Zarejestruj się

Uszkodzone Linki: Instrukcja dla Reklamodawcy

ikona-data-publikacji
Opublikowano

22/08/2022

ikona-data-publikacji
Opublikowano

22/08/2022

Spis treści

Na platformie Linkhouse pojawił się nowy moduł – Uszkodzone Linki! To kolejne skuteczne narzędzie do link buildingu, które warto przetestować!

Najnowszy moduł pozwala Reklamodawcom wyszukać oferty broken linków na interesujących ich stronach i zastąpić je własnymi łączami po okazyjnej cenie. Wydawcy mogą natomiast w bardzo prosty sposób znaleźć w swoich witrynach odnośniki do nieistniejących stron lub podstron i udostępnić je na platformie Linkhouse do wykupienia.

Dlaczego warto korzystać z modułu Uszkodzonych Linków?

Broken links to linki, które nie działają. Często mogą mieć one wpływ na mniejsze zadowolenie użytkowników podczas korzystania z witryny, jak również na niższe pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Zmienianie wygasłych, zaindeksowanych już linków na odnośniki do naszej domeny może być zatem nie tylko tanim i skutecznym sposobem na link building, ale również pożądanym przez Wydawców rozwiązaniem.

Dlaczego warto postawić akurat na broken linki? Dzięki korzystaniu z modułu Uszkodzonych Linków Reklamodawcy mogą m.in.: pozyskać mocne linki dofollow z adresów URL które nabrały już wartości, zamieścić link na popularnych stronach z dużym ruchem organicznym, jak również przejąć wygasłe odnośniki.

Jakie są zatem najważniejsze korzyści modułu?

  • Reklamodawcy (marki, firmy, agencje) nie muszą tworzyć nowego contentu i budować zasięgów od zera podczas umieszczania linków do swojej strony na interesujących ich witrynach. 
  • Wydawcy (blogerzy, media, portale) mogą łatwo zdobyć nowe zlecenia, które przyniosą im dodatkowy, szybki zysk, a także zminimalizować ilość linków które mogą mieć negatywny wpływ na ranking strony.

Jak zakupić Uszkodzone Linki?

Aby znaleźć interesującą nas ofertę, należy zalogować się do naszej platformy i w panelu Reklamodawcy wybrać opcję Uszkodzone Linki w menu bocznym.

4WETK 4a1JVFSOiMFdb3aYSD3IiH1 7TBqvPcmmjmN8YCdlAkAudBUo6KE9 FoaVS4Ce5oV04SYaimxcXXlGd2vlLAKAS6V4rVkop8TaQAqPqmhQFdJvg9z9ZU

Następnym krokiem jest kliknięcie w niebieski przycisk Stwórz nową ofertę.

3YeG6meZ9Jf5E2uskWHc4bY4529mRWK9LqPUcNaYYJ6vU67zV6wmlAI3b9uDZyroOWLqH83pzFT1fFKDVKZRZS8DGtpBZiqvkL7tJsuYkz5b8fTq12QBv0DDUiqnPcUE412kg2tfURBQIW968Oi5pw

Po chwili pojawi się okno z wyborem kryteriów wyszukiwania. Aby znaleźć dokładniejsze dopasowanie, warto uzupełnić niektóre parametry, m.in.:

  • wpisując słowa kluczowe,
  • wybierając tematykę strony,
  • określając adres konkretnego portalu, na którym chcemy umieścić link, wpisując adres URL broken linku czy wykluczając domeny, na których już mamy link.

Oczywiście im więcej szczegółowych kryteriów tym mniej ofert będzie nam się wyświetlać. Warto zatem korzystać z nich ostrożnie, aby nie umknęły nam żadne adekwatne linki.

Po wpisaniu parametrów wyświetlą się wyniki. Możemy przefiltrować je używając dodatkowych opcji:

  • określając język witryny, której oferta nas interesuje,
  • ustawiając widełki cenowe,
  • precyzując interesujące nas parametry SEO.

Aby zobaczyć oferty konkretnych broken linków należy kliknąć czerwony przycisk Zobacz linki.

bkfawACzvv7fGtD05nr VgGRMmUOuJBav F1xXXdntA8gSu665wgQk1FNTvfXCwgEk7JGmAAe61sN9xxNpnO00xoYCMbK VEilT4LLZpEQbZwK3yxWBSpATrIL3 QNcXs RcFSHZT

Następnie zobaczymy całą listę broken linków. Przed złożeniem zamówienia warto sprawdzić, jak wygląda dotychczasowy anchor i strona, której się znajdują – można to zweryfikować w kolumnie Niedziałający link. Jeśli wybierzemy już interesującą nas ofertę, należy kliknąć w zielony koszyk w kolumnie Akcja po prawej stronie rekordu i dodać broken link do naszego zamówienia.

h7b8bTh3w13T8I9MWTlU1Led3eV5FmUWjvmZWIXLPGPNP63kSjZkUML2X803RLCnZ

Po wybraniu interesującej nas oferty i złożeniu zamówienia należy dodać wytyczne do zlecenia dla Wydawcy. Aby to zrobić należy kliknąć w trzy kreski po prawej stronie rekordu.

aAXcgZgJTljJVvwg7uWZ 3VosLEkQvg kfuzLj1mIEER0Hprd9ZacoQRTTdL6g0zZF1D1PilbBoX6UvIqFUDPIj 4Xosy5RhKN5IOAIX1GKt1bmZm3o4Fj8IlFFF OBkAvFbNX5yvv1XMAaI55X8Q

Następnie wyświetli się nam okno, gdzie powinniśmy wpisać nowy anchor oraz adres domeny, do której będzie on przekierowywać użytkowników. 

214R1GpCDMJAB2JsNF9yHfnom7jUY 1fW pcHrSliu3DspYWn3KpmzsvNGuDRMn72JeMtzPwCrytjFT6pPMzZJ qo19VUycLrBBOSKoglOmU1f kgf8XCKIpqdypGwTfmPmfbD4NA0rYizDcKHpywg

Po uzupełnieniu najważniejszych informacji należy potwierdzić zlecenie i czekać na realizację Wydawcy.

Instrukcja wideo

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze

Dzielimy się wiedzą, case studies i przepytujemy ekspertów, by pomóc Twojej firmie wykorzystywać w pełni marketingowy potencjał sieci.

Podobne wpisy

Zapisz się do newslettera

Nasz newsletter to tylko jeden e-mail miesięcznie. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z najnowszymi merytorycznymi artykułami oraz funkcjonalnościami Linkhouse, nad którymi nieprzerwanie pracujemy, aby usprawnić Twój proces budowy linków.