Kategoria: Content marketing

Content marketing w branży fitness

Fitness to obecnie jedna z najbardziej popularnych branży promujących się w sieci. Wysyp trenerek i trenerów fitness, dietetyków, fitness klubów, a także marek produkujących stroje

Content marketing w branży wnętrzarskiej

Projektowanie i dekoracja wnętrz to branża, w której trzeba mocno wyróżnić się wizją artystyczną oraz oryginalnym, interesującym podejściem. Dlatego content marketing wydaje się być doskonały

Content marketing w branży farmaceutycznej

Content marketing to jedna z najbardziej efektywnych form promocji. Dzięki niemu można reklamować produkty i usługi, w sposób wartościowy dla odbiorcy. Marketing treści wydaje się

Content marketing w branży edukacyjnej

Branża edukacyjna to bardzo szeroki obszar działań. Obejmuje zarówno producentów i sprzedawców podręczników oraz książek edukacyjnych, osoby oraz instytucje oferujące kursy, szkolenia i korepetycje, a

Content marketing w branży finansowej

Branża finansowa uchodzi nie tyle za branżę trudną, co nudną. To jednak bardzo błędne podejście, bo i treści finansowe mogą być niezwykle interesujące nie tylko

Błędy językowe w copywritingu

Roger Bacon powiedział kiedyś: „Znajomość języków jest bramą do wiedzy”. Czy faktycznie znamy nasz rodzimy język polski i potrafimy się nim bezbłędnie posługiwać? Według raportu

Content marketing w promocji branży ślubnej

Marketing ślubny cieszy się dużą popularnością. To branża, która wciąż się rozwija i coraz bardziej profesjonalizuje. Sale weselne, zespoły muzyczne, salony sukien ślubnych i wedding

Interaktywny content marketing

Suk­ce­sem con­tent mar­ke­tingu jest jego cią­gły roz­wój i otwar­tość na coraz now­sze formy. Aby zaska­ki­wać i przy­cią­gać uwagę użyt­kow­ni­ków con­tent mar­ke­ting idzie w stronę inte­rak­cji.

Artykuły sponsorowane w promocji e-commerce

Promocja e-commerce może przybierać różne formy. Na popularności przybiera jedna z form reklamy natywnej, czyli artykuł sponsorowany. Aby stworzyć dobry artykuł sponsorowany, który spełnia swoje

Writing goals – jak je ustalić?

Każdy sukces zaczyna się ustalania celów. Potwierdzi to każdy sportowiec czy biznesmen. Dzięki wyznaczaniu celu zyskuje się szerszą perspektywę. Pomaga to także ustalić ramy czasowe