownika? Koniecznie zapoznaj się z poniższym poradnikiem!

Przedstawiamy przewodnik po najważniejszych modułach i funkcjach platformy. Zobacz jak intuicyjnie i szybko możesz dokonać zamówień w Linkhouse!

Jestem Reklamodawcą, od czego zacząć?

Po zalogowaniu na konto przeniesiesz się do głównego panelu Bazy Ofert. To tutaj możesz dokonywać zamówień Artykułów sponsorowanych, Linków w istniejących już artykułach oraz Linków reklamowych. Obecnie na platformie Linkhouse jest dostępnych ponad 22 tysiące portali polskich oraz zagranicznych!

Możesz wybrać stronę za pomocą nazwy lub słów kluczowych. Następnie dobrać odpowiednią dla swojej firmy tematykę, język strony oraz kwotę, którą przeznaczyłeś na dane zamówienie. 

Wyszukiwania zaawansowane umożliwia szczegółowe filtrowanie ofert i perfekcyjne dopasowanie ich do Twoich potrzeb. Możesz podać konkretne parametry strony, które Cię interesują, między innymi: widoczność, ruch, backlinki, czy domain rating. Wszystkie dane pobierane są dzięki integracji Linkhouse z Ahrefs, Semstorm, Senuto, Semrush, czy Majestic. Informacje aktualizowane są na bieżąco, co 7 dni! Dzięki temu zawsze masz pewność, że przedstawione dane odzwierciedlają stan faktyczny.

Dzięki filtrowaniu zaawansowanemu możesz wybrać także typ strony, czy konkretne województwo (ten filtr przyda się szczególnie wtedy, gdy stawiasz na pozycjonowanie lokalne).

Kolejne przydatne opcje filtrowania dotyczą parametrów oferty, takich jak: liczba linków, liczba zdjęć, dodatkowe promocje, forma linku, czy dopuszczalne anchory.

Po przejrzeniu wszystkich filtrów (jest ich aż 40!), możesz wyszukać strony idealnie dopasowane do Twoich kryteriów! Pozostaje tylko wybrać portal, dodać ofertę do koszyka i dokończyć proces zakupu. 

Moduły

Wszystkie inne moduły znajdziesz w zakładce Reklamodawca. Wystarczy, że rozwiniesz ją i wybierzesz to, co obecnie Cię interesuje. Masz do wyboru: Produkty, Giełdę Stron, Giełdę Domen, Relinkowanie, czy Linki Tematyczne. Moduły, które ułatwią Ci organizację pracy na platformie to: Zlecenia, Projekty, Biblioteka Tekstów.

Produkty

Pierwszy moduł, który znajdziesz zaraz pod Bazą Ofert to Produkty. Możesz zakupić tam całe pakiety działań na platformie Linkhouse, m.in.: wizytówki NAP, pakiety lokalne, pakiet najlepszych polskich katalogów stron, czy linków w postach. Wykupienie produktów w Linkhouse to przede wszystkim oszczędność czasu oraz bardzo korzystne cenowo oferty. Nie musisz przejmować się już ręcznym wyszukiwaniem stron!

Możesz przeczytać o każdej ofercie, klikając Przejdź do oferty”. Jeśli zdecydujesz się na konkretny pakiet, pozostaje dodać do koszyka i sfinalizować zakup.

Giełda Domen i Giełda Stron

Giełda domen zbiera domeny, które są na sprzedaż oraz pozwala na przekierowanie 301 z konkretnej witryny na Twoją stronę. Dzięki Linkhouse ten proces jest zautomatyzowany, a Ty możesz zapłacić za transakcję w ten sam sposób jak za inne publikacje. 

Możesz wybrać tematykę stron, dopuszczalne rozszerzenie, czy określić swój budżet. Wyszukowanie zaawansowanie umożliwia także filtorwanie po parametrach SEO.

Giełda Stron dodatkowo umożliwia kupno i sprzedaż całych witryn dowolnego typu. Mogą być to portale, blogi, fora, czy zaplecza SEO. Jak to zrobić? Sprawdź tutaj!

Relinkowanie i Linki Tematyczne

Poza Bazą Ofert, równie przydatne mogą okazać się dwa moduły: Relinkowanie oraz Linki Tematyczne. Pozwolą Ci zaoszczędzić czas na planowanie kampanii, czy przygotowanie ofert. Pomogą także szybko i w prosty sposób znaleźć powiązane tematycznie miejsca do linkowania.

Relinkowanie wykorzystuje miejsca, z których linki posiadają konkurenci. W ten sposób dobiera odpowiednie miejsca do linkowania dla Twojej firmy. Pozwala na szybkie i efektywne wyszukanie domen, które spełniają poniższe warunki:

  • konkurencja posiada konkretny link
  • Twoja strona nie posiada tego linku
  • możesz zakupić link przez platformę Linkhouse

Linki Tematyczne wykorzystują witryny powiązane tematycznie i o wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Pozwalają na wybranie fraz, na które warto być widocznym, a następnie znalezienie brakujących na nie domen.

Dzięki tym modułom wszystko załatwisz w kilka minut!

Chcesz dowiedzieć się więcej o szczegółowym funkcjonowaniu modułów Relinkowanie oraz Linki Tematyczne? Sprawdź ten artykuł!

Zlecenia, Projekty i Biblioteka tekstów

Moduły te umożliwiają kontrolę nad Twoimi działaniami w Linkhouse! Nie ograniczają Cię już godziny pracy copywritera, czy wydawcy. Dzięki nim masz stały dostęp do wszystkich danych w jednym panelu. 

Zlecenia to miejsce, gdzie wyszukasz wszystkie swoje zamówienia i sprawdzisz ich status. Istnieje także opcja importowania linków spoza platformy..

Linkhouse umożliwia zbieranie pojedynczych zleceń i przypisywanie ich do konkretnych projektów. Wszystkie wyszukasz w prosty sposób dzięki modułowi Projekty.

Kolejny moduł, na który warto zwrócić uwagę to Biblioteka Tekstów. Dzięki niej będziesz miał jeszcze większą kontrolę nad swoimi zamówieniami! Jak to działa?

Każdy reklamodawca dostaje możliwość trackowania tekstów zamówionych przez Linkhouse. Wszystkie dostępne od ręki, w jednym panelu. Koniec z szukaniem zaginionych tekstów w zapisanych dokumentach online, czy kolejnych mailach.

Oto film instruktażowy, jak korzystać z Biblioteki Tekstów:

https://www.youtube.com/watch?v=vrXPq52pk6o&feature=emb_logo

Brief

Przytłacza Cię mnogość filtrów i nie wiesz, które sprawdzą się w Twojej firmie najlepiej? Czy po prostu chcesz wiedzieć jak najefektywniej wykonywać narzędzie? W każdej chwili możesz poprosić o pomoc Biura Obsługi Klienta Linkhouse! Wypełnij Brief dostępny w panelu lub skontaktuj się pod adresem mailowym: bok@linkhouse.co

Finanse

Na platformie Linkhouse znajdziesz Portfel, do którego możesz zarówno wpłacić pieniądze, jak i wypłacić to, co zarobiłeś. Znajduje się tam także cała historia zamówień. Wszystkie informacje o płatnościach dostępne w jednym miejscu!

Funkcje dla wydawców

Jeśli jesteś wydawcą, to Linkhouse ma dla Ciebie również wiele do zaoferowania! Oto funkcje, które możesz znaleźć w panelu:

  • Moje strony wraz z opcją dodania nowych
  • Moje domeny wraz z opcją dodania nowych
  • Zlecenia
  • Opcję sprzedaży strony
  • Listę stron na sprzedaż
  • Urlopy

Podsumowanie

Oto krótki przewodnik po najważniejszych funkcjach platformy Linkhouse. Dzięki niemu, w łatwy sposób będziesz mógł poruszać się po panelu i pracować jeszcze efektywniej!

Na platformie znajdziemy podstawowe funkcje, takie jak Artykuły sponsorowane, Linki w istniejących już artykułach oraz Linki reklamowe. Ich zakupu dokonamy w zakładce Baza ofert. Poza nimi Linkhouse oferuje znacznie więcej: Relinkowanie. Linki Tematyczne, czy Giełdę Domen oraz Stron. Dzięki modułom Zlecenia, Projekty oraz Biblioteka tekstów w łatwy sposób uporządkujesz swoje zamówienia i będziesz miał wszystko pod kontrolą w jednym panelu!

Korzystaj z wielu funkcji, uzupełniaj je nawzajem. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, czy wątpliwość, skontaktuj się z nami! Możesz to zrobić uzupełniając Brief w panelu lub napisać do nas adres mailowy: bok@linkhouse.co. Jesteśmy, aby Ci pomóc!

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Link Planner – nowoczesne narzędzie do link buildingu

Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji. Dzięki niemu możesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google. Już w 60 sekund* otrzymasz gotowy plan kampanii, której przygotowanie do tej pory wiązało się z dużym nakładem pracy, posiadaniem wiedzy SEO, a także potrzebą korzystania z wielu, najczęściej płatnych narzędzi.

Relacja z Konferencji SEO Poland 2022

16 września 2022 w ICE Kraków odbyła się współorganizowana przez nas największa konferencja dla polskiej branży SEO. Połączyła w sobie ponad 600 uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów,

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość i wygodę świadczonych usług. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie plików cookies.