W panelu Linkhouse pojawił się nowy parametr dzięki której jeszcze lepiej dobierzesz odpowiedni portal do kampanii link buildingowej a także zweryfikujesz zrealizowane już publikacje. Jest to parametr STAN INDEKSACJI. Określa on stopień zaindeksowania publikacji w Google pochodzących z danego portalu w czasie, który jest uzależniony od ilości trafiających na ten portal publikacji.
1. Stan indeksacji portali w Bazie Ofert
W widoku Bazy Ofert dodany został parametr INDEKSACJA. Dzięki niemu dowiesz się, jaki stopień indeksacji posiada strona, na której zakupić można publikację artykułu sponsorowanego.
Jeśli chcesz wyfiltrować portale, które posiadają wyłącznie wysoką indeksację skorzystaj z dedykowanego filtra:
Natomiast korzystając z dedykowanego filtra w parametrach oferty można wyszczególnić portale z różnym, wybranym przez Ciebie stanem indeksacji.
Wyniki pokazane będą w tabeli Bazy Ofert:
Kolorem oznaczone są stopnie indeksacji:
- zielonym – portale z bardzo dobrym stanem indeksacji,
- żółtym – portale z dobrym stanem indeksacji,
- pomarańczowym – portale z częściowym stanem indeksacji,
- czerwonym – portale z niskim stopniem indeksacji,
- szarym – brak danych odnośnie indeksacji.
2. Stan indeksacji publikacji na Liście Zleceń
Nie musisz już samodzielnie weryfikować indeksacji za pomocą innych narzędzi – stan indeksacji pojawił się również na Liście Zleceń. Dzięki niemu zweryfikujesz, czy dany wpis na wykupionym przez Ciebie portalu jest już zaindeksowany.
Zlecenia, które oczekują na publikację i nie pojawiły się jeszcze na stronie Wydawcy będą oznaczone jako oczekujące na publikację, a tym samym na zaindeksowanie (kolor szary). Natomiast kolorem zielonym oznaczone są opublikowane już, zaindeksowane wpisy, i analogicznie czerwonym – niezaindeksowane.
3. Wykorzystanie indeksacji w Link Plannerze
Link Planner jest narzędziem które jest w stanie dobrać i zrealizować najlepszą kampanię link buildingową dla Twojej strony w podanym przez Ciebie budżecie. Obecnie korzysta też z parametru stanu indeksacji i w przygotowaniu kampanii bierze pod uwagę jedynie strony z wysokim wskaźnikiem indeksacji! Przetestuj Link Planner w jego nowym obliczu klikając tutaj!