fbpx

Nowość w Linkhouse: integracja z Surfer SEO

ikona-data-publikacji

Opublikowano

17/06/2021

ikona-data-publikacji

Opublikowano

17/06/2021

Nadejście lata to w Linkhouse także nadejście nowości – i to jakich! Mamy przyjemność zaprezentować integrację z Surfer SEO. 

To w praktyce integracja z Content Editorem Surfer SEO, dostępnym bezpośrednio w panelu Linkhouse!

Dzięki niej teksty publikacji sponsorowanych będą lepiej zoptymalizowane pod kątem SEO, a zarówno reklamodawcy, jak i copywriterzy, zaoszczędzą sporo czasu.

Co to oznacza w praktyce?

Integracja Linkhouse i Surfer dotyczy dwóch obszarów:

  1. zamawiając artykuł sponsorowany do którego samodzielnie przygotowujesz tekst, bezpośrednio w panelu Linkhouse uzyskasz wytyczne do jego zoptymalizowania na podstawie analizy NLP od Surfer,
  2. każdy tekst zamówiony do publikacji artykułu sponsorowanego zostanie napisany i zoptymalizowany przez copywriterów Linkhouse w oparciu o wytyczne z analizy NLP Surfer tak, aby uzyskać:
    dla tekstów 2500 i 3500 zzs Content Score co najmniej 50 (średnio jest to 66)
    – dla tekstów 5000 zzs Content Score co najmniej 60 (średnio jest to 76)

Cały proces przedstawimy poniżej, jednak już teraz podkreślamy, że korzystanie z integracji jest zupełnie bezpłatne dla użytkowników Linkhouse. Kupując publikację artykułu sponsorowanego otrzymujesz de facto darmowy kredyt analizy NLP z Surfera – możesz wykorzystać go sam do przygotowania tekstu lub użyje go copywriter Linkhouse tworząc Twój artykuł.

Wytyczne Surfer SEO pozwolą na optymalizację każdego tekstu pisanego i wgranego do Linkhouse pod kątem SEO, słów kluczowych i ich rozmieszczenia. Plugin Surfer SEO umieszczony jest bezpośrednio w panelu Linkhouse i nie wymaga posiadania subskrypcji Surfer SEO lub logowania się do oddzielnego narzędzia. 

Zobacz integrację w materiale video:

Integracja Linkhouse i Surfer SEO: jak działa dla reklamodawców?

Do momentu finalizacji zamówienia, żadne kroki się nie zmieniają – wystarczy dodać wybrane portale do koszyka i zapłacić za zamówienie. Następnie w panelu zamówień, pod menu “Dodaj wytyczne”, pojawią się dobrze znane opcje napisania tekstu. 

Dodaj wytyczne -> Dostarczam własny tekst

W panelu dodawania tekstu, pojawia się nowe pole “Czy chcesz wykorzystać Surfer SEO?”. Jego zaznaczenie spowoduje załadowanie się widgetu Surfer SEO. Wykorzystanie Surfer SEO nie jest obowiązkowe i jak najbardziej nadal możesz opublikować tekst bez używania pluginu. 

Jeśli jednak zdecydujesz się na przygotowanie tekstu z wytycznymi od Surfer SEO, to pojawi się kilka pól do wypełnienia.

  • podaj słowo kluczowe – dla każdej publikacji możesz podać jedno słowo kluczowe, pod które zostaną stworzone wytyczne do optymalizacji
  • lokalizacja wyszukiwania słowa kluczowego – na jaką lokalizację chcesz “targetować” swój wpis? Na tej podstawie przygotowane zostaną wytyczne. 
  • czy chcesz ograniczyć liczbę słów? – to pole nie jest obowiązkowe. Jeżeli go nie wypełnisz, Surfer SEO automatycznie uzupełni liczbę słów kluczowych na podstawie wyników wyszukiwania Google i preferencji na tym bazujących)

Po wypełnieniu powyższych pól, wtyczka Surfer SEO rozpocznie generowanie wytycznych w ramach analizy NLP. Może potrwać to około minuty, gdyż proces odbywa się z wykorzystaniem API Surfer SEO.

Pamiętaj! Do jednego edytora można utworzyć tylko jedne wytyczne, zmiana w jego obrębie nie będzie możliwa. 

Plugin obejmuje wytyczne dotyczące słów kluczowych (zarówno ich rodzaju, jak i rozmieszczenia i ilości w tekście). Dzięki zastosowaniu wytycznych do tekstu, można w lepszy sposób zoptymalizować go pod wyniki wyszukiwania.

Tekst po napisaniu zatwierdzamy do kolejnych kroków, wybierając przycisk “Dalej”.

Dodaj wytyczne -> Napisanie tekstu przez Linkhouse

Jak zawsze, napisanie tekstu możesz zlecić także Linkhouse. W tym kroku, optymalizacja tekstu z wykorzystaniem Surfer SEO jest automatycznie dołączona do zlecenia napisania tekstu! 

Oznacza to, że Twój tekst zostanie nie tylko świetnie napisany, ale i zoptymalizowany pod SEO zgodnie z wytycznymi Surfer SEO na bazie wybranego głównego słowa kluczowego, dodatkowych słów kluczowych, lokalizacji wyszukiwania słowa kluczowego i linków oraz anchorów, które chcesz zawrzeć w artykule. 

Integracja Linkhouse i Surfer SEO: jak działa dla copywriterów?

Integracja Linkhouse i Surfer SEO lekko modyfikuje panel copywriterów, jednak zmiany są niezwykle łatwe do przyswojenia. 

Kiedy copywriter otrzyma zlecenie, zaakceptuje je i rozpocznie właściwą pracę nad tekstem, zobaczy odświeżony edytor z pluginem Surfer SEO. Wytyczne przygotowywane są automatycznie na bazie zaleceń od klienta (słowa kluczowe i lokalizacja, czy długość wpisu wymagana przez Wydawcę), a zadaniem copywritera jest takim wytycznym sprostać. 

Nowe wytyczne stawiają przed copywriterami wymagania, które trzeba skompletować zanim dany copywriter “zakończy zlecenie”. Przyjęliśmy, że aby bezbłędnie zatwierdzić tekst i przesłać go do weryfikacji klienta (lub bezpośrednio do portalu, jeśli Klient nie chce go moderować), zoptymalizowany tekst musi posiadać Content Score na poziomie co najmniej 50/100 dla tekstów o długości 2500 i 3500 zzs, lub 60/100 dla tekstów o długości 5000 zzs.

Mamy nadzieję, że kolejna już integracja w naszym panelu zdecydowanie ułatwi pracę z tekstami i optymalizację treści!

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Link Planner – nowoczesne narzędzie do link buildingu

Link Planner to najnowocześniejsze narzędzie do link buildingu oparte o system sztucznej inteligencji. Dzięki niemu możesz zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google. Już w 60 sekund* otrzymasz gotowy plan kampanii, której przygotowanie do tej pory wiązało się z dużym nakładem pracy, posiadaniem wiedzy SEO, a także potrzebą korzystania z wielu, najczęściej płatnych narzędzi.

Relacja z Konferencji SEO Poland 2022

16 września 2022 w ICE Kraków odbyła się współorganizowana przez nas największa konferencja dla polskiej branży SEO. Połączyła w sobie ponad 600 uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów,

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Wydawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! Najnowsze narzędzie pomaga znaleźć Wydawcom w ich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość i wygodę świadczonych usług. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie plików cookies.