Zarejestruj się

Ceny specjalne – jak ustawić promocyjne ceny swoich ofert w Linkhouse

ikona-data-publikacji
Opublikowano

31/10/2024

ikona-data-publikacji
Opublikowano

31/10/2024

i hate seo newsletter
Spis treści

Ceny promocyjne to wprowadzona z myślą o Black Friday funkcja pozwalająca Wydawcom samodzielnie ustawiać promocyjne stawki za publikacje artykułów sponsorowanych i linków w istniejących artykułach na serwisach w zdefiniowanym okresie. Przy okazji Black Friday warto pamiętać o następującym po nim Cyber Monday – wielu klientów oczekuje, aby promocje trwały właśnie do końca dnia w poniedziałek. Z tego powodu proponujemy ustawić promocję swoich ofert co najmniej na cały Cyber Week, czyli od 25 listopada do 2 grudnia 2024. Dłuższa ekspozycja promocji na naszej platformie zapewni większe prawdopodobieństwo skorzystania z danych ofert przez Reklamodawców.

UWAGA! Z myślą o większych zasięgach zakładka z promocjami dostępna będzie już od 18 listopada 2024. Oznacza to, że będziecie mieli aż dwa tygodnie na ekspozycję Waszych ofert! Czas trwania konkretnej promocji zależy jednak wyłącznie od Was. 🙂

Jak ustawić promocje na swoje portale w Linkhouse?

Aby oferta Wydawcy znalazła się w specjalnej zakładce, w okresie poprzedzającym Black Friday i Cyber Monday trzeba spełnić 3 warunki:

      • oferta musi dotyczyć publikacji artykułu sponsorowanego lub linku w istniejącym artykule,

      • zniżka musi wynosić minimum 25%,

      • cena danej oferty nie może być podniesiona w ciągu 30 ostatnich dni.

    Ostatni warunek pomaga nam uniknąć sytuacji umyślnego podnoszenia cen, w celu późniejszego zrobienia promocji i trafienia do zakładki z ofertami promocyjnymi.

    Promocja dla wielu stron

    Funkcję tę można znaleźć w menu Wydawca w zakładce Moje Strony klikając w przycisk Ustaw promocje.

     
    iCgYAOF9AbACoRciPkErloPwFwJuA2AAAADAdiA0AAADTgdgAAAAwHYgNAAAA04HYAAAAMB2IDQAAANOB2AAAADCdcv9cDQCgHJTj5zwAqHHg52oAAAB4E4hsADATp+cHQG0GkQ0AAABvAJENAAAAkyH6f55jDKQT98ofAAAAAElFTkSuQmCC

    Informacje niezbędne do dodania promocji to:

        • Nazwa promocji – widoczna tylko dla Wydawcy, służy wygodnemu zarządzaniu promocjami.

        • Wysokość promocji – pole, w które należy wpisać liczbę, określającą ile % zniżki daje promocja. Minimalna wysokość rabatu podczas Black Friday/Cyber Monday to 25%. Możesz oczywiście ustawić mniejszą wartość, jednak wtedy Twoja promocja będzie wyświetlać się w zakładce Promocje, a nie Black Friday & Cyber Monday.

        • Data rozpoczęcia i zakończenia promocji. Nie ma możliwości zmiany godzin – promocje zawsze obowiązują od północy do godziny 23:59. Można oczywiście ustawić promocję obowiązującą tylko przez 1 dzień.

        • Portale, których dotyczy promocja – należy zaznaczyć odpowiednie strony.

        • Typy ofert, które zostaną objęte promocją. W ten sposób można dodać promocje obejmujące każdą ofertę danego typu (np. artykuły sponsorowane) na wybranych stronach. Jeżeli masz 3 różne oferty na artykuł sponsorowany i promocja powinna dotyczyć tylko jednej z nich – skorzystaj z ustawiania promocji dla pojedynczych stron (instrukcja poniżej).

      Po kliknięciu Ustaw promocje, oferta pojawi się poniżej na Liście Twoich Promocji.

      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

      Dodane promocje można także edytować:

      TR39bbsEY7QAAAABJRU5ErkJggg==

      Promocja dla jednej strony

      Promocję można też ustawić dla pojedynczej strony. W tym celu w zakładce Moje Strony należy wejść w Pokaż wszystkie w kolumnie Oferty i kliknąć w ikonę Ceny promocyjne przy ofercie, którą chcemy objąć promocją:

      A7mMEKXubpTkAAAAAElFTkSuQmCC

      Formularz tworzenia oferty jest w tym przypadku krótszy niż przy dodawaniu promocji dla wielu stron.

      wFheEVy2j4N9QAAAABJRU5ErkJggg==

      Niezależnie od tego w jaki sposób zostały dodane promocje, można je znaleźć (i edytować lub usunąć) po kliknięciu w przycisk Ustaw promocje w zakładce Moje Strony.

      Jak promocje widzi reklamodawca?

      Od 18 listopada do 2 grudnia 2024 z okazji Cyber Week (25 listopada – 2 grudnia 2024) w Bazie Ofert pojawi się dodatkowy filtr Black Friday & Cyber Monday, który wyświetlany będzie obok przycisku Promocje. Po kliknięciu będzie prezentował tylko strony z ofertami promocyjnymi na Black Friday i Cyber Monday. 

      Dodatkowo, nawet w standardowym widoku bez filtrowania, portale posiadające co najmniej 1 promocyjną ofertę będą podświetlone na liście stron. Dla użytkowników będzie widoczne porównanie starej ceny z nową.

      AcElerfisBfJAAAAAElFTkSuQmCC

      *Powyższa wizualizacja zmian nie jest ostatecznym projektem i może jeszcze ulec lekkim modyfikacjom.

      Wykorzystanie artykułów kupionych w promocyjnych cenach

      Artykuły i linki w obniżonych cenach można kupić tylko w czasie promocji (określonym przez wydawcę), ale wykorzystać w dowolnym momencie. Wydawca widzi zamówienie dopiero w momencie, w którym reklamodawca uzupełni wytyczne do realizacji, co może nastąpić np. po 2 miesiącach od zakończenia promocji.

      Z uwagi na to, po zakończeniu promocji Black Week we wtorek 3 grudnia 2024, każdy wydawca otrzyma od nas mailowo zestawienie zamówień złożonych w czasie promocji na jego oferty. Zestawienie to będzie zawierać m.in. ID zlecenia, które potem (po uzupełnieniu wytycznych przez reklamodawcę) będzie także widoczne panelu. Dzięki temu można mieć pewność, że zlecenie, które pojawi się w panelu np. w styczniu zostało faktycznie kupione w trakcie promocji i niższa cena jest uzasadniona.

      Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i pomysły związane z jeszcze lepszym umożliwieniem wydawcom wykorzystania Black Friday. 

      Zachęcamy do kontaktu i pozostajemy do dyspozycji – [email protected]

      Udostępnij na Facebooku
      Udostępnij na Twitterze

      Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

      Podobne wpisy

      Zapisz się do newslettera

      Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój proces budowy linków.