fbpx

Nowość w Linkhouse: integracja z Surfer SEO

ikona-data-publikacji

Opublikowano

17/06/2021

ikona-data-publikacji

Opublikowano

17/06/2021

Nadejście lata to w Linkhouse także nadejście nowości – i to jakich! Mamy przyjemność zaprezentować integrację z Surfer SEO. 

To w praktyce integracja z Content Editorem Surfer SEO, dostępnym bezpośrednio w panelu Linkhouse!

Dzięki niej teksty publikacji sponsorowanych będą lepiej zoptymalizowane pod kątem SEO, a zarówno reklamodawcy, jak i copywriterzy, zaoszczędzą sporo czasu.

Co to oznacza w praktyce?

Integracja Linkhouse i Surfer dotyczy dwóch obszarów:

  1. zamawiając artykuł sponsorowany do którego samodzielnie przygotowujesz tekst, bezpośrednio w panelu Linkhouse uzyskasz wytyczne do jego zoptymalizowania na podstawie analizy NLP od Surfer,
  2. każdy tekst zamówiony do publikacji artykułu sponsorowanego zostanie napisany i zoptymalizowany przez copywriterów Linkhouse w oparciu o wytyczne z analizy NLP Surfer tak, aby uzyskać:
    dla tekstów 2500 i 3500 zzs Content Score co najmniej 50 (średnio jest to 66)
    – dla tekstów 5000 zzs Content Score co najmniej 60 (średnio jest to 76)

Cały proces przedstawimy poniżej, jednak już teraz podkreślamy, że korzystanie z integracji jest zupełnie bezpłatne dla użytkowników Linkhouse. Kupując publikację artykułu sponsorowanego otrzymujesz de facto darmowy kredyt analizy NLP z Surfera – możesz wykorzystać go sam do przygotowania tekstu lub użyje go copywriter Linkhouse tworząc Twój artykuł.

Wytyczne Surfer SEO pozwolą na optymalizację każdego tekstu pisanego i wgranego do Linkhouse pod kątem SEO, słów kluczowych i ich rozmieszczenia. Plugin Surfer SEO umieszczony jest bezpośrednio w panelu Linkhouse i nie wymaga posiadania subskrypcji Surfer SEO lub logowania się do oddzielnego narzędzia. 

Zobacz integrację w materiale video:

Integracja Linkhouse i Surfer SEO: jak działa dla reklamodawców?

Do momentu finalizacji zamówienia, żadne kroki się nie zmieniają – wystarczy dodać wybrane portale do koszyka i zapłacić za zamówienie. Następnie w panelu zamówień, pod menu “Dodaj wytyczne”, pojawią się dobrze znane opcje napisania tekstu. 

Dodaj wytyczne -> Dostarczam własny tekst

W panelu dodawania tekstu, pojawia się nowe pole “Czy chcesz wykorzystać Surfer SEO?”. Jego zaznaczenie spowoduje załadowanie się widgetu Surfer SEO. Wykorzystanie Surfer SEO nie jest obowiązkowe i jak najbardziej nadal możesz opublikować tekst bez używania pluginu. 

Jeśli jednak zdecydujesz się na przygotowanie tekstu z wytycznymi od Surfer SEO, to pojawi się kilka pól do wypełnienia.

  • podaj słowo kluczowe – dla każdej publikacji możesz podać jedno słowo kluczowe, pod które zostaną stworzone wytyczne do optymalizacji
  • lokalizacja wyszukiwania słowa kluczowego – na jaką lokalizację chcesz “targetować” swój wpis? Na tej podstawie przygotowane zostaną wytyczne. 
  • czy chcesz ograniczyć liczbę słów? – to pole nie jest obowiązkowe. Jeżeli go nie wypełnisz, Surfer SEO automatycznie uzupełni liczbę słów kluczowych na podstawie wyników wyszukiwania Google i preferencji na tym bazujących)

Po wypełnieniu powyższych pól, wtyczka Surfer SEO rozpocznie generowanie wytycznych w ramach analizy NLP. Może potrwać to około minuty, gdyż proces odbywa się z wykorzystaniem API Surfer SEO.

Pamiętaj! Do jednego edytora można utworzyć tylko jedne wytyczne, zmiana w jego obrębie nie będzie możliwa. 

Plugin obejmuje wytyczne dotyczące słów kluczowych (zarówno ich rodzaju, jak i rozmieszczenia i ilości w tekście). Dzięki zastosowaniu wytycznych do tekstu, można w lepszy sposób zoptymalizować go pod wyniki wyszukiwania.

Tekst po napisaniu zatwierdzamy do kolejnych kroków, wybierając przycisk “Dalej”.

Dodaj wytyczne -> Napisanie tekstu przez Linkhouse

Jak zawsze, napisanie tekstu możesz zlecić także Linkhouse. W tym kroku, optymalizacja tekstu z wykorzystaniem Surfer SEO jest automatycznie dołączona do zlecenia napisania tekstu! 

Oznacza to, że Twój tekst zostanie nie tylko świetnie napisany, ale i zoptymalizowany pod SEO zgodnie z wytycznymi Surfer SEO na bazie wybranego głównego słowa kluczowego, dodatkowych słów kluczowych, lokalizacji wyszukiwania słowa kluczowego i linków oraz anchorów, które chcesz zawrzeć w artykule. 

Integracja Linkhouse i Surfer SEO: jak działa dla copywriterów?

Integracja Linkhouse i Surfer SEO lekko modyfikuje panel copywriterów, jednak zmiany są niezwykle łatwe do przyswojenia. 

Kiedy copywriter otrzyma zlecenie, zaakceptuje je i rozpocznie właściwą pracę nad tekstem, zobaczy odświeżony edytor z pluginem Surfer SEO. Wytyczne przygotowywane są automatycznie na bazie zaleceń od klienta (słowa kluczowe i lokalizacja, czy długość wpisu wymagana przez Wydawcę), a zadaniem copywritera jest takim wytycznym sprostać. 

Nowe wytyczne stawiają przed copywriterami wymagania, które trzeba skompletować zanim dany copywriter “zakończy zlecenie”. Przyjęliśmy, że aby bezbłędnie zatwierdzić tekst i przesłać go do weryfikacji klienta (lub bezpośrednio do portalu, jeśli Klient nie chce go moderować), zoptymalizowany tekst musi posiadać Content Score na poziomie co najmniej 50/100 dla tekstów o długości 2500 i 3500 zzs, lub 60/100 dla tekstów o długości 5000 zzs.

Mamy nadzieję, że kolejna już integracja w naszym panelu zdecydowanie ułatwi pracę z tekstami i optymalizację treści!

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitter
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz powiadomienia o naszych nowych artykułach drogą mailową.

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować! Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Wydawcy

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! Najnowsze narzędzie pomaga znaleźć Wydawcom w ich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i

Content marketing: przykłady dla B2C

Skrót B2C, choć może dla niektórych brzmieć dość enigmatycznie, wcale nie oznacza niczego skomplikowanego! Relacją B2C nazywamy relację businness to consumer, czyli relację między przedsiębiorcami

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość i wygodę świadczonych usług. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie plików cookies.