,

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

Sebastian Heymann

Sebastian Heymann

ikona-data-publikacji

Opublikowano

22/08/2022

ikona-data-publikacji

Opublikowano

22/08/2022

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować!

Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać oferty broken linków na interesujących ich stronach i zastąpić je własnymi łączami po okazyjnej cenie. Wydawcy mogą natomiast w bardzo prosty sposób znaleźć w swoich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i udostępnić je na platformie Linkhouse do wykupienia.

Dlaczego warto korzystać z modułu Uszkodzonych Linków?

Broken links to linki, które nie działają. Często mogą mieć one wpływ na mniejsze zadowolenie użytkowników podczas korzystania z witryny, jak również na niższe pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Zmienianie wygasłych, zaindeksowanych już linków na odnośniki do naszej domeny może być zatem nie tylko tanim i skutecznym sposobem na link building, ale również pożądanym przez Wydawców rozwiązaniem.

Dlaczego warto postawić akurat na broken linki? Dzięki korzystaniu z modułu Uszkodzonych Linków Reklamodawcy mogą m.in.: pozyskać mocne linki dofollow z adresów URL które nabrały już wartości, zamieścić link na popularnych stronach z dużym ruchem organicznym, jak również przejąć wygasłe odnośniki.

Jakie są zatem najważniejsze korzyści modułu?

  • Reklamodawcy (marki, firmy, agencje) nie muszą tworzyć nowego contentu i budować zasięgów od zera podczas umieszczania linków do swojej strony na interesujących ich witrynach. 
  • Wydawcy (blogerzy, media, portale) mogą łatwo zdobyć nowe zlecenia, które przyniosą im dodatkowy, szybki zysk, a także zminimalizować ilość linków które mogą mieć negatywny wpływ na ranking strony.

Jak zakupić Uszkodzone Linki?

Aby znaleźć interesującą nas ofertę, należy zalogować się do naszej platformy i w panelu Reklamodawcy wybrać opcję Uszkodzone Linki w menu bocznym.

Następnym krokiem jest kliknięcie w niebieski przycisk Stwórz nową ofertę.

Po chwili pojawi się okno z wyborem kryteriów wyszukiwania. Aby znaleźć dokładniejsze dopasowanie, warto uzupełnić niektóre parametry, m.in.:

  • wpisując słowa kluczowe,
  • wybierając tematykę strony,
  • określając adres konkretnego portalu, na którym chcemy umieścić link, wpisując adres URL broken linku czy wykluczając domeny, na których już mamy link.

Oczywiście im więcej szczegółowych kryteriów tym mniej ofert będzie nam się wyświetlać. Warto zatem korzystać z nich ostrożnie, aby nie umknęły nam żadne adekwatne linki.

Po wpisaniu parametrów wyświetlą się wyniki. Możemy przefiltrować je używając dodatkowych opcji:

  • określając język witryny, której oferta nas interesuje,
  • ustawiając widełki cenowe,
  • precyzując interesujące nas parametry SEO.

Aby zobaczyć oferty konkretnych broken linków należy kliknąć czerwony przycisk Zobacz linki.

Następnie zobaczymy całą listę broken linków. Przed złożeniem zamówienia warto sprawdzić, jak wygląda dotychczasowy anchor i strona, której się znajdują – można to zweryfikować w kolumnie Niedziałający link. Jeśli wybierzemy już interesującą nas ofertę, należy kliknąć w zielony koszyk w kolumnie Akcja po prawej stronie rekordu i dodać broken link do naszego zamówienia.

Po wybraniu interesującej nas oferty i złożeniu zamówienia należy dodać wytyczne do zlecenia dla Wydawcy. Aby to zrobić należy kliknąć w trzy kreski po prawej stronie rekordu.

Następnie wyświetli się nam okno, gdzie powinniśmy wpisać nowy anchor oraz adres domeny, do której będzie on przekierowywać użytkowników. 

Po uzupełnieniu najważniejszych informacji należy potwierdzić zlecenie i czekać na realizację Wydawcy.

Instrukcja wideo

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze

Podobne wpisy

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Monitoring aktywności linków

Bezpłatny Monitoring Aktywności Linków W Linkhouse monitorujemy aktywność i parametry (follow, nofollow) wszystkich linków z wykupionych artykułów sponsorowanych i linków w istniejących artykułach. Bezpłatnie. Gdy

Jak zarabiać więcej na stronie Linkhouse

Linkhouse to platforma content marketingu i link buildingu, która pozwala na monetyzację stron każdego typu (portale, blogi, fora internetowe) na wiele sposobów. W poniższym poradniku

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z nowościami Linkhouse!