W związku ze sporą ilością powtarzających się pytań zadawanych przez naszych Klientów postanowiliśmy stworzyć dział F.A.Q., w którym liczymy, że znajdziecie Państwo odpowiedź na większość pytań. Dział ten będzie regularnie aktualizowany.

1. Czy Wasze linki są bezpieczne?

Jest to jedno z pytań, na które powinien odpowiedzieć sobie sam Klient dokonując wyboru usługi z naszej szerokiej oferty. Należy pamiętać, że zgodnie z wytycznymi przedstawianymi przez Google każda praktyka mająca na celu manipulację wynikami w wyszukiwarce Google jest niedozwolona.

Tyle teoria, praktyka natomiast pokazuje, że skuteczne pozycjonowanie bez linkowania nie jest możliwe. Coraz większa liczba zrealizowanych zamówień oraz rosnąca liczba stałych, powracających z nowymi zamówieniami Klientów daje nam przekonanie, że przy wykorzystaniu naszych usług można przeprowadzać skuteczną i relatywnie bezpieczną kampanię pozyskiwania linków.



2. Czy na koniec realizacji zamówienia otrzymam raport?

Oczywiście. Każde zamówienie zakończone jest przesłaniem raportu drogą mailową.



3. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak.



4. Czy wystawiacie faktury dla podmiotów zagranicznych.

Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w Polsce i Unii Europejskiej dla podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski możemy wystawiać faktury 'bez VAT-u'. W tym celu prosimy o kontakt mailowy i złożenie zamówienia poza sklepem. (Wszystkie ceny w sklepie uwzględniają podatek VAT-23%).



5. Czy linki są trwałe?

Na każde linki nad którymi nie mamy kontroli - mamy tutaj głównie na myśli linki z profili czy postów na forach - udzielamy 30 dniowej gwarancji. Jeśli w ciągu 30 dni od zrealizowania usługi Klient wróci do nas z informacją, iż niektóre linki zostały usunięte - zastąpimy je bezpłatnie nowymi.



6. Moja strona dodana jest już w niektórych katalogach. Co w przypadku gdy nie uda się dodać strony do wszystkich katalogów?

W ramach każdego oferowanego przez nas pakietu posiadamy pewien zapas katalogów. Jeżeli zapasowe katalogi nie wystarczą by zakończyć zlecenie, to wtedy kontaktujemy się z Klientem by ustalić jakie rozwiązanie jest dla niego interesujące. Może to być zarówno proporcjonalny zwrot poniesionych kosztów jak i pozyskanie w zamian innego rodzaju linków.



7. Czy teksty w katalogach są unikalne?

Tak. We wszystkich produktach oferowanych przez nas teksty są unikalne (za wyjątkiem pakietów 50 linków z ogłoszeń, gdzie standardowo oferowane jest 10 tekstów, aczkolwiek istnieje opcja wyboru tekstów unikalnych). Dotyczy to nie tylko katalogów lecz innych produktów, np. zapleczy SEO.



8. Kiedy można skontaktować się z Wami na czacie?

Zazwyczaj jesteśmy dostepni online w godzinach 8-16 lub 9-17 od poniedziałku do piątku. Nie zdziwcie się jednak, gdy zastaniecie nas online w niedzielę o 23:00. Jednocześnie prosimy o wyrozumiałość gdy nie jesteśmy dostępni podczas wymienionych godzin lub reagujemy z opóźnieniem.



9. Czy dostanę rabat?

Regularnie przeprowadzamy kampanie promocyjne. W tym celu zachęcamy do polubienia naszego profilu na Facebook'u oraz obserwowania forum PiO.

Ponadto stali Klienci mogą liczyć na rabaty zależne od skali składanych zamówień. Na koniec dodamy, że warto zapisać się do naszego newslettera, które jest skutecznym sposobem uzyskania informacji o naszych promocjach.



10. Jakie metody płatności obsługujecie? Czy obsługujecie PayPal? Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Płatności w naszym sklepie obsługiwane są przez Transferuj.pl. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwa jest również płatność poprzez PayPal. Przypominamy, że wybierając płatność przez PayPal możesz wybrać płatność kartą kredytową, co z kolei nie wymaga posiadania konta w PayPal.