Instrukcja obsługi platformy Linkhouse.co – wydawca

ikona-data-publikacji
Opublikowano

02/01/2023

ikona-data-publikacji
Opublikowano

02/01/2023

Spis treści

Podgląd, dodawanie i edycja stron

Wybierz z menu WYDAWCA, następnie MOJE STRONY, aby przejść do podglądu swoich stron i ofert.

MojeStrony

Użyj przycisku DODAJ NOWĄ STRONĘ, aby zgłosić kolejne witryny. Możesz to zrobić także bezpośrednio z menu, wybierając WYDAWCA, a następnie DODAJ NOWĄ STRONĘ.

Jeżeli współpracowałeś z Linkhouse w przeszłości, znajdziesz w tej zakładce swoje domeny. Dla każdej z nich, zaimportowana została określona przez Ciebie oferta. Możesz ją edytować, a także dodać nowe oferty (do czego gorąco zachęcamy).

W tym miejscu masz także możliwość edycji informacji o stronie lub wyłączenia strony (operacja ta NIE skutkuje usunięciem strony, pozwala natomiast na szybkie wyłączenie wszystkich ofert związanych z daną witryną). Aby ponownie włączyć stronę (i wszystkie jej oferty) kliknij ponownie w tym samym miejscu.

Podgląd, dodawanie i edycja ofert

Aby zarządzać ofertami wybierz WYDAWCA, MOJE STRONY i znajdź interesującą Cię stronę. Aktualnie, możesz dodać oferty do jednej z 3 głównych kategorii: Artykuły sponsorowane, Linki w istniejących artykułach, Linki reklamowe (tekstowe oraz bannery)

DodajOferte

Aby podejrzeć lub edytować oferty dla danej domeny kliknij w ikonę ołówka.

PodgladOfert

W tym widoku możesz zobaczyć, edytować oraz włączyć/wyłączyć oferty. Możesz także sprawdzić ich statusy oraz przypisać im własne nazwy, które są widoczne tylko dla Ciebie i pomogą lepiej zarządzać ofertami (w tym celu dwukrotnie kliknij przy wybranej ofercie w kolumnie NAZWA OFERTY).

Każdy nowa oferta, oraz oferta po włączeniu trafia do moderacji. Proces moderacji zajmuje do 24 godzin (w dni robocze zwykle do kilkunastu minut).

Realizacja zleceń

Wybierz WYDAWCA, a następnie ZLECENIA, aby zobaczyć listę wszystkich historycznych zleceń (UWAGA: zlecenia realizowane dla Linkhouse przed uruchomieniem Linkhouse.co, nie są zaimportowane do tego widoku).

Zlecenia

Wybierz SZCZEGÓŁY ZLECENIA, aby zobaczyć szczegółowe wytyczne (teksty, zdjęcia, grafiki, informacje nt. linków itd.). W tym momencie możesz opublikować zlecenie, poprosić reklamodawcę o poprawki (jeżeli aktualne wytyczne nie pozwalają Ci na publikację, ale widzisz możliwość wprowadzenia poprawek, który umożliwią publikację) lub odrzucić publikację (np. gdy nie akceptujesz danej tematyki).

Wypłata środków

Aby wypłacić środki wybierz z menu opcję FINANSE, a następnie PORTFEL.

Screenshot 2021 04 26T160558.552

Zobaczysz saldo rozdzielona na dwie części: kwotę netto, którą zarobiłeś w Linkhouse, sprzedając publikacje na swoich stronach oraz środki, które pochodzą z doładowania konta i które możesz wykorzystać na zakupy produktów poprzez Linkhouse. Sald nie można łączyć, a kwoty zarobionej w ramach publikacji nie można wydać na produkty w Linkhouse. Aby to zrobić, należy najpierw wypłacić zarobione środki na swoje konto, a następnie oddzielnie doładować konto w Linkhouse. 

Aby rozpocząć proces wypłaty środków, kliknij WYPŁAĆ ŚRODKI

WyplataSrodkow2

W kolejnym kroku należy określić kwotę, którą chcesz wypłacić – może to być część lub całość środków zarobionych na publikacjach. W celach bezpieczeństwa przy każdej wypłacie musisz podać swój numer konta – pozostałe dane firmowe/osobowe będą uzupełnione automatycznie na podstawie danych z Ustawień konta.

Po potwierdzeniu zlecenia wypłaty pojawi się się ono na liście operacji, poniżej salda.

WyplataSrodkow3

Skorzystaj z przycisku przesyłania rachunku/faktury, aby przesłać dokument, który powinniśmy opłacić. Przelew zostanie wysłany do 2 dni roboczych, a w przypadku odrzucenia zlecenia wypłaty (np. z powodu błędów na fakturze czy żądania kwoty wyższej niż dostępna do wypłaty) również w terminie 2 dni roboczych otrzymasz informację o odrzuceniu wraz z jego powodem, a środki wrócą do salda dostępnego do wypłaty.

Masz pytania? 

[email protected] | 570 698 639

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Podobne wpisy

czy można kupować linki

Czy można kupować linki? Trzeba

Pozycjonowanie stron internetowych to prawdziwe wyzwanie – w tłumie konkurencyjnych witryn walka o widoczność w wynikach wyszukiwania staje się coraz bardziej zacięta. W tym kontekście

Najlepsze podcasty SEO w Polsce i na świecie

Dobry podcast SEO powinien wyróżniać się przede wszystkim doświadczeniami ekspertów, którzy w nim uczestniczą. To było główne kryterium podczas tworzenia naszego rankingu. Co ciekawe, badania

Zapisz się do newslettera

Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój proces budowy linków.