Zintegruj swój panel GSC z naszą platformą i twórz najefektywniejsze kampanie link buildingowe dla swojej domeny!
Chcesz planować efektywne działania w oparciu o najlepsze wytyczne dla swojej strony? Skąd zatem uzyskać o niej najlepsze dane? Odpowiedź jest prosta: Google Search Console – panelu posiadającego realne i obszerne dane o Twojej domenie. Ale jak wykorzystać te dane w strategii link buildingowej? Nic prostszego – skorzystaj z Link Plannera i zacznij wykorzystywać realne dane o Twojej stronie prosto ze źródła, aby tworzyć kampanie o największej efektywności, oszczędzając przy tym czas na dobór odpowiednich adresów URL, fraz kluczowych i konieczności procesowania działań. Zintegruj swój panel GSC z Linkhouse i zacznij działać nad poprawą pozycji i widoczności swojej strony w wynikach wyszukiwania.
Skąd czerpać najlepsze informacje o Twojej domenie? Z Google Search Console. Twój panel informacyjny posiada najlepsze dane dotyczące Twojej witryny, dzięki czemu możesz tworzyć skuteczne kampanie link buildingowe.
Aby ułatwić cały proces – od weryfikacji i planowania działań po wybór i zakup najlepszych portali, w Link Plannerze udostępniliśmy tryb tworzenia kampanii w oparciu o dane z GSC.
Wystarczy zintegrować panel Google Search Concole z platformą app.linkhouse.co, co pozwoli na pobranie dokładnych danych o adresach URL oraz słowach kluczowych, na które już rankujesz. Narzędzie zweryfikuje tysiące fraz z największym potencjałem na Twojej strony i wyodrębni popularne oraz obiecujące adresy URL, dla których Link Planner przygotuje najbardziej zoptymalizowaną i dopasowaną do Twojej domeny ofertę, dzięki której podniesiesz pozycję fraz!
Skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci Link Planner, i rozpocznij skuteczne działania link buildingowe!
Aby stworzyć kampanię na podstawie Google Search Console, zaloguj się do panelu, a następnie do zakładki Link Planner.
Spośród wszystkich dostępnych trybów (o których więcej przeczytasz w naszej instrukcji obsługi) wybierz Zwiększenie widoczności na postawie Google Search Console.
Po jego wybraniu, pojawi się okno, w którem w górnej sekcji znajdziesz przyciski powiązane z integracją konta GSC z platformą.
Po kliknięciu ’Dodaj integrację’ otworzy się okno z listą kont do zintegrowania lub możliwością dodania nowej integracji.
Po wybraniu lub dodaniu nowego konta i zezwoleniu na dostęp, powrócisz do poprzedniego widoku. Jeżeli integracja została pomyślnie przeprowadzona, powróć do tworzenia kampanii w Link Plannerze.
Po dodaniu integracji w sekcji URL Domeny otrzymasz listę dostępnych domen, dla których możemy stworzyć kampanię.
Dokonaj wyboru domeny i dostosuj ustawienia GSC w zakresie pobieranych danych oraz filtrowania danych.
Po dokonaniu edycji, możesz każdorazowo przetestować ustawienia integracji.
Następnie przejdź do uzupełnienia standardowych wytycznych:
Na tym etapie możesz również zdecydować się na stworzenie oferty cyklicznej, o której przeczytasz więcej w naszej instrukcji.
Po kliknięciu Stwórz ofertę! system przekieruje Cię do kolejnych kroków tworzenia kampanii. Etapy te są tożsame z krokami dostępnymi w pozostałych trybach.
Pamiętaj, że każde stworzenie oferty równoznacznie jest z pobraniem jednego kredytu do Link Plannera.
W drugim kroku pojawia się lista adresów URL oraz słów kluczowych, wybranych na podstawie dostępnych w Twoim panelu GSC danych.
Wybierz interesujące Cię adresy URL i frazy kluczowe lub pozostaw ich wybór narzędziu.
Szczegóły opłaconych kampanii znajdują się w bocznym menu w zakładce Moje kampanie.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania – skontaktuj się z nami na [email protected] lub zapisz się na demo, na którym przedstawimy jak tworzyć kampanie na podstawie Google Search Console.
Tel.: +48 534 904 689
Grupa KBR Chlewiński i Kozłowski S.K.A.
Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
NIP: 6342871729