fbpx

Dodatkowe podlinkowanie wewnętrzne – nowy parametr ofert artykułów sponsorowanych w Linkhouse

ikona-data-publikacji

Opublikowano

21/04/2020

ikona-data-publikacji

Opublikowano

21/04/2020

Zgodnie z sugestią Macieja Chmurkowskiego z AdInspire i w odpowiedzi na głosy o często zbyt słabym podlinkowaniu wewnętrznym artykułów sponsorowanych, przekładającym się na problemy z indeksacją i przede wszystkim mniejszą moc linków wprowadziliśmy nowy parametr ofert.

Czym jest Dodatkowe podlinkowanie?

Dodatkowe podlinkowanie wewnętrzne to linki z kilku – w zależności od tego ile zostało określone w ofercie – artykułów redakcyjnych/niekomercyjnych z tego samego portalu. Dodawane są na taki sam czas jak artykuł sponsorowany, a ich obecność, podobnie jak linków wychodzących z artykułu sponsorowanego, jest stale sprawdzana przez nasz monitoring linków. Od strony SEO ma pozytywny wpływ na indeksację i moc linków wychodzących z artykułu sponsorowanego. Może mieć także przełożenie na większy ruch na publikacji oraz jej bardziej naturalny „wygląd” w strukturze serwisu.

Jak znaleźć oferty obejmujące dodatkowe podlinkowanie?

W Bazie Ofert dodaliśmy filtr Dodatkowe podlinkowanie wewnętrzne, który znaleźć można w na końcu sekcji Wyszukiwanie zaawansowane. Pozwala błyskawicznie znaleźć oferty z dodatkowym podlinkowaniem określając przy tym ile minimalnie linków wewnętrznych chcemy otrzymać.

Filtr - Dodatkowe podlinkowanie

Informacja o dodatkowych podlinkowaniu jest także widoczna w szczegółach oferty w kolumnie Dodatkowe podlinkowanie.

Zobacz oferty - dodatkowe podlinkowanie

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Wydawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! Najnowsze narzędzie pomaga znaleźć Wydawcom w ich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i

Content marketing: przykłady dla B2C

Skrót B2C, choć może dla niektórych brzmieć dość enigmatycznie, wcale nie oznacza niczego skomplikowanego! Relacją B2C nazywamy relację businness to consumer, czyli relację między przedsiębiorcami

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość i wygodę świadczonych usług. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie plików cookies.