W październiku w naszej ofercie pojawiło się kilka nowych produktów, a na dwa z nich chcielibyśmy zwrócić Waszą szczególną uwagę.

relinkowanie_300_250Relinkowanie

Ciągły wzrost wymogów algorytmu względem jakości linków jest oczywisty dla każdego. Gdzie szukać wysokiej jakości skutecznych linków, jak nie w raportach linkowania stron, które zajmują kluczowe pozycje dla fraz, na których Ci zależy?

Relinkowanie to strategia polegająca na przeanalizowaniu linków prowadzących do stron konkurencyjnych (lub innych) i odtworzenie jak największej ilości odnośników tym razem do strony pozycjonowanej przez nas. Czy warto się zainteresować taką strategią? W ostatnią sobotę moz.com rozesłał mailing, podkreślający możliwość zastosowania w tego typu strategii ich Open Site Explorera.

Zalety relinkowania

  • zróżnicowanie źródeł i form pozyskiwanych linków
  • duża część linków ze źródeł powiązanych tematycznie
  • możliwość znalezienia zupełnie nowych źródeł linkowania
  • możliwość wybrania tylko najlepszych linków ze stron wielu konkurentów
  • założony z góry budżet na całość linkowania i pojedynczy link

Relinkowanie można zamówić na dwa sposoby:

  1.  Wybierając jeden z predefiniowanych budżetów w produkcie Relinkowanie w naszym sklepie – tutaj
  2. Kontaktując się z nami mailowo i podając szczegóły zamówienia lub prosząc o więcej informacji.

trustflow_336_280Katalogowanie TrustFlow20+ i TrustFlow20+ Premium

To nazwy wprowadzonych przez nas nowych pakietów katalogowania, w których – jak wskazuje nazwa – katalogi zostały dobrane według wartości parametru TrustFlow dostarczanego przez Majestic. Dlaczego właśnie TrustFlow? Zdajemy sobie oczywiście sprawę, że pełna ocena wartości pozycjonerskiej jakiejkolwiek strony na podstawie jednego wskaźnika nie jest możliwa, ale TrustFlow daje rozsądny punkt odniesienie przy ocenie podlinkowania domeny. Na pewno jest też bardziej wiarygodnym punktem odniesienia niż PageRank, którego widoczna wartość nie była aktualizowana od 2 lat (dodatkowo jest też wysoce podatny na fałszowanie).

Wersja standardowa i Premium różnią się zawartością największych – a co za tym idzie najdroższych – katalogów na rynku. Przed podjęciem decyzji o zakupie można oczywiście pobrać pełną listę katalogów zawartych w danym pakiecie. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj (wersja standard) i tutaj (wersja premium).

/* */