W grudniu nie zwalniamy tempa! Wdrożyliśmy kilka nowości do Bazy Ofert, dla większego komfortu i produktywności naszych Klientów. Zobacz, jak zmienił się panel i z jakich nowych funkcji możesz korzystać już dzisiaj.
#1 Filtr szybkości publikacji
W Bazie Ofert, oprócz wielu parametrów SEO, znajdziesz teraz także filtr szybkości publikacji. Możesz sprawdzić średni czas realizacji publikacji zarówno dla ostatnich pięciu publikacji wykupionych u danego Wydawcy, jak i historycznie dla większej ilości danych.
Wystarczy najechać kursorem na SEO przy każdym Wydawcy w Bazie Ofert, by wyświetlić średni czas realizacji.
Możesz też wykorzystać filtrowanie w parametrach wyszukiwanej oferty i znaleźć oferty o średnim czasie publikacji do 24h, do 48h lub do 72h.
To szczególnie przydatna opcja dla tych, którym zależy na szybkiej publikacji ze strony Wydawcy.
#2 Klikalne adresy stron
Mała rzecz, a cieszy! Już teraz możesz zapoznać się z treścią wybranej strony poprzez bezpośrednie kliknięcie w jej adres w kolumnie “Strona” w Bazie Ofert.
#3 Nowe filtry zaawansowane
W wyszukiwaniu po Parametrach Strony znajdziesz też szereg nowych filtrów, które możesz wykorzystać do znalezienia jeszcze lepszych miejsc na publikację artykułów sponsorowanych.
W grudniu dodaliśmy następujące filtry:
- liczba linków (domen) wychodzących według Ahrefs.
- gęstość linków wychodzących – parametr prezentujący stosunek liczby domen, do których linkuje dany portal (Linked Domains) względem liczby jego podstron (Crawled Domains) według Ahrefs. Im niższa wartość parametru, tym lepiej.
- ratio in/out – parametr prezentujący stosunek liczby domen linkujących do portalu (Referring Domains) względem liczby domen, do których linkuje dany portal (Linked Domains) według Ahrefs. In wyższa wartość parametru, tym lepiej.
Wartości te dostępne są także przy normalnym przeglądaniu ofert, po nakierowaniu kursorem na niebieski button “SEO”.
#4 Nowy filtr: wstawienie banneru do tekstu
Nieustannie pracujemy nad nowymi opcjami dla Reklamodawców, którzy chcieliby urozmaicić publikacje zakupione w Linkhouse. Jedną z nowych możliwości, jaką oferujemy w panelu Bazy Ofert, jest możliwość zakupu publikacji z bannerem w tekście.
Jak znaleźć portale, które oferują możliwość wstawienia banneru do tekstu? Przygotowaliśmy krótką instrukcję wideo:
#5 Pisanie tekstów przez Linkhouse
Zamawiasz sporo publikacji, ale masz już gotowe artykuły? A może wręcz przeciwnie – wolisz zlecić je do napisania przez Linkhouse? Nie musisz już zaznaczać lub odznaczać odpowiedniej opcji przy wyborze oferty każdego Wydawcy. Zaloguj się do panelu Linkhouse, a następnie wybierz Ustawienia. Możesz wybrać automatyczne zaznaczenie pisania tekstów przez Linkhouse, lub je odznaczyć. W ten sposób możesz zaoszczędzić sporo czasu (i sporo kliknięć), szczególnie, jeśli sporo zlecasz w Bazie Ofert.
#6 Zgłaszanie potrzeby na portal lub tematykę
Baza Ofert w Linkhouse ma się doskonale i jest stale powiększana. Jeśli jednak na wyszukany termin nie znajdziesz żadnych wyników, możesz uzupełnić brief i nasze Biuro Obsługi zgłosi się do Ciebie z propozycjami portali i publikacji, które mogą spełnić Twoje wymagania.
A może istnieje portal, na którym chcesz umieścić swoje artykuły, ale nie mamy go w naszej bazie? Analogicznie możesz zgłosić portal do dodania poprzez wysyłkę prośby o dodanie strony do bazy.
#7 Linki social media w szczegółach zamówienia
Jeśli do swojej publikacji zamawiasz dodatkową promocję w mediach społecznościowych, od teraz Wydawcy muszą uzupełnić szczegóły zrealizowanego zamówienia o linki do promocyjnych postów na Facebooku i Twitterze.
W szczegółach własnego zamówienia znajdziesz, oprócz podstawowych informacji, także linki do postów na Facebooku i promocyjnych Tweetów.
Mamy nadzieję, że grudniowe zmiany w Linkhouse przypadły Ci do gustu – a to dopiero rozgrzewka przed rokiem 2021!