fbpx

Nowość w Linkhouse: Funkcja sugerowania alternatywnych stron

ikona-data-publikacji

Opublikowano

30/03/2021

ikona-data-publikacji

Opublikowano

30/03/2021

Nie próżnujemy! Nadejście wiosny w Linkhouse to też nadejście nowych, innowacyjnych funkcji. Tym razem wprowadziliśmy nowości w zamówieniach: funkcję sugerowania alternatywnych stron.

O co chodzi w funkcji sugerowania alternatywnych stron? 

Do tej pory, jeżeli Twoja publikacja została odrzucona przez Wydawcę, do wyboru było kilka opcji: całkowite zrezygnowanie z publikacji i zwrot pieniędzy na saldo w aplikacji, wyszukanie publikacji zastępczych we własnym zakresie, lub kontakt z BOK w celu dobrania odpowiednich stron na zastępstwo.

Dzięki nowej funkcji automatyzujemy proces wyszukiwania zastępczych miejsc na publikację!

To idealna funkcja dla osób, które:

  • dysponują wolnymi środkami w portfelu Linkhouse i nie wiedzą, w jaki sposób efektywnie je wydać
  • nie posiadają wystarczającej wiedzy o parametrach SEO w stopniu umożliwiającym im dokładne i idealne dopasowanie portali we własnym zakresie
  • nie mają czasu na długie sprawdzanie i szukanie zamienników, dlatego podstawowy dobór podobnych stron bardzo im pomoże

Jak działa funkcja sugerowania alternatywnych stron?

Jeśli Wydawca odrzucił Twoją publikację, niezależnie od powodu, to w szczegółach Twojego zlecenia wyświetli się przycisk Propozycje Podobnych Stron. Po jego naciśnięciu, otrzymasz listę kilkunastu portali, które dobierane są na podstawie wybranych przez Ciebie wytycznych dla pierwotnego zlecenia. 

Stopień podobieństwa oznaczamy od 1 do 10, gdzie 1 oznacza najbardziej podobną stronę pod względem parametrów, a dalsze miejsca nadal pokrywają się w pewnym, ale mniejszym, stopniu, z wybranymi przez Ciebie preferencjami. 

Jakie kryteria bierzemy pod uwagę w przypadku dobierania podobnych stron? 

Kryteria wspólne dla wszystkich kroków to:

  • Wykluczone strony zakupione w Linkhouse dla domeny z wytycznych,
  • Wykluczone ref domains z Ahrefs dla domeny z wytycznych*
  • Język strony musi być zgodny,
  • Parametr linków musi być zgodny (follow/nofollow),
  • Maksymalna liczba linków musi pozwalać na dodanie liczby linków z wytycznych,
  • Typ oferty musi być zgodny.

* – pobieramy 2000 najlepszych ref domains z powodów ograniczeń API

Wytłumaczenie wszystkich kryteriów dostępne jest po naciśnięciu niebieskiego przycisku “W jaki sposób dobieramy propozycje”. Dodatkowo bierzemy pod uwagę cenę publikacji, wahania Trust Flow i Domain Rating, ruch oraz kategorię tematyczną.

Ile to kosztuje i czy muszę z tego korzystać?

Korzystanie z funkcji sugerowania alternatywnych stron jest całkowicie bezpłatne, a taka opcja odblokuje się po odrzuceniu zamówienia przez wybranego Wydawcę. 

Nawet, jeżeli wykorzystujesz tę funkcję, nie obliguje Cię to do płatności i konieczności wyboru miejsc, dobranych przez system na platformie Linkhouse.

Mamy nadzieję, że nowa funkcja przypadnie Ci do gustu, oszczędzi sporo czasu i zautomatyzuje zadania i procesy dla Twojego biznesu. Zdecydowanie polecamy przyjrzeć się naszej propozycji i zapraszamy do pozostawienia informacji zwrotnej o nowej funkcji! 🙂

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Link Planner – nowoczesne narzędzie do link buildingu

Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji. Dzięki niemu możesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google. Już w 60 sekund* otrzymasz gotowy plan kampanii, której przygotowanie do tej pory wiązało się z dużym nakładem pracy, posiadaniem wiedzy SEO, a także potrzebą korzystania z wielu, najczęściej płatnych narzędzi.

Relacja z Konferencji SEO Poland 2022

16 września 2022 w ICE Kraków odbyła się współorganizowana przez nas największa konferencja dla polskiej branży SEO. Połączyła w sobie ponad 600 uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów,

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość i wygodę świadczonych usług. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie plików cookies.