fbpx

Pierwsze zamówienie w Linkhouse: how to

ikona-data-publikacji

Opublikowano

04/11/2020

ikona-data-publikacji

Opublikowano

04/11/2020

Zastanawiasz się jak dokonać pierwszego zamówieniem na platformie Linkhouse? Założyłeś konto i nie wiesz co dalej? Nie wiesz, które moduły oraz opcje filtrowania będą najlepsze dla Twojej firmy?

Oto 3 ścieżki, z których możesz skorzystać. Zobacz przewodnik jak krok po kroku złożyć zamówienie na platformie Linkhouse. To naprawdę proste!

Wybierz ofertę w Bazie Ofert

Zaloguj się na swoje konto za pomocą adresu e-mail oraz hasła, a jeśli jeszcze go nie posiadasz zarejestruj się za darmo! Automatycznie przeniesiesz się do modułu Baza ofert”. Znajdziesz tam wszystkie oferowane przez Linkhouse portale (jest ich już ponad 22 tysiące!) oraz najważniejsze dane na temat każdej witryny. 

Określ jakie parametry i tematyka stron interesuje Cię najbardziej oraz co sprawdzi się najlepiej w przypadku Twojej firmy. Z tymi informacjami możesz przejść do filtrów, które pomogą Ci wybrać odpowiednie dla Ciebie strony. Wybierz tematykę, język witryny oraz przedział cenowy, na który możesz sobie pozwolić.

Jeśli masz bardziej sprecyzowane wymagania, wejdź w opcję wyszukiwanie zaawansowane”. Linkhouse oferuje aż 40 różnych filtrów! Możesz szukać witryn pod względem parametrów strony, takich jak: ruch, widoczność, backlinks, trust flow i wiele więcej. Wszystkie dane aktualizowane są co 7 dni, zatem zawsze masz pewność, że wszystkie informacje na temat portali są prawdziwe. 


Filtrowanie zaawansowane umożliwia np. dobranie typu strony (portal, blog lub forum), zaznaczenie możliwość śledzenia ruchu, czy udostępnienia statystyk. Jeśli zależy Ci na pozycjonowaniu lokalnym, możesz wybrać także kraj oraz konkretne województwo. 

Następnie możesz filtrować również parametry samej oferty: liczbę linków, zdjęć, czy ilość znaków w artykule. Opcji jest wiele!

Załóżmy, że masz firmę kosmetyczną, działającą na terenie naszego kraju. Wybierz zatem tematykę Uroda i Kosmetyki” oraz polski język strony. Określ także jakie ceny Cię interesują. Następnie możesz zaznaczyć typ strony: portale, a w parametrach oferty wybrać większą ilość zdjęć (w przypadku branży beauty zdjęcia produktów mogą przyciągnąć potencjalnego odbiorcę). Jeśli chcesz pokazać więcej niż jedną markę, zdecyduj się także na większą liczbę linków w treści artykułu. Dodatkowa opcja promocji np. na Facebooku to również świetny wybór!

Gdy wyszukasz konkretne portale, z zaznaczonymi opcjami filtrowania, możesz już decydować się na zamówienie artykułu! Zobacz ofertę strony, a jeśli wszystkie parametry Ci odpowiadają, naciśnij: Zamów”. Możesz wybrać opcję samodzielnego dostarczenia tekstu lub napisania artykułu przez Linkhouse. Pozostaje tylko dokończyć proces zakupu w koszyku.

Skorzystaj z pomocy Biura Obsługi Klienta

Jeśli nie wiesz jakie portale będą najbardziej odpowiednie dla Ciebie lub po prostu nie jesteś pewien jak najefektywniej korzystać z funkcji platformy Linkhouse skonsultuj się z działem obsługi klienta! Możesz zrobić to za pomocą formularza kontaktowego na stronie lub napisać maila na adres bok@linkhouse.co

Opisz swoje wymagania oraz problemy, które chcesz rozwiązać. Dzięki świetnej obsłudze klienta możesz bez obaw podążać za wszystkimi wskazówkami i cieszyć się z efektów!

Biuro Obsługi Klienta czeka na Twoją wiadomość!

Skorzystaj z Relinkowania lub Linków Tematycznych

Jak wybrać odpowiednie miejsca do pozyskiwania linków? Dominują 2 sposoby:

  • miejsca, z których linki posiadają Twoi konkurenci 
  • miejsca, które są powiązane tematycznie i widoczne w wyszukiwarce

Właśnie na tej podstawie powstały dwa nowe moduły. Pierwszym z nich jest Relinkowanie. Wykorzystując dane z Senuto, Semrush, Semstorm oraz Ahrefs, Linkhouse pozwala na szybkie przygotowanie ofert, które spełniają poniższe warunki:

  • konkurencja posiada link
  • Twoja strona linku nie posiada
  • możesz zakupić ten link na platformie Linkhouse

Dzięki temu modułowi możesz sprawdzić sugerowanych konkurentów, którzy mają już odnośniki do stron, których Ty nie posiadasz. W przypadku, gdy Twój biznes ma jedną frazę, o którą walczy także konkurencja, możesz wyszukać witryny zajmujące najwyższe miejsca w wyszukiwarce Google. Wszystkie wyszukiwania możesz filtrować po cenie, czy  rodzaju dostępnych ofert linkowania. 

Oto przewodnik jak zrobić to krok po kroku:

https://www.youtube.com/watch?v=YotEawGP8jc&feature=emb_logo

Kolejny moduł Linki Tematyczne pozwala na wybranie fraz, na które warto być widocznym. Następnie oferuje znalezienie rankujących na nie domen, które możesz zakupić na platformie Linkhouse. Masz do wyboru 2 opcje wyszukiwania: podstawową i zaawansowaną. Pierwsza z nich pomaga w doborze słów kluczowych na podstawie aktualnej widoczności stron konkurentów. Opcja zaawansowana idealnie nada się, gdy znamy już słowa kluczowe.

Oto jak krok po kroku korzystać z modułu Linki Tematyczne:

https://www.youtube.com/watch?v=GgPklDqaaf4&feature=emb_logo

Oba moduły umożliwiają przede wszystkim dużą oszczędność czasu podczas planowania kampanii i przygotowywania ofert oraz łatwość w znalezieniu powiązanych tematycznie miejsc do pozyskiwania linków. Posiadając tylko adres strony możesz w kilka minut sprawdzić ceny linków i dokonać zamówienia!

Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z tutoriali dostępnych na stronie Linkhouse! Pomogą Ci szybko i łatwo zrozumieć funkcjonowanie panelu.

Podsumowanie

Platforma Linkhouse jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze. Jeśli masz już konto, nie ma na co czekać! Dzięki temu przewodnikowi dowiedziałeś się jak krok po kroku złożyć pierwsze zamówienie. Poza artykułami sponsorowanymi warto także zwrócić uwagę na moduły Relinkowanie i Linki Tematyczne. Pozwoli to oszczędzić czas (skrócisz swoją pracę z godzin na minuty!) oraz jest prostym sposobem na znalezienie powiązanych tematycznie miejsc do pozyskiwania linków. Jeśli potrzebujesz porady, wsparcia podczas doboru odpowiednich filtrów, czy samego korzystania z platformy skontaktuj się z biurem obsługi klienta: bok@linkhouse.co! Jesteśmy, aby pomóc Ci jak najefektywniej wykorzystać wszystkie funkcje platformy Linkhouse.

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Link Planner – nowoczesne narzędzie do link buildingu

Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji. Dzięki niemu możesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google. Już w 60 sekund* otrzymasz gotowy plan kampanii, której przygotowanie do tej pory wiązało się z dużym nakładem pracy, posiadaniem wiedzy SEO, a także potrzebą korzystania z wielu, najczęściej płatnych narzędzi.

Relacja z Konferencji SEO Poland 2022

16 września 2022 w ICE Kraków odbyła się współorganizowana przez nas największa konferencja dla polskiej branży SEO. Połączyła w sobie ponad 600 uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów,

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość i wygodę świadczonych usług. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie plików cookies.