10 wizytówek NAP - NIEMCY

Usługa polegająca na pozyskaniu 10 unikalnych wizytówek NAP w niemieckich serwisach o bardzo wysokich parametrach SEO.

Więcej szczegółów

169,99 zł

Obecność w Internecie wizytówek firmy zawierających dane adresowe jest istotnym czynnikiem rankującym w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzamy do oferty produkt polegający na stworzeniu 25 lub 50 wizytówek Twojej strony typu NAP (name, address, phone) czyli zawierających pełne dane adresowe firmy. A to nie wszystko - szczegóły poniżej.

Co o roli NAP mówią specjaliści?

NAP lub NAP+W (Name/Address/Phone + Website) - wyszukiwarki internetowe używają danych NAP znalezionych w sieci internetowej poprzez ich roboty (crawlery), aby ocenić dokładność danych, które posiadają we własnym indeksie.
Cytowanie danych NAP w sposób konsekwentny (istotne jest przedstawianie danych w możliwie identyczny sposób przy każdej okazji) jest kluczowe w procesie rankowania w lokalnych wynikach wyszukiwania.
Źródło: moz.com

O roli wzmianek NAP zwłaszcza w przypadku poprawy wyników w tzw. "mapkach Google" pisze także SearchEngineLand.com - szczegóły tutaj.

Co otrzymujesz od nas w ramach tej usługi?

- stworzenie 10 wizytówek firmy w niemieckojęzycznych portalach w domenach .de,
- każda wizytówka posiada link wychodzący do Twojej strony,
- TrustFlow domen, na których zostaną stworzone wizytówki wynosi między 20 a 60
- strona zostanie dodana między innymi do takich stron jak yelp.de, goyellow.de, czy europass.de,
- wizytówki stron zostaną stworzone przy wykorzystaniu unikalnych tekstów o długości co najmniej 500zzs.

Co potrzebujemy do realizacji zlecenia?

- pełne dane firmowe (wraz z numerami rejestrowymi),
- adresu siedziby firmy lub biura wraz z danymi kontaktowymi,
- adres strony głównej.

Realizacja zlecenia

Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 30 dni kalendarzowych. Po realizacji zlecenia prześlemy kompletny raport zawierający linki do wizytówek i inne niezbędne informacje.

Rekomendowane jest udostępnienie przez klienta skrzynki pocztowej w domenie linkowanej strony www. Jeżeli nie jest to możliwe to na potrzeby zamówienia zostanie utworzona nowa skrzynka pocztowa, do której dostęp przekażemy klientowi po zakończeniu zlecenia. Może się to jednak wiązać z drobną zmianą portali, które zostaną użyte do realizacji zamówienia.