fbpx

Dodatkowe podlinkowanie wewnętrzne – nowy parametr ofert artykułów sponsorowanych w Linkhouse

ikona-data-publikacji

Opublikowano

21/04/2020

ikona-data-publikacji

Opublikowano

21/04/2020

Zgodnie z sugestią Macieja Chmurkowskiego z AdInspire i w odpowiedzi na głosy o często zbyt słabym podlinkowaniu wewnętrznym artykułów sponsorowanych, przekładającym się na problemy z indeksacją i przede wszystkim mniejszą moc linków wprowadziliśmy nowy parametr ofert.

Czym jest Dodatkowe podlinkowanie?

Dodatkowe podlinkowanie wewnętrzne to linki z kilku – w zależności od tego ile zostało określone w ofercie – artykułów redakcyjnych/niekomercyjnych z tego samego portalu. Dodawane są na taki sam czas jak artykuł sponsorowany, a ich obecność, podobnie jak linków wychodzących z artykułu sponsorowanego, jest stale sprawdzana przez nasz monitoring linków. Od strony SEO ma pozytywny wpływ na indeksację i moc linków wychodzących z artykułu sponsorowanego. Może mieć także przełożenie na większy ruch na publikacji oraz jej bardziej naturalny „wygląd” w strukturze serwisu.

Jak znaleźć oferty obejmujące dodatkowe podlinkowanie?

W Bazie Ofert dodaliśmy filtr Dodatkowe podlinkowanie wewnętrzne, który znaleźć można w na końcu sekcji Wyszukiwanie zaawansowane. Pozwala błyskawicznie znaleźć oferty z dodatkowym podlinkowaniem określając przy tym ile minimalnie linków wewnętrznych chcemy otrzymać.

Filtr - Dodatkowe podlinkowanie

Informacja o dodatkowych podlinkowaniu jest także widoczna w szczegółach oferty w kolumnie Dodatkowe podlinkowanie.

Zobacz oferty - dodatkowe podlinkowanie

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Link Planner – nowoczesne narzędzie do link buildingu

Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji. Dzięki niemu możesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google. Już w 60 sekund* otrzymasz gotowy plan kampanii, której przygotowanie do tej pory wiązało się z dużym nakładem pracy, posiadaniem wiedzy SEO, a także potrzebą korzystania z wielu, najczęściej płatnych narzędzi.

Relacja z Konferencji SEO Poland 2022

16 września 2022 w ICE Kraków odbyła się współorganizowana przez nas największa konferencja dla polskiej branży SEO. Połączyła w sobie ponad 600 uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów,

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość i wygodę świadczonych usług. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie plików cookies.