Szukamy osoby, która zaplanuje i wdroży strategię obecności firmy na rynkach hiszpańskojęzycznych z wykorzystaniem (bardzo szeroko pojętego) content marketingu. Nasz obszar działania to B2B – realizujemy kampanie link buildingu i content marketingu dla agencji oraz firm samodzielnie zajmujących się SEO. W Polsce pracujemy m.in. dla Allegro, Empik, Ceneo, Rankomat, Idea Bank, Trek i ponad 100 agencji interaktywnych. Zespół Linkhouse tworzy ponad 50 osób (z czego kilkanaście pracuje stacjonarnie w naszym biurze).

Szukamy pasjonata marketingu internetowego, ale niekoniecznie samego SEO – będzie mógł liczyć na merytoryczne wsparcie (case studies, wyniki testów) z obszaru link buildingu.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się m.in.:

  • planowaniem, tworzeniem i dystrybucją treści,
  • tworzeniem materiałów edukacyjnych dla klientów i kontrahentów firmy
  • budowaniem świadomości marki na rynkach hiszpańskojęzycznych,
  • współpracą z lokalnymi influencerami,
  • wsparciem działu sprzedaży w identyfikacji i dotarciu do potencjalnych klientów

Wymagania:

  • biegła znajomość języka hiszpańskiego,
  • umiejętność tworzenia angażujących, ciekawych treści (poparta portfolio własnych tekstów),
  • doskonała znajomość trendów, strategii i narzędzi niezbędnych w pracy marketera,
  • doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)

Oferujemy:

  • Możliwość wprowadzenia firmy na kilka nowych rynków zagranicznych,
  • Stanowisko o bardzo samodzielnym charakterze,
  • Wynagrodzenie w wysokości 10 000 PLN netto (B2B lub proporcjonalnie dla innych form współpracy),
  • Pracę w biurze w centrum Katowic z możliwą częściową pracą zdalną,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Opiekę medyczną

Jak aplikować?

Jak pewnie się domyślasz Twoje CV nie jest w tym przypadku najważniejsze (chociaż warto je dołączyć do zgłoszenia). Aby aplikować na powyższe stanowisko wyślij do nas maila na adres kontakt@linkhouse.pl w temacie wpisując „Content Manager ES„. W treści maila odpowiedz na każde z poniższych pytań:

  1. Podaj linki (jeżeli posiadasz) do:
    – własnego bloga
    – własnego profilu Twitter
    – własnego profilu Quora
  2. Wymień co najmniej 5 najlepszych Twoim zdaniem blogów związanych z marketingiem internetowym (w dowolnym języku)
  3. Prześlij linki do Twoich 3-5 najlepszych tekstów (co najmniej 1 z nich w języku hiszpańskim). Jeżeli Twoje teksty były publikowane na blogach z punktu 2. koniecznie dodaj linki do nich.
  4. Czy tworzyłeś treści marketingowe w formie grafik, audio lub video? Jeżeli tak, załącz odnośniki do nich.
/* */